Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 15

Thread: múltiples linguaxes non soportan aínda

Membro Senior
    Rexistrado
    Marzo 2010

Default múltiples linguaxes non soportan aínda

Sentímolo ...
    i publicou na sección incorrecta antes

eu estou usando VB 4.0.2
    e VBET 420

pero non soporte multi idiomas no meu foro.
    Último editado por badawidollah; 26-03-10 en 17:17.

Membro Senior
    Rexistrado
    Marzo 2010

Todos os axustes á beira characterset son feitas por Admin CP-> Configuración-> Opcións-> - Show All Settings --. Algúns pasos son marcados como (só para utf-8 charactersets) ou como (Necesario para NON utf-8 charactersets) - isto significa que fixo este etapas de acordo co seu foro characterset (como comprobar o meu characterset foro).

1. (Requerido) Set "Descrición Meta" - mesmo se usa un mod que cambia a descrición meta de temas, por favor, estableza un valor aquí - se non, o RSS pode ser roto.
    2. (Requerido) Set "pendurar Canonical URL" para "Severo" - páxina doutro xeito mesmo será URL pensamento aceptable moitos o que é malo para SEO.
    3. (Necesario para NON utf-8 charactersets) Set "número de caracteres antes Salto automática de texto" para '0 '- se non vBuletinTM pode romper algúns personaxes levando máis de 1 byte (ou sexa, do xaponés).
    4. (Necesario para NON utf-8 charactersets) Limpar "Blank Personaxe Stripper" valor - se non vBuletinTM pode romper algúns sinais xaponés (os sinais son parte de sinais xaponés)

eu só ver o número 1 e 2 só
    onde é o número 3 e 4 de localización?

Membro Senior
    Rexistrado
    Marzo 2010

onde está o persoal aquí?

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Parece que algo está configurado correctamente no foro ... Está a utilizar vBSEO?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por badawidollah View Post
    Todos os axustes á beira characterset son feitas por Admin CP-> Configuración-> Opcións-> - Show All Settings --. Algúns pasos son marcados como (só para utf-8 charactersets) ou como (Necesario para NON utf-8 charactersets) - isto significa que fixo este etapas de acordo co seu foro characterset (como comprobar o meu characterset foro).

1. (Requerido) Set "Descrición Meta" - mesmo se usa un mod que cambia a descrición meta de temas, por favor, estableza un valor aquí - se non, o RSS pode ser roto.
    2. (Requerido) Set "pendurar Canonical URL" para "Severo" - páxina doutro xeito mesmo será URL pensamento aceptable moitos o que é malo para SEO.
    3. (Necesario para NON utf-8 charactersets) Set "número de caracteres antes Salto automática de texto" para '0 '- se non vBuletinTM pode romper algúns personaxes levando máis de 1 byte (ou sexa, do xaponés).
    4. (Necesario para NON utf-8 charactersets) Limpar "Blank Personaxe Stripper" valor - se non vBuletinTM pode romper algúns sinais xaponés (os sinais son parte de sinais xaponés)

eu só ver o número 1 e 2 só
    onde é o número 3 e 4 de localización?
    Compracer só escoller todas as opcións en vB - entón podes atopar opción interesante por ctrl+f e escribindo nome de parámetro Se aínda terá un problema póñase en contacto connosco

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por badawidollah View Post
    Sentímolo ...
    i publicou na sección incorrecta antes

eu estou usando VB 4.0.2
    e VBET 420

pero non soporte multi idiomas no meu foro.
    O que é exactamente non funciona? Ten traducións traballando agora ou non pode facer vBET traballando en todo? O que ocorre cando ir á páxina traducida?

Membro Senior
    Rexistrado
    Marzo 2010

que pode traducirse en varias linguas
    pero cando posto en outros idiomas, que non pode traducir

grazas

Membro Senior
    Rexistrado
    Marzo 2010

Establecer o valor characterset en letras minúsculas <<<isto non se atopa
    eu estou usando vBSEO

e máis un descoñecido é
    onde poñer isto. httaccess?
    eu estou usando vBSEO e eu non sei onde poñer o seu. httaccess en vbseo.php

eu non ver as regras non

Membro Senior
    Rexistrado
    Marzo 2010

# (Necesario para NON utf-8 charactersets) Set "número de caracteres antes Salto automática de texto" para '0 '- se non vBuletinTM pode romper algúns personaxes levando máis de 1 byte (ou sexa, do xaponés).
    # (Necesario para NON utf-8 charactersets) Limpar "Blank Personaxe Stripper" valor - se non vBuletinTM pode romper algúns sinais xaponés (os sinais son parte de sinais xaponés)
    # (Só para utf-8 charactersets) Establecer valor characterset en letras minúsculas - vBETTM é case sensitive para characterset. Entón, se está a usar utf-8, a continuación, asegúrese de que marcou 'utf-8 "(como comprobar o meu characterset foro)

eu estou usando VBulletin4.0.2
    eu creo que é usando utf-8 charactersets

ISO-8859-1 <<<<<<<<< iso é que eu atope

pero o seu inglés
    meu foro usando indonesia.

como?

e onde poñer isto. httaccess código?
    eu non vexo hai regras vbseo.php

Membro Senior
    Rexistrado
    Marzo 2010

Ola