Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 15

Thread: Erro fatal: Non se pode redeclare vbseo_thread_seotitle () (non pechados até o momento)

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Exclamation Erro fatal: Non se pode redeclare vbseo_thread_seotitle () (non pechados até o momento)

Sentímolo, pero non é pechado.

Como dixen, eu fixen a cambio de arquivos (ver código embaixo) e cargou o (e si, eu sobreescribir o antigo).

Code:
    if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) {
    function vbseo_thread_seotitle(&$vbseo_gcache_thread)
    {
    global $vbphrase;
    if (!isset($vbseo_gcache_thread['seotitle']))
    {
    $ttl = ($vbseo_gcache_thread['title'] ? $vbseo_gcache_thread['title'] : $vbseo_gcache_thread['threadtitle']);
    if(VBSEO_URL_THREAD_PREFIX && 
    ($prefid = $vbseo_gcache_thread['prefixid']) )
    $ttl = (VBSEO_URL_THREAD_PREFIX_NAME ? $vbphrase["prefix_".$prefid."_title_plain"] : $prefid) . ' ' . $ttl;
    $vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
    }
    }
    }
    Puxen o vbseo opción Manteña Non-Inglés Personaxes en URLs
    Substitúe o contido do 'Keywords meta? está desactivado.

Tipo de enlace é definido como: VBSEO_URI

htaccess entradas engadidas

Code:
    Options +FollowSymLinks
    RewriteEngine On
    RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.patientenfragen\.net$
    RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^/?(en|de)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/index.php [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(en|de)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|chat|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    cargados e que o erro aparece.

Entón, por favor consello

Grazas

Starbug
    Último editado por StarBuG; 12-12-09 en 10:54.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

A única razón pola que este se comunicar se pode amosar é que a función vbseo_thread_seotitle é declarado dúas veces. É por iso que é necesario para engadir esta unha instrución if. Todas as outras opcións non teñen nada que para con esta cuestión.

Por favor, asegúrese de que tras os cambios que fixo subir arquivos no lugar apropiado (eu sei que escribiu que fixo, só por favor asegúrese de que no lado do servidor é que ten o que necesita).

Se o 100% correcto, entón por favor me PM acceder os detalles para a súa FTP.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Acceso FTP non é posible, sorry.
    Deixe-me saber o que precisa saber e eu vou fornecer.

I anexa o ficheiro como arquivo zip.

Eu cortar arquivos vBulletin hai case 10 anos.
    Engadido dúas liñas de código que non é difícil se sabe.

Debe haber un problema nalgún outro lugar

ps: O arquivo adxunto eu fixen a descarga do meu foro viven preto de 20sek atrás
    pps: eu tiña vBSEO 3.3.1 rodando e só actualizado para 3.3.2. Mesmo problema alí despois das modificacións.
    PPP: o meu é charset: ISO-8859-1 (alemán) Espero que non é un problema
    Último editado por StarBuG; 12-12-09 en 19:11.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ok podo atopar unha solución parcial ao problema.

O meu Charset foi creado con letras maiúsculas (ISO-8859-1)
    Despois de que mudeino a todo caso máis baixo vBET traballos excepto á páxina principal do foro.
    (Debe incluír tanto no seu manual de instalación ou cambiar o código para que funciona con letras maiúsculas tamén )

No comezo eu penso as entradas na Establecer aliases Homepage eran o problema,
    pero aínda sen entradas á páxina de inicio foro que deu a mesma mensaxe de erro.

En concreto:
    Se Establecer aliases Homepage está baleira, só Inglés (a tradución ter domain.de / en / como páxina principal do foro) funciona
    miña lingua principal (domain.de) dá o erro.

Se eu engadir o index.php entradas e index.php? para Establecer aliases Homepage entón o / en / peza está listrada do url e inglés e alemán non funcionan.

Por favor, consellos

ps: deixando Establecer aliases Homepage baleiro me dá un pouco de dor de estómago, porque iso é unha fuga PR grave se tres principais URLs foro (index.php, index.php? e /) están presentes
    Último editado por StarBuG; 12-12-09 en 19:53.

Rexistrado
    Outubro 2009

Oi

Feliz de ouvirte é o paso máis próximo, e quieto triste sucede para ser tan doloroso no voso caso. Hope que gozando con vBET cando el finalmente as carreiras cubrirán todos aqueles problemas

Sobre a maiúsculas e minúsculas - que ten a materia só para charset utf-8 como se describe no manual. A súa mudanza non tivo nada que ver coa "Non pode redeclare vbseo_thread_seotitle ()"-. Desde que está en php durante tanto tempo que vostede imaxina que este comunicar claramente di que a función xa foi declarada ANC non pode ser declarado de novo Así debe ser coincidencia, pero a mensaxe de bo que non ten este problema aínda máis.

Acerca de novo. Por favor, asegúrese de que ten configuración vBET bo e htaccess -. Especialmente cando o seu foro é en subdirectorio no URL. opcións vBET na categoría principal son importantes - comprobar os e as descricións detalladas - non empregue ningún se non é apropiado.
    Eu non podo dicir-lle moito máis desde que non deu a mensaxe de erro, ou URL foro real. Por favor, AM me dirección dun foro así que vou ser capaz de ver ese comportamento.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola

O meu Foro www.patientenfragen.net
    O foro non é executado en un subdirectorio.

Os axustes principais son:

Google API Key (problema con e sen chave)
    Foro language: German
    foro directorio: baleiro
    foro dominio principal: empty
    Tipo de ligazón: VBSEO_URI
    conexión tipos de tradución: Crear URL segundo SEO consenso enlace (ou sexa, '/ en / address ")
    manter as listas: empty

. Htaccess
    # Comentar a seguinte liña (engade "#" no inicio)
    # Para desactivar funcións mod_rewrite.
    # Nota: aínda que desactivar o hack en
    # Panel de control para deixar vBSEO url reescribir.
    Opcións + FollowSymLinks
    RewriteEngine On

# Algúns servidores esixen a directiva RewriteBase ser
    # Habilitado (eliminar "#" no inicio para activar)
    # Teña en conta: cando activado, ten que incluír o camiño
    # Para o cartafol raíz vB (ie RewriteBase / foros /)
    RewriteBase /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Patientenfragen \\. $ Net
    RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ /? (En | de) vbenterprisetranslator_seo.php / $ vbet_lang = $ 1 & redirixido = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule ^ / (en |? De )/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 & redirixido = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml | ..? Txt) (\\ gz))? Vbseo_sitemap $ / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (AdminCP / | modcp / | chat | cron | vbseo_sitemap | mrdump)!
    RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
    Eu non podo amosar-lle o comportamento en directo, porque entón o meu foro non funcionaría para a época.

Por favor, consellos

ps: eu proba maiúsculas e minúsculas e aínda funciona. Non sei por que funcionou mellor despois da primeira cambio.

Rexistrado
    Outubro 2009

Sobre por que non funcionou tras o cambio de charset primeiro - como eu escribín que era coincidencia, eu teño algunhas teorías o que pasa despois (sei que tratar con isto - os ale só teorías xerais sobre a non emitir tal sobre vostede eo seu caso):
    - Arquivo pode cambiarse no camiño mal
    - Arquivo se fixo nada antes dos cambios foi gardado
    - Arquivo se fixo nada para o servidor no directorio mal, entón vBSEO aínda viu o antigo
    - Servidor quedar parvo e ignorar que nova versión do ficheiro ocorre a traballar aínda no antigo (que ás veces acontece - a cura é bo gardar o arquivo de novo e cargalo outra vez)

Pero o punto é - esta parte está a traballar agora

Sobre a cuestión real - agora vBET está desactivado para que eu non son capaz de ver o comportamento. É posible que liga-lo e non mostran as bandeiras (local personalizado) - os usuarios para non ir alí e eu vou ser capaz de comprobar-lo manualmente?

A súa configuración vBET parece estar ben, tamén. Htaccess. Un foro tiña algo similar, pero Mess algo en vBSEO configuración e persoal vBSEO fixa-lo. Por favor asegúrese de que vBSEO pode xogar tanto redirecciona personalizado. Tamén pode comprobar se comentando "RewriteBase /" axudar - pero é só tiro.

Neste momento non podo dicir máis. Vou ter que ver iso e talvez precisarán de acceso a fornecer-lle máis apoio. Por favor, polo menos, darme Galicia Hoxe que ve cando quere traducir a páxina principal. Tamén vale lembrar que non tes que engadir á linguaxe URL do seu idioma por defecto foro (non funciona deste xeito - por omisión, só tes con normal).

Tamén eu estou pouco perdido coa súa descrición do problema é por iso que tocala sería moito mellor. Se está consciente sobre cuestións de seguridade, entón podes crear contas temporais para soporte ou temas proba feito con mesma configuración. Teremos o pracer de darlle todo o noso apoio, pero tes que permitir-nos para iso. Neste momento só podemos adiviñar o que realmente acontece.
    Último editado por vBET; 13-12-09 en 20:43.

Rexistrado
    Outubro 2009

E outro tiro - ollando para as súas regras vBSEO estándar intente cambiar:
    Code:
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Para:
    Code:
    RewriteRule ^(.+)$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

A mensaxe de erro eu fico na páxina principal é

Erro fatal: Non se pode redeclare vbseo_thread_seotitle () (previously declared in / path / vbenterprisetranslator_seo.php: 40) in / camiño / vbenterprisetranslator_seo.php on line 43
    Eu non podo demostrar este comportamento para ti porque entón o meu foro non ía funcionar, aínda que bandeiras son eliminados.
    O erro está sempre presente na páxina principal do foro e sen tradución. Todas as outras páxinas funcionan ben.
    Podo ver sub foros, debates en ambas as linguas así por diante que vBET final funciona ben.
    Só cando intento páxina principal do foro que é www.patientenfragen.net mostra o erro ea páxina non carga.
    Non importa se eu acceder a ela a través do dominio directamente ou a versión traducida www.patientenfragen.net/en/
    A miña lingua principal (que é domain.net non domain.net / de /), así como a tradución para inglés non funciona cando os cambios htaccess están presentes.

A súa suxestión htaccess non axuda.
    Tamén a eliminación RewriteBase non facer o truco.

O meu vBSEO reescribir as regras personalizadas son:
    '^ Index \\. PHP \\ páxina? = Regeln' => 'regeln.html'
    '^ Index \\. PHP \\ páxina? = Impressum' => 'impressum.html'
    '^ Index \\. PHP \\ páxina? = AGB' => 'nutzungsbedingungen.html'
    '^ Index \\. PHP \\ páxina? = Datenschutz' => 'datenschutzerklaerung.html'
    '^ Index \\. PHP \\ páxina? = Notfallnummern' => 'notfallnummern.html'
    '^ Index \\. PHP \\ páxina? = Ligazóns' => 'links.html'
    '^ Index \\. PHP \\ páxina? = Impfkalender' => 'impfkalender.html'
    '^ Werbung \\. PHP' => 'werbung.html'

'^ Vbglossar \\ php \\ do = showcat & catid = (\\ d +) e cattitle =(.*)'=>' Lexikon / $ 2 -.? $ 1 /'
    '^ Vbglossar \\. PHP' => 'Lexikon /'

'^ Private \\. PHP \\? Do = showpm & PMID = (\\ d +)' => 'private-nachrichten / $ 1.html "
    '^ Private \\. PHP' => 'private-nachrichten /'

'^ Faq \\. PHP \\? Faq = vb_faq' => 'hilfe / vBulletin /'
    '^ Faq \\. PHP $' => 'hilfe /'

'^ Calendario \\. PHP $' => 'kalender /'
    '^ Calendario \\. PHP \\? C = 1 $' => 'kalender /'
    '^ Calendario \\. PHP \\? (C = 1 &)? Do = (display. anos +?)(& =)?$' =>' kalender / $ 2 / [NF] '
    'Calendario \\. PHP \\? (C = 1 &)? Nojs = 1' => 'kalender / nojs / [NF]'
    'Calendario \\. PHP \\? (C = 1 &)? Do = (display. +?) & Nojs = 1' => 'kalender / $ 2/nojs / [NF]'
    'Calendario \\. PHP \\? (C = 1 &)? Semana = (\\ d +) e nojs = 1' => 'kalender/woche- $ 2/nojs / [NF]'
    'Calendario \\. PHP \\? (C = 1 &)? Mes = (\\ d +) & year = (\\ d +) e nojs = 1' => 'kalender / $ 3 / $ 2/nojs / [NF]'
    '^ Calendario \\ php \\ do = getinfo & (c = 1 &) día = (\\ d +) -.? (\\ D +) - (\\ d +) (& c = 1) $?' => 'Kalender / $ 2 / $ 3 / 4 $ / '
    '^ Calendario \\. PHP \\? Do = getinfo & e = (\\ d +) (día e = [0-9 \\ -]+)?(& c = 1)? $' => 'Kalender/ereignis- $ 1 /'
    '^ Calendario \\. PHP \\? (S =&)?( c = 1 &)? (Semana =)? Mes = (\\ d +) anos e = (\\ d +) (& c = 1)? (& O = displaymonth)? $ '=>' kalender / $ 5 / $ 4 / '
    '^ Calendario \\. PHP \\? C = 1 & semana = (\\ d +) (& do = displayweek meses =.+?)?$' =>' kalender/woche- $ 1 / '
    Dándolle acceso ao meu sitio a vida non é posible por razóns de seguridade, desculpe (mesmo Funcionarios Jelsoft non teña acceso a min).

Deixe-me saber que Infos que precisa e eu estou feliz de ofrece-los para ti.

Podo-e que as miñas opcións vbseo_all.xml se pensa que é un conflito vBSEO. Só ten que enviar-me o teu correo vía PM
    Último editado por StarBuG; 14-12-09 en 09:55.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Cando definir Forza Root Foro como Homepage? para NO entón patientenfragen.net / en / funciona
    así como patientenfragen.net / en / index.php

Con todo patientenfragen.net (alemán, a lingua principal) non funciona (ver mensaxe de erro anterior)

PERO patientenfragen.net / index.php funciona

Máis ideas?

Se ten MSN ou ICQ me enviar o seu ID e podo amosar-lle o comportamento en directo

ps:
    Non quero usar index.php nin index.php?

Tirei os de Establecer aliases Homepage Cando instalei vBET mais realmente non me gosta.
    Por favor, cambie que para o futuro.
    Este é un problema de filtración grave PR!
    Último editado por StarBuG; 14-12-09 en 10:15.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema