Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 13

Thread: Necesita axuda reducindo a carga do servidor

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Necesita axuda reducindo a carga do servidor

Ola, estou tendo problemas coa miña carga do servidor, i xa se mudaron para dedicado a intentar curar iso, pero aínda recibir carga de servidores de alto, se eu desactivar pingas de carga vbet o servidor.

Alguén pode axudar?

@ Kamil, xa ten detalles pleno acceso que lle foi enviado en AM se queres comprobar.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,
    Aquí tes un vBET lista de pistas: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Lembre-se - se ten todos os idiomas habilitados - ten contido máis 53 (threads, etc artigos) no seu foro e, por suposto, o tráfico de alta foro.

Pode desactivar algunhas linguas e esperar cando de caché para a linguaxe activa será cuberto, despois de que - vostede pode activar a próxima parte de traducións.

En segundo lugar, neste relase temos unha gran mellora (un grande) - este é o sistema de caché (4 opcións diferentes). Podes comprobar-lo no seu caché-AdminCP> vBET. (Teña en conta que - ten que integrar o seu servidor para usar este tipo de caché)

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Eu apliquei todo o que podo de recomendacións do seu desempeño, i tamén tiveron todas as linguas habilitado (a maioría tamén) dende a compra de vbet preto de 6 meses, a carga é sempre elevado o tempo. Como para o caché de memoria (beta) eu non creo que eu teño ningún acelerador de caché no meu servidor, pero evrything outra é definida de acordo coas súas instrucións.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

da nosa última relase traballamos no sistema de caché de memoria - este debe ser o único gran no desempeño. Debe ter o teu servidor configurado con este sistema de caché (se cadra xa ten - pregunta ó seu apoio ao servidor)
    Último editado por kamilkurczak; 26-05-11 en 22:25.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ola Kamil, eu verifiquei só php info e eu non teño, pero vou leva-los a instalar xcache ou algo así

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Oi Por que ten problemas coa carga do servidor? Eu vexo o seu foro é traducir moi rápido, entón onde está o problema?

Ten en conta que as traducións son feitas por servizos externos de Google. Isto significa que cando ocorre a súa tradución segmentos están agardando resposta de Google. E é por iso que o teu servidor de carga é maior, pero non afectan o sistema, porque os segmentos de espera non tomar ningunha CPU nin memoria adicional (só xa utilizado). É por iso que sempre terá maior carga Server con vBET habilitado (cando desactivado ningún segmento está á espera de resultados de Google) e na mesma hora o seu foro aínda está a traballar rápido, porque os segmentos de espera non tomar ningunha CPU.

Así que se trata de precisaba tomar mozo Carga Server é para garantir que threads non esperará a resultados de Google pero, desgraciadamente, Google permite a caché teus resultados só para 15 días. Podes probar por si mesmo - se desactivar caché, ou só facer o seu tempo de vida menor, entón vai se Carga do servidor crecente - porque os resultados serán menos caché e máis peticións en espera de respostas de Google. Non hai máxica - traducións vén dalgún lugar e leva tempo para obtelo de Google.

Usando caché de memoria pode axudar dalgunha forma. Threads que esperan por resultados de Google aínda vai estar esperando (non vai pasalo ata que teña gardada todas as traducións, e non vai, porque é limpo de acordo co CHOS de Google). Resultados aínda almacenados en memoria serán xerados máis rápido, así o solicite, non esperando por traducións vai ir máis rápido da cola de solicitudes.

Aquí podes atopar o que é exactamente a carga do servidor é: A carga do servidor e descubrir que, mentres ten carga do servidor liberar recursos non é un problema.
    Sabendo que o valor da carga do servidor non é moi importante aínda. Saber como interpretar o valor é o que conta.
    Lembre-se a definición: a carga do servidor representa o número de procesos esperando para acceder a CPU. Pero non todos os procesos son os mesmos! Se os procesos son de baixa prioridade, cando unha solicitude de novo servidor (solicitude de páxina) aparece, aínda pode ser tratado case instantaneamente.
    Sen esquecer que a carga do servidor é só un factor entre moitos outros (uso de memoria, uso de CPU, tamaño do ficheiro de intercambio)
    Como de costume, e como moitas persoas directamente implicadas na empresa de hospedaxe dicir, todo se reduce a vida real comportamento. Son as páxinas carga rápido? Será que un proceso como a investigación a través de unha base de datos de levar un tempo razoable? Entón realmente non ten un problema, sexa cal sexa a carga do servidor é
    Así, a proba final é o xeito que o servidor se comporta. Se o servidor é rápido, un número, aínda que sexa coñecido como "a carga do servidor", realmente non significa moito
    Entón porque o seu servidor é rápido e podo ver respostas do foro rápida, O problema é só virtual - non hai ningún problema real. Carga do servidor é o valor que lle dá ningunha información sobre o desempeño real, só consellos se sabe como interpretar la (é dicir, se o servidor está funcionando ben coa carga do servidor X, entón podes comezar a comprobar o que está a suceder, se crece rapidamente para 2X ou algo así). Só o número estática dálle nada, mellor comprobar o seu CPU e memoria para estar seguro de que este valor é OK para o teu servidor e se é OK, entón non importa o valor do servidor de carga é.

Aínda así, se queres algunhas suxestións adicionais:
    - Facer caché maior TTL trasladouse a abaixo (o estándar é máximo permitido por Google CHOS).
    - Se non ten problemas de espazo HDD desactivar tarefa cron para a limpeza de caché invitado - non ten que ser limpo de todo, porque refresca resultados conforme a necesidade, aínda moi a eliminación dos arquivos anteriores levar moito tempo para php.
    - Caché de memoria usan
    - Ao final (pero realmente non vexo sentido niso, porque non hai ningún problema de rendemento) comezan a desactivar as linguas que lle dá menos tráfico

Polo camiño - cal é a súa carga do servidor, CPUs media e uso de memoria, e que hardware ten (cantos CPUs, memoria)? Fai arquivo de intercambio é usado?

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Abaixo amósanse os detalles como polas súas preguntas
    1) Engade servidor
    08:22:53 ata 44 días, 13:31, 1 usuario, load average: 4,07, 5,09, 5,26
    USER TTY FROM LOGIN @ Idle JCPU PCPU QUE
    raíz pts / 2 08:17 0.00s 1.53s datacenter1.supp 0.00sw
    2 CPU) e uso de memoria
    total utilizada libre buffers almacenado en memoria compartida
    Mem: 4040 3616 424 0 256 2809
    - / + Modos / cache: 550 3490
    Intercambio: 8001 24 7976
    3) o número de CPUs
    3

Edit: só tivo un snapshot aquí http://www.thecodecage.com/forumz/server.png meu servidor é así o tempo, iso é instantáneo Tras activar memcahce.
    Último editado por Simon Lloyd; 27-05-11 en 08:47.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Información como engadido aquí está o rexistro Procesos Top:
    xxxx 93,0% / usr / bin / php / home / xxxx / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    xxxx 83,0% / usr / bin / php / home / xxxx / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    xxxx 75,0% / usr / bin / php / home / xxxx / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    mysql 6,8% / usr / sbin / mysqld - based / --datadir/var/lib/mysql - usermysql --pid-file/var/lib/mysql/xxxx.thecodecage.com.pid - skip-external- bloqueo
    mysql 6,7% / usr / sbin / mysqld - based / --datadir/var/lib/mysql - usermysql --pid-file/var/lib/mysql/xxxx.thecodecage.com.pid - skip-external- bloqueo
    mysql 6,6% / usr / sbin / mysqld - based / --datadir/var/lib/mysql - usermysql --pid-file/var/lib/mysql/xxxx.thecodecage.com.pid - skip-external- bloqueo
    raíz de 6,0% / bin / sh / usr / local / bin / rkhunter-c - cronjob
    Último editado por Simon Lloyd; 27-05-11 en 17:21.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Simon Lloyd View Post
    Abaixo amósanse os detalles como polas súas preguntas
    1) Engade servidor
    08:22:53 ata 44 días, 13:31, 1 usuario, load average: 4,07, 5,09, 5,26
    USER TTY FROM LOGIN @ Idle JCPU PCPU QUE
    raíz pts / 2 08:17 0.00s 1.53s datacenter1.supp 0.00sw
    2 CPU) e uso de memoria
    total utilizada libre buffers almacenado en memoria compartida
    Mem: 4040 3616 424 0 256 2809
    - / + Modos / cache: 550 3490
    Intercambio: 8001 24 7976
    3) o número de CPUs
    3

Edit: só tivo un snapshot aquí http://www.thecodecage.com/forumz/server.png meu servidor é así o tempo, iso é instantáneo Tras activar memcahce.
    Non sei como interpretar as súas medicións. Como eu vexo o seu CPU é usado en preto de 185% ... Entón, ou hai algo certo quente na medición ou se aplica a unha CPU - se ten 3, entón podes usar 300%. Se este é o camiño correcto, entón isto significa que ten aínda moitos recursos de CPU libre. Se non é por favor me corrixan e dicir como interpretar os resultados.

Eu tampouco estou seguro como interpretar os datos de carga do servidor:
    carga media: 4,07, 5,09, 5,26
    Son aqueles tres diferentes medidas de tempo, ou cada un é para CPU separado? Cal é o poder do seu CPU?

PS. Cache precisa de tempo para cubrir pol

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Michal, unha vez máis grazas pola resposta a media de carga que aparecen (e no snapshot) cambia cada vez que actualizar, é como apuntar un número sybmolic, cando as medias de carga mostrada hai uns 6 ou 7, a continuación, o sitio é lento pero a maioría das veces sen resposta, que á súa vez dá un erro.

Aquí tes os datos que pediu CPU
    Procesador # 1
    Vendedor

GenuineIntel
    Nome
    Intel (R) Xeon (R) CPU X3430@2.40GHz
    Velocidade
    2394.030 MHz
    Agocho
    8192 KB

Cando o check-in WHM eu teño un CPU quad core, mentres a xente servidor me dicir que eu teño tres CPU é?

Eu non sei ou finxir saber a media de carga do servidor é traballada (ultimamente, nos últimos dous días foi en torno a:
    Medias de carga: 4,49 4,04 3,95

Foro é de velocidade media e non parece estar causando un problema, aínda que o tráfico é de preto de:
    271 (3 membros e 120 invitados e 148 arañas)
    Onde a figura máis é normalmente en torno a 500-600, pero entón é fin de semana para o tráfico é menor.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema