Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 13

Thread: Como desactivar URL traducido

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Default Como desactivar URL traducido

Ola quero manter o meu URL inglés como vbet 2,0

¿Como desactivar traducido URLs?

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Eu realmente teño desactivar eses, eu teño sido executar este mod moito tempo e non quero ter que URLs index 1mil de novo, vai levar meses e meses. Eu preferiría manter a estrutura de url de idade por favor me axude.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

vBET 3.x Traducións de marcas en xeito seguro segundo vBET 2.x Significa que vello (vínculos traducidos non) xusto conseguir 301 redirixe. E para Google (e outros motores de procura) significa - Non perda esta páxina indexada pode cambiar o enderezo de causa aínda é a mesma páxina que se cambiou a outro enderezo.

Entón vai perder nada. É seguro para ti.

En fin, se aínda quere facelo, por favor, vbenterprisetranslator_seo.php ficheiro aberto e elimine (comentario) este código:
    Code:
    function vbseo_thread_seotitle(&$thread){
    require_once(dirname(__FILE__). '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php');
    vbet_makevBSEOTheadLink($thread);	
    }
    Tamén pode ser necesario para atopar na Admin CP -> Productos & Plugins -> Complementos vBET plugin Nomeou Inicio para init_startup gancho e eliminar / comentar alí este código:
    Code:
    if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) {
    function vbseo_thread_seotitle(&$thread){
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php');
    vbet_makevBSEOTheadLink($thread);	
    }							
    }

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Perfecto, obrigado.

Rexistrado
    Outubro 2009

Estás convidado

Como escribimos aquí e AM-lo na nosa opinión, non diso e é mellor para o seu SEO para non desactivar URL traducido. Os será mellor posicionado por Google (palabras clave máis buscado na linguaxe) e non vai perder índices de ligazóns antes da tradución (porque redirección 301 úsase).

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Estás convidado

Como escribimos aquí e AM-lo na nosa opinión, non diso e é mellor para o seu SEO para non desactivar URL traducido. Os será mellor posicionado por Google (palabras clave máis buscado na linguaxe) e non vai perder índices de ligazóns antes da tradución (porque redirección 301 úsase).
    O maior problema que teño é que a maioría dos navegadores non mostran a lingua de forma adecuada URLs na barra de enderezo do navegador, eles mostran ww.domain.com /% 20% 250% 900 / etc, para que as persoas que ligan para min vai conectar con URLs lixo. Que é malo para seo.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Snake View Post
    O maior problema que teño é que a maioría dos navegadores non mostran a lingua de forma adecuada URLs na barra de enderezo do navegador, eles mostran ww.domain.com /% 20% 250% 900 / etc, para que as persoas que ligan para min vai conectar con URLs lixo. Que é malo para seo.
    Ante todo SEO é aproximadamente como as botas venche/vente non persoas. Segundo - URLs non é junk - aqueles son ben. Que estás escribindo sobre el é como o IE móstrao. Check-in Opera, Chrome, Firefox - É todo legal. Porque a notación% é un defecto. IE e tamén respecta-lo cando enviar solicitude para o servidor, simplemente non mostra-lo agradable. Se coñeces algunha lingua con caracteres especiais, entón podes incluso comprobar-lo e cambiar a notación% para letras especiais nalgúns URL - podes ver que é mesma páxina.

En resumo: enlaces están ben.

Aínda podemos toma-lo como proposta para xerar con IE doutra forma. Nós ata xa sabe como facelo (lección aprendida con vB4 ).
    Último editado por vBET; 25-02-10 en 20:01.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

¿Como desactivar URLs de novo en nova versión? 3.3.2

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Snake View Post
    ¿Como desactivar URLs de novo en nova versión? 3.3.2
    Neste caso, é suficiente se simplemente non fixo ningunha modificación para functions_vbseo_createurl.php arquivo

NOTA: tradución URLs dálle MOITO MELLOR SEO e nós fixemos Optimización GRANDE nesta área en 3.3.2 Nós especialmente feito cambios algoritmo para iso e engadir traducións adiada por URLs, porque anteriormente non había pescozo que atopamos recentemente. Entón, recomendamos que acaba de facer a integración completa e comprobar o seu funcionamento real CON traducido URLs - pode ser sorprendido positivamente nesta área Entón se decides que é aínda non bastante sempre o podes imposibilitar máis tarde. Compracer control el - é realmente grande para o voso SEO e traerate máis tráfico (debido a posicións de índice mellor).

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Entón eu sigo arquivo antigo? unha nova ithought tiña os últimos cambios por integración vBSEO?

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema