Agora eu non tiña ollado antes de que eu fixen o cambio, pero despois aparece para ollar como se espera! Fago notar agora, por algunha razón cando im no foro e ir a unha páxina fóra da linguaxe cambia ao inglés
Agora eu non tiña ollado antes de que eu fixen o cambio, pero despois aparece para ollar como se espera! Fago notar agora, por algunha razón cando im no foro e ir a unha páxina fóra da linguaxe cambia ao inglés
Parece que dentro dos foros non existe un lazo re-directo ao abrir un foro .. Eu podo confirmar isto non ocorría antes de eu fixen a última actualización
Se o texto foi traducido, a continuación, mostra a tradución. Se o texto non é traducido e será límites esgotado logo amosar o texto orixinal.
Por favor, manteña un problema nunha fío.
Redirixe bucle probabelmente debido a un incorrecto pondo vBET, .htaccess E non apoia DBSEO. Nas colocacións AdminCP-> vBET-> Home ter definido Ligazóns vBulletin, mais regras dentro .htaccess te Ten para vBSEO. Ademais, non utilizas vBSEO mais DBSEO. DBSEO probabelmente as cervas redirixen a outras ligazóns que vBET e hai un bucle.
Último editado por Marcin Kalak; 21-07-15 en 18:37.
estaba funcionando correctamente cando eu instala DBSEO .. déixeme picar arredor dalgúns
Tentar posto AdminCP->vBET->Tipode>Ligazón principal para vBSEO Ligazóns.
Último editado por Marcin Kalak; 23-07-15 en 09:01.
Que parece para ter corrixido o asunto! Agradecementos
Abrirei outro fío nun asunto posíbel tamén
Son feliz podería axudarte.