Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 13

Thread: conflitos vBET con vBOptimise pro 2.0.1

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Exclamation conflitos vBET con vBOptimise pro 2.0.1

Ola

Teño vBOptimise Pro 2.0.1 instalado

Este é un produto esencial para o meu foro.
    El páxinas work perfecto, pero traducido non se mostraron totalmente ou traer erros ou comportarse estrañas.

O conflito está na páxina enteira caché para clientes de vBOptimise.
    Con todo, esta é unha das grandes vantaxes introducidas na nova versión pageLoad acelerando para os hóspedes de ata 500%.

Por favor pode resolver unha solución con Decepter (do programador) o máis axiña posible.

Actualmente vBET non é utilizable coa páxina en caché activo!

Starbug

ps: post-it no seu foro tamén
    Último editado por StarBuG; 23-04-10 en 14:50.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Decepter xa reciben de nós toda a información que xa preguntar. Imos cooperar con el para eliminar ese conflito Eu movela a sección de integración, xa que a maioría probablemente iso vai esixir correccións no seu lado do produto.

Aínda se logramos consellos de Decepter sobre posibles actualizacións do noso lado estes serán aplicadas para garantir produto posto coopera fina

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Que sería fantástico se ambos os mods traballaron xuntos - tras unha páxina traducida é almacenada en caché que ía subir aínda máis rápido que antes!

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Grazas home.

Eu sabía que podía contar con vós

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Michal, espero que pode dar unha solución máis tarde ou máis cedo.

Canto tempo pensas que vai levar?

Rexistrado
    Outubro 2009

Non me pregunte - a cuestión está ao lado vBOptimise. Estamos dando respostas a preguntas de todos os Decepter é tan rápido como atopamos aqueles no noso e-mail.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Problema foi resolto por Deceptor.
    A corrección agora está incluído na versión 2.0.1. Simplemente redownload e instalar
    Último editado por StarBuG; 25-04-10 en 15:41.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Starbug, pode confirmar o erro que eu escribir aquí en VB4? Parece que ten algo que ver con unha cookie que define vBET. (Pode estar relacionado con vBET para vB4)

DragonByte Tecnoloxía Foros
    Último editado por tavenger5; 26-04-10 en 15:36.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

En realidade, descubrimos que o anterior non acontecería con vB4 desde URL non están a ser traducidos.

Parece que isto está a suceder porque a caché está cargando antes vbet redirecciona para a URL idioma por defecto.

Michal, onde está o código que redirecciona para a linguaxe estándar cando está nunha páxina traducida? A orde de execución precisa ser cambiado polo que é antes do caché vbOptimise.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por tavenger5 View Post
    En realidade, descubrimos que o anterior non acontecería con vB4 desde URL non están a ser traducidos.

Parece que isto está a suceder porque a caché está cargando antes vbet redirecciona para a URL idioma por defecto.

Michal, onde está o código que redirecciona para a linguaxe estándar cando está nunha páxina traducida? A orde de execución precisa ser cambiado polo que é antes do caché vbOptimise.
    Plrase notar que, baixo URL VBR son traducidos - a vB URLs amigables e URLs vBSEO.

Detalles técnicos sobre a redirección - ver PM.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema