Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 14

Thread: Non se pode desinstalar vBET sen romper o foro

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Non se pode desinstalar vBET sen romper o foro

Ola persoal,
    Eu teño unha necesidade de desinstalar vBET, eu desinstalei vía AdminCP e vBET se foi, con todo, se eu tentar eliminar vBET arquivos do meu servidor (Eu estou tentando conseguir o meu servidor de volta a arquivos estándar só antes de reinstalar só o que eu teño) que mata o meu foro!? aquí está o erro que recibín se eu tentar eliminar os ficheiros tras a desinstalación vía AdminCP:

Warning: require (/ home / thecodec / public_html / Forumz / includes / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: failed to open stream: Arquivo ou directorio en / home / thecodec / public_html / Forumz / includes / init.php (304): eval () 'd code en liña 135

Fatal error: require () [function.require]: Apertura fallada required '/ home / thecodec / public_html / Forumz / includes / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path = ':/ usr / lib / php :/ usr / local / lib. / php ') in / home / thecodec / public_html / Forumz / includes / init.php (304): eval ()' d code en liña 135

Eu eliminar todas as regras de vBET. Htaccess.

Algunha idea de como curar isto?

Saúdos,
    Simon

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Isto parece non tirando algúns plugin vBET ou non tirando integración vBET con algún plugin. Has vBSEO? Tenta apagar todos os ganchos/plugins (máis información).

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Eu non teño ningunha opción, pero para desactivar todos os plugins, eu tiven vBSEO pero eu tente librarse del!, Cando intento desinstalar vBET eu recibín todo tipo de problemas, iso está me deixando tolo!

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Antes de que uninstalling vBET ten que tirar a súa integración con vBSEO. Antes de que uninstalling vBET tamén tentar imposibilitar todos os ganchos en config.php (máis información).

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Vou dar outra oportunidade, vBSEO foi desinstalar, entón eu non sei o que a integración quere dicir? Normas vBSEO foron removidos. Htaccess. Onde máis eu debería estar buscando?

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Se eliminou vBSEO entón tamén eliminado integración vBSEO con vBET.
    Compracer enviarme uns detalles de acceso do PM a Admin CP e FTP. Comprobarei o que está indo en alí

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

PM enviada

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Antes de desinstalar vBET ten que eliminar toda a súa integración. Eu atopei o seu integración en módulos / recentthreads.php en liñas 255-260. Se ten feito algunha outra integración con vBET entón borralos.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Grazas por iso, eu esquezo o vbacmp, agora vou tentar limpar e desinstalar - Vou deixar que sabe como é!

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

VBET Uninstalled entón comezou a eliminar vBET arquivos e teño ese:
    Warning: require ([camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: failed to open stream: Arquivo ou directorio en [camiño] / includes / init.php (304): eval () 'd code na liña 135

Fatal error: require () [function.require]: Apertura fallada required '/ home / thecodec / public_html / Forumz / includes / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path = ':/ usr / lib / php :/ usr / local / lib. / php ') in / home / thecodec / public_html / Forumz / includes / init.php (304): eval ()' d code en liña 135

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema