Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 8 de 8

Thread: erro functions_vbseo_createurl.php

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Default erro functions_vbseo_createurl.php

Acaba de mercar vBET e taxa de branding.

Estou recibindo este no meu httpd rexistros ao tentar executar o xerador de sitemap e vBET non se traduce en todos os CMS quere, fai ben en foros.

Code:

[Fri Jun 18 04:13:09 2010] [error] [client xx.183.xxx.30] PHP Fatal error:  Call to undefined function  vbet_vbseo_filter_replace_text() in /home/me_mine/public_html/vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php on line 47, referer: h**p://www\/linuxtuts.net/\vbseo_sitemap/index.php?rlist=true

Eu teño "VB optimizar Pro", eo vBSEO último & maior instalados executando perfecto. (Ou polo menos eran **********. lol)

Eu verifiquei e reverificados todas as edicións.

Escriba aquí.

Grazas,

PS: WTF! Nin sequera pode publicar url en etiquetas de código (15 post b4 **********)

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Red face

Olá

Vostede configurou 'Tipo de conexión'Para VBSEO_URI? Compracer nota que a vosa mensaxe de erro significa que vBET ficheiro vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php Non foi incluído e vBET inclúeo se é configurado para vBSEO vínculos.

Sobre a tradución CMS - por favor describa máis. Ten páxina en branco ou cadeas baleiras ou só o contido orixinal? Introduza URL (AM se non pode facelo aquí) á páxina onde podemos velo.

Sobre o PS: Por favor, teña en conta que por mor de spam tivemos que limitar a posibilidade de engadir URL no noso foro. Esta será desbloqueado tras algúns artigos. E se ves *** isto significa que o URL é usado algunhas das palabras censuradas - pode dar-nos con espazos, saberemos o que facer con el

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Eu me sinto sooooo Mate (Como eu sinto falta diso) estúpidos ...

Isto é todo o que estaba parando o mapa do sitio.

Resumo:
    ============================
    Foro de exhibición: 1522
    Mostrar temas: 10088
    Amosar Post: 204
    Perfís de membros: 3
    Resultados da Enquisa: 0
    As entradas de blog: 0
    Blog Tags: 0
    URL Album: 0
    URL Grupos sociais: 1
    URL Tag: 1
    Ficheiro: 1521

URL catastrais Total: 13.344
    Tempo de procesamento total: 47,004.40 segundo
    3400 foi algo ....

Pero o CMS aínda non está traducindo.
    Tempos páxina fóra everytime.

Vou enviar-lle un compañeiro PM.

Grazas,

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010

OK, eu recibín máis información mediante o "navegador Safari".

Code:
    Safari can’t open the page.

Too many redirects occurred trying to open “h**p:// www. linuxtuts. net/da/content/ubuntu-udskrivning-40/?vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-printing-40/”. This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page.
    Grazas Mate,

Rexistrado
    Outubro 2009

OK, eu velo agora. Ademais, como eu vexo isto ocorre só para os artigos CMS - CMS páxina principal está funcionando ben.

A cuestión está no nivel de vbenterprisetranslator_seo.php Ficheiro. Ha alí código que tería que protexer contra tal vBSEO redirections. Ten ningunha idea por que é non traballando no voso server. Necesita tamén acceso de FTP ao voso foro para comprobar el - compracer PM. Engadiremos o noso logs ao ficheiro e control por que aqueles parámetros non son tirados de corda de consulta.
    Último editado por vBET; 19-06-10 en 00:24.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Enviado Mate. E grazas.

Grazas,

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Últimos vBulletin fixo esa cuestión de algunha maneira. (No caso pechado)

Rexistrado
    Outubro 2009

Gran para escoitar

Tags para este tema