Ola persoal,
Eu teño unha necesidade de desinstalar vBET, eu desinstalei vía AdminCP e vBET se foi, con todo, se eu tentar eliminar vBET arquivos do meu servidor (Eu estou tentando conseguir o meu servidor de volta a arquivos estándar só antes de reinstalar só o que eu teño) que mata o meu foro!? aquí está o erro que recibín se eu tentar eliminar os ficheiros tras a desinstalación vía AdminCP:
Warning: require (/ home / thecodec / public_html / Forumz / includes / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: failed to open stream: Arquivo ou directorio en / home / thecodec / public_html / Forumz / includes / init.php (304): eval () 'd code en liña 135
Fatal error: require () [function.require]: Apertura fallada required '/ home / thecodec / public_html / Forumz / includes / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path = ':/ usr / lib / php :/ usr / local / lib. / php ') in / home / thecodec / public_html / Forumz / includes / init.php (304): eval ()' d code en liña 135
Eu eliminar todas as regras de vBET. Htaccess.
Algunha idea de como curar isto?
Saúdos,
Simon