Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 6 de 6 FirstPrimeiro ... 456
Resultados 51 para 56 de 56

Thread: Traduce Google API apagado ou vai ser pagado? Non importa - vBET soporta outras APIs

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Informes están dispoñibles só para Google Translation API v2. Para v1 non son e isto API será pechado 01 de decembro de 2011, polo tanto, non hai sentido facer algo neste ámbito.

Neste momento, a detección de idioma está soportado só por Google Translation API (versións cabina). Podemos engadir tamén o soporte para Microsoft - non fixemos iso aínda, porque vemos algúns problemas aquí. Microsoft Tradución API soporta linguas menos, polo que se vai ter conectado máis linguas (as que son apoiadas só por Google), entón Microsoft tradución API non será capaz de detectar o idioma. Así, noutras palabras - podemos engadir soporte para Microsoft detección de idioma Tradución API, pero pode usalo só cando usa só traducido a para Microsoft. Se usar unha linguaxe máis Google débese usar, se non, a detección non vai funcionar para idiomas non soportados pola Microsoft. Esta é a razón pola que non engadir lo desde o inicio - que complica a configuración. Por suposto, agora entendemos que moitos clientes van estar só para traducións libres para que engadirá soporte para Microsoft Detección de idioma.

Non hai présa aquí - desde que Google Translation API v1 funciona, aínda pode ter detección de linguaxe libre. Entón, primeiro imos á liberación vBET3.x novo e engade hai soporte para API outra tradución. Entón imos ass soporte para Microsoft Detección de idioma.

NOTA: neste momento da vBET4.x pode usar Microsoft para traducións e libre Tradución Google API v1 para detección. Entón non tes que esperar ao cambio. Detección de linguaxe funciona por separado - non importa o que ten para configuración de tradución.

Tamén compracer nota que API de Tradución do Microsoft é moito máis novo así que evoluciona moito. traducións de Google non foi tan ben tan agora desde o inicio. En todo caso - vBET dáte unha elección para utilizar traducións libres ou pagas. Tamén seriamos moi felices, se Google non mudaría o seu API a pago un... Que é importante agora - adoptar!
    Último editado por vBET; 03-09-11 en 13:08. Motivo: erro de escritura

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Guau, parece que Microsoft só permite 37 linguas mentres google soporta 53 - que é correcto?

Está seguro que a API de Microsoft non parece ser tan refinado que o de Google.

Agora eu estou usando a API do seguinte xeito:

Pero se hai un codificada \\ n \\ r ou \\ t no texto, parece que a API grita con vostede. Cal é a forma máis segura para codificar $ texto? Agora eu estou facendo:

str_ireplace (array ('0 D% ', '0 A%', '% 09'), array ('','',''),$ translationURL);

pero iso non parece ser suficiente encima do urlencode. Api de Google URL era máis elegante, xa que non se preocupe con aspas, tamén.

Rexistrado
    Outubro 2009

Ten vBulletin 4.x? vBET 4.x xa soporta tradución Microsoft e non precisa facer ningunha modificación no código.
    vBET3.x vai apoia-lo a próxima versión. E, de feito en Microsoft Tradución API temos que coidar do bolo sobre Carácteres - isto é parte do código do formulario vBET4.x manipular Microsoft Tradución API:
    Code:
    $translationURL =& str_replace(array('%0A','%0D', '%09'),'',$translationURL);

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Non, eu uso 3,8 así que vou ter que esperar para ver

Aínda con esa substitución eu estou empezando cuestións sobre o texto que contén comiñas. Con todo, para a maioría das páxinas, todo funciona.

Espero Microsoft engade soporte para máis idiomas!

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por moman View Post
    Non, eu uso 3,8 así que vou ter que esperar para ver

Aínda con esa substitución eu estou empezando cuestións sobre o texto que contén comiñas. Con todo, para a maioría das páxinas, todo funciona.

Espero Microsoft engade soporte para máis idiomas!
    Nova versión vBET3.x debe ser este mes En vBET4.x xa está a traballar nalgún tempo, entón erros xa deben estar resolto. En fin, será lanzado como versión beta en primeiro lugar, por causa da cantidade de cambios.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Parece bo!

Para o tempo-estar paréceme ter corrixido o problema co tradutor Microsoft. Descubriuse que o 22% (comiñas codificado) nos URLs encaixar as cousas, entón eu son só eliminar-los completamente.

Por exemplo,

Ha queixarse de citas, pero

funciona ben

Páxina 6 de 6 FirstPrimeiro ... 456

Tags para este tema