Ola todo,
Gustaríame saber tempo se pode facer o seguinte con vBET.
Supoñamos, eu teño un foro en lingua danesa. Non quero instalar vBET neste foro orixinais dinamarqués porque eu non quero mesturar o foro - é destinada principalmente para usuarios dinamarqués e quero mantelo así. Aínda máis, porque aínda os motores de busca claro tempo ha identificar automaticamente páxinas traducidas - mesmo tirado dun banco de datos local en un servidor web - e é imprevisible como estes sitios serán castigados por buscadores.
Para evitar que o dominio orixinal pasa a ser castigados en total Tente descubrir, vBET tempo podería ter que volver escribir o apoio URLs domain.com / [languagecode] a un formato de subdominio como [languagecode]. Domain.com. vBET respondeu que non se pode facer con vBET e por iso é totalmente sen soporte.
O contido dos nosos foros son interesantes incluso para os visitantes internacionais e así que eu quería instalar os foros todo e base de datos a outro ámbito, totalmente separado do orixinal, e instalar vBET alí. Ata agora ningún problema na parte técnica. Pero: facelo sería deixar os motores de busca identificar o foro "novo" entirly como contido duplicado.
A cuestión agora é: se pode facer, que vBET só amosa o contido traducido, e non o contido (dinamarqués) orixinal? Entón só ver sitios exclusivos e non clasificalos como contido duplicado.
Saúdos,
Zume.