Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: Agocho

Default Agocho

Text automatically translated from: Portuguese to: Galician
    Translated text
    Ola,

Non está funcionando moito ben o cache das linguaxes almacenadas. Eu activei todas as opcións de provedores gratuítos correctamente, conforme está no meu outro tópico.

O que parece é que o vBET está pegando soamente a tradución da Microsoft e dispensando os outros provedores como: Apertium e DetectLanguage.

Por que digo iso?! Porque acabou meu límite no Microsoft Translator e cando iso ocorre ao contrario do vBET traducir por outro provedor el simplemente para e non traduce máis miñas páxinas.

Dúbidas:

1. O vBET non ten que automaticamente trocar de provedor cando se chega hai un límite por exemplo?

2. O vBET non debería facer o cache das traducións xa feitas? A miña Home por exemplo non é traducida cando se esgota a tradución da Microsoft por exemplo.

Miña configuración de cache está activa conforme imaxe:

Original text

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

vBET desconectará tradución automática, que esgotaron o límite, pero poderá facelo tardiamente. Vostede recorda que vBET sempre en primeiro lugar utiliza tradutores libres, e despois máis e máis caros.

Te Ten un bo cache colocacións. Se o texto era anteriormente traducido despois de apagar tradutor este texto tería que ser traducido. Podes probar isto por traducir unha páxina, imposibilitar tradutores e ver se o sitio é traducido.

Consellos en como, custos de tradución da diminución son aquí: Http://www.vbenterprisetranslator.co...e-Máis barato.html.
    Último editado por Marcin Kalak; 13-06-15 en 09:08.

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Ningunha resposta - considerado o asunto é ido. Se non compracer escribir aquí.

Tags para este tema