Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: Posibilidade de escoller o idioma en tirar abaixo sobre o rexistro

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default Posibilidade de escoller o idioma en tirar abaixo sobre o rexistro

Eu estou traballando en facer a miña páxina de rexistro máis simple. Sería posible ter a opción de idiomas nun menú desplegable ou os botóns de radio? Os botóns de radio ocupan unha cantidade considerable de espacio.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Pode simplemente desactivar bandeiras no formulario de inscrición e, a continuación, será lista de selección simple. Eu non estou seguro de que no menú desplegable como en navbar pode ser soportado, en parte, da ficha de inscrición (probablemente si).

Tomaremos a solicitude en consideración.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Eu estaba a pensar un descenso do formulario do menú en vez de unha como na navbar ...

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Si E imos comprobar-lo Non é aceptado aínda só porque non somos cervas seguras vB culpábel de guións para dropdown carta en navbar pode tamén traballo noutros sitios.

Entón, imos investiga-lo Moi probablemente esta solicitude será aceptado. En definitiva imos traballar nel Aínda así - de baixa prioridade.

Tags para este tema