Eu estou traballando en facer a miña páxina de rexistro máis simple. Sería posible ter a opción de idiomas nun menú desplegable ou os botóns de radio? Os botóns de radio ocupan unha cantidade considerable de espacio.
Eu estou traballando en facer a miña páxina de rexistro máis simple. Sería posible ter a opción de idiomas nun menú desplegable ou os botóns de radio? Os botóns de radio ocupan unha cantidade considerable de espacio.
Pode simplemente desactivar bandeiras no formulario de inscrición e, a continuación, será lista de selección simple. Eu non estou seguro de que no menú desplegable como en navbar pode ser soportado, en parte, da ficha de inscrición (probablemente si).
Tomaremos a solicitude en consideración.
Eu estaba a pensar un descenso do formulario do menú en vez de unha como na navbar ...
SiE imos comprobar-lo
Non é aceptado aínda só porque non somos cervas seguras vB culpábel de guións para dropdown carta en navbar pode tamén traballo noutros sitios.
Entón, imos investiga-loMoi probablemente esta solicitude será aceptado. En definitiva imos traballar nel
Aínda así - de baixa prioridade.