Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 12

Thread: Algunha forma de ver o que máis necesidades traducido?

Membro Senior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Default Algunha forma de ver o que máis necesidades traducido?

2 preguntas como eu estou pagando grandes cantidades de diñeiro cada mes a Google tradutor agora.

Fai vbet traducir a páxina enteira? Cando teño cartas e tal que evidentemente non necesita para ser traducido 35000 tempo.

Podo comprobar para garantir a caché funciona correclty e esimate cantas páxinas xa están en caché vs cantas exsist?

Grazas
    Chris

Ademais, mesmo a miña páxina de inicio non está totalmente traducido en cada lingua? Antes de que eu spenf 50K este ano en traducións Quero ser real do seu traballo como debería.

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Para reducir os custos de tradución por favor, bótalle un ollo aquí: Http://www.vbenterprisetranslator.co...e-Máis barato.html e aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html. Asegúrese de que un caché é gravada nun arquivo de base de datos e os hóspedes de caché son creados. A principal cousa é usar un caché de base de datos, os clientes de caché, tradutores libres e facer caché de base de datos non está claro.
    Non se pode completamente traducido polo esgotamento dos límites traducións.

Membro Senior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Mais hai ningún xeito de comprobar nestas cousas ou ver o que fica para traducir?

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Non. Se hai non tradutores dispoñíbeis vBET entón automaticamente mostra o texto orixinal. A man podes traducir un texto que non foi traducido á páxina traducida que utiliza http://www.vbenterprisetranslator.co...nslations.html.

Membro Senior
    Rexistrado
    Xuño 2010

OMG .. Cantos días traducións caché existirá en memoria antes se eliminou automaticamente (por tarefa programada). Define 0 para desactivar.

Isto é definido para 5, polo que son as miñas traducións beiong eliminado tras 5 días ******

Así son as opcións de caché abaixo desactiva, así como se este defínese como 0?

Por favor, deixe-me saber o máis pronto posible, como eu teño unha pequena fortuine investiu traducións xa que creo que están só a ser xogado fóra

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Para desactivar a limpeza de caché da base de datos conxunto:
    • AdminCP->vBET Cache->Base de datos Cache->Cache Tempo para Vivir (TTL) para 0
    • AdminCP->vBET Cache->Base de datos Cache->Cache aclarando estratexia para Imposibilitou

Información sobre como usar un caché de base de datos son descritos en: Base de datos de uso cache e aquí: Non aclara base de datos cache.
    Último editado por Marcin Kalak; 10-10-15 en 10:27.

Membro Senior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Literalmente os miles de dólares eliminaron.. Eu sorte tida nunca que consegue calquera traducións libres

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

vBET Sempre ao principio utiliza tradutores libres se é posto, dispoñíbel e apoiar este par de lingua. Máis información: Utilizar moitos provedores de tradución da máquina (APIs).

Membro Senior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Ive tentou varias veces Apertium pero sempre obter un erro para tentar de novo máis tarde ou proba outro nome?

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Servidores Apertium desgraza son, ás veces dispoñibles.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema