Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 13

Thread: vBET Tradución manual asunto menor

Default vBET Tradución manual asunto menor

Hey guys. Teño que dicir, son realmente impresionado coa tradución manual até agora. Traballou en todos os navegadores que utilizo. O problema único para min son non pode parecer para utilizar a característica na páxina de índice do meu foro. Parece para traballar en todas outras páxinas, só non na páxina de casa do índice (o Editar a opción non xorde na páxina de índice). É alí calquera xeito de arranxar aquel asunto? Ou é que parte do asunto xa que é aínda en BETA que proba etapa?

Outro que que, non parezo para ter atopado calquera asuntos importantes até agora coa tradución manual. Tan, traballo grande !

Saúdos,
    gopalmm2

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Máis probabelmente hai algún conflito en youf foro. Compracer detalles de acceso do PM a Admin CP e FTP - comprobareino no voso lado.

Rexistrado
    Outubro 2009

Agradecementos para detalles de acceso. Eu só entrado no sistema e traducións manuais habilitadas na vosa páxina principal. Foi a algunha tradución e cando vexo Edita espectáculos de botón e traballos correctamente. Compracer nota que Edita o botón aparece só baixo proba que pode ser traducido. Se tes foro inglés e é na páxina inglesa entón alí será ningún Editar botón baixo texto normal - non pode traducir desde inglés a inglés (aínda podes ver Editar botón se algunha proba é interior de langtitle ou lang odade BBC).

Compracer confirmar que é OK ou describir en máis detalla o que é mal. Probeino baixo Ópera.

Estou utilizando firefox e correcto agora e o asunto aínda existe. Tamén decateise que a páxina principal tamén non traduce nada, e cando non é traducido, o editar o botón tamén non aparece. Os fíos están sendo traducidos e editar o botón aparece alí. Isto non foi o caso antes de que eu upgraded o. Todo fixen a upgrade era a FTP os ficheiros e a encima-escribir o xml. É alí algo máis necesitei para facer a upgrade? Penso eu upgraded desde un 4.4.6 ao 4.5.1

OK, pode ser non fun aclarar, perdón. O asunto é que o editar o botón xunto con traducións desaparece na páxina de casa do foro e as ligazóns de foro. Apenas vou a un fío, a tradución xorde e o editar o botón xorde tamén.

Perdón E grazas.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK - vexo que a páxina principal non é traducida. Investigarei isto.

Rexistrado
    Outubro 2009

Asunto de tradución solucionado - era asunto de configuración. Mudei valor de vBET > Base de datos Cache > Para ollar após x fracasos - Isto fixo o voso cache non foi utilizado porque demasiadas traducións de perder (o voso límite de tradución do Microsoft é xa logrado - cando o voso cache enche máis entón serás capaz de pór valor máis baixo para este optimization parámetro).

Ben agora estou comprobando Edita asunto de botón.

Rexistrado
    Outubro 2009

Son no xeito. Neste momento sei que Guión de Xava é engadido e executou. O botón non mostra ou en leas non en sitio visíbel - o asunto pode estar relacionado con algún CSS - aínda traballando nel.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK. Atopei a razón e corrixiuno. Compracer control e confirmar. Porei rapidamente arranxar entón - naturalmente isto será incluído en liberación próxima.

O Traballa! Impresionante!

Grazas sooo Moito para o voso tempo e esforzo.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema