Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 3 FirstPrimeiro 123 PasadoLast
Resultados 11 para 20 de 22

Thread: Problema con algunhas palabras con accens

Ola,
    Vostede dixo:
    vBET soporta todas as codificacións, pero é mellor que o seu foro usa codificación UTF-8, se non, para cada vBET tradución ten que re-codificar páxina enteira e facer outros trucos adicionais (tamén caracteres especiais ocorre moito máis en cuestión os DB modifícanse para & # CODE; notación). Se xa está executando o foro, non hai ningunha forma fácil de cambiar a codificación (aínda existe), pero se está creando un novo, entón considere a posibilidade de executalo en UTF-8, que está deseñado para soportar varios idiomas.

Coido que converter o meu foro para UTF-8 vai resolver o problema. Coñeces algunha forma de facelo? Lin que alguén que fixo iso resolveu o problema.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Eu atopei este artigo: VBulletin converténdose para UTF-8

Rexistrado
    Maio 2010

Ola pepito69, que sobre este tema?

Eu creo que da das últimas cousas a tratar é converter o foro para UTF-8 causar moitas palabras non poden ser traducidos en erros debido accens e símbolos especiais como: ñ
    Michal dixo unha vez que:
    Cambiar a codificación de todo vB foro - como? - VBulletin.org Foro

Eu non podo facer esta proba agora causa que eu teño para facer copia de seguridade e proba-lo en condicións especiais e eu non teño tempo suficiente, talvez en agosto.

Rexistrado
    Maio 2010

ok, eu entendo. Vostede responde se fai iso

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

asegúrese de copia de seguridade do seu foro, porque a súa gran podes atopar erros bbcode personalizado que "A maior parte do tempo" pode ser modificado co tools.php

Edit
    Pode ter problemas co seu correo-e notificacións e outras pequenas cousas que deben ser corrixidos.
    Último editado por mario06; 19-07-10 en 11:36.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por pepito69 View Post
    Coido que converter o meu foro para UTF-8 vai resolver o problema. Coñeces algunha forma de facelo? Lin que alguén que fixo iso resolveu o problema.
    Isto non é necesario - vBET plenamente apoia non UTF-8 foros. Persoalmente son dono dun non UTF-8 foro (en polaco) cal está traballando ben. Así que o asunto é noutro nivel. Cambiante encoding pode axudar no voso caso - mais non é necesario de correr vBET. Nós consello para buscar fonte de asunto ou mesmo deixado nos en no voso foro para comprobalo. Porque se é algún asunto noutro nivel é aconsellado para curar a ferida - non só posto un bandage

Grazas Michal, estou contento de ver vostede aquí de novo.

Antes de converterse nada vou probar cousas diferentes, pero sei que eu teño un novo problema co modelo, nas páxinas principais foros é mal colocada e non nada novo.
    Moitas grazas Mario06 para os seus consellos.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

vBET apoia plenamente todos os charsets, pero co charset UTF8 hai menos consultas

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Aínda non menos consultas. Número de consultas é o mesmo, pero bruxa utf-8 o uso da CPU é menor, porque a xente non precisa reencode resultados, así tamén os resultados son máis rápidos.

Tags para este tema