Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 10 de 10

Thread: Se o título da thread é superado pola inserción de cousas langtitle romper

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default Se o título da thread é superado pola inserción de cousas langtitle romper

Entender que, se alguén publicar un tema noutra lingua que é só baixo os personaxes min para título do fío, e as marcas langtitle superar este límite, que estraga a exhibición do segmento en forumdisplay, resultados de investigación, e na páxina de discusión en si. O mesmo vale un título de fío é traducido respostas, alguén para o segmento, e 'Re:' envía o título do post sobre o seu límite de caracteres.

Eu non podo poñer un exemplo diso porque eu tiña que reparalos lo no meu foro. Estou seguro que se pode ser replicado aquí se escribe un título debaixo do límite de caracteres fío título que é traducido do idioma estándar.

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Podería por favor mostrar-nos un problema, porque eu apenas podo entender cando o problema aparece

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

O problema é cando "langtitle 'engádese no título do fío, non é recoñecer a liña límite de caracteres do título. Se a marca é cortada e non é pechado correctamente, rompe a páxina onde aparece o título.

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ok, pero eu non podo reproducir este problema no meu foro de proba, a miña [langtitle] non é cortada.
    Podería por favor me mande información detallada sobre este problema. Cal é o seu límite de lonxitude langtitle, e canto tempo o til debería ser (en que lingua) para romper a liña?
    Último editado por r.dziadusz; 17-09-11 en 09:26.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

o meu límite de lonxitude título do 85, pero eu aumente a 100. Así, por exemplo, se o usuario inseriu un título que foi de 95 caracteres, entón, a continuación, langtitle etiquetas ía envialo por enriba do límite. O sistema truncado a etiqueta de peche langtitle o que resulta en romper o esquema.

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ok fomos capaces de reproducir este problema, e agora estamos traballando niso
    Último editado por r.dziadusz; 20-09-11 en 07:45.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Oi Eu era capaz de reproducir-lo. Foi moi difícil de reproducir e eu fixen iso accidentalmente a traballar noutra cousa. Foi difícil, porque é vBulletin erro. vBET usa a función vBulletin vbchop, Que supoño que cortar cadea de acordo coa lonxitude desexada de xeito seguro (tendo en conta caracteres codificados). Desafortunadamente vBulletin ten erro alí e para as mensaxes que son codificadas para seguro UTF-8 (caracteres como & # CODE dá resultados errados.

Enviamos informe de erro para vBulletin (vBulletin erro) E creou solución rápida no lado vBET. Entón, agora vBET detecta se vbchop volveu máis resultado e corta-o para que desexe. Tamén temos detección sinxelo de comprobar que carta codificada en formato & # CODE; non foi cortado polo medio e, se é así, entón a última palabra tamén é cortada (simplemente, atopando último espazo). Por favor, vexa solución rápida a continuación.

Quick Fix:
    • Aberto / Includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php
    • Buscar:
      PHP Code:
      $title vbchop($title$vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12).'[/langtitle]'
    • Substituír por:
      PHP Code:
      $desiredLength $vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12;
      $title vbchop($title$desiredLength);
      if (
      strlen($title) > $desiredLength) {
      $title substr($title0$desiredLength);
      $lastOpen strrpos($title,'&');
      $lastSpace strrpos($title' ');
      $lastClose strrpos($title,';');
      if (
      $lastOpen!==false && $lastSpace!==false && $lastClose!==false && ($lastSpace $lastOpen) && ($lastOpen $lastClose)) {
      $title substr($title0$lastSpace);
      }
      }
      $title .= '[/langtitle]'

Isto será incluído na próxima versión.
    Último editado por vBET; 20-09-11 en 23:00.

Rexistrado
    Outubro 2009

Teña en conta que post anterior foi editado para proporcionar máis sofisticada solución rápida (resolver cuestión da corte na letra do medio en formato & # CODE. Entón, se xa aplican solución anterior pode considerar usar un real, ou só agardar por nova versión

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Grazas Michal - Eu sabía que algo estaba a suceder. Será que a solución rápida tamén conta para as respostas tamén? Ás veces, a "re:" enviou por encima do límite.

Rexistrado
    Outubro 2009

Non verificalo. Se vai descubrir que problema aínda existe no caso, póñase en contacto connosco aquí e imos tratar con isto

Tags para este tema