Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 20

Thread: Disabaling lingua. Htaccess

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Disabaling lingua. Htaccess

Ola, ao meu. Htaccess dentro do cartafol foro e fóra eu teño a reescribir as regras vbet o inicio do que se parece tanto
    RewriteRule ^ / (af? | Cadrados | ar | BE | BG | ca | zh-CN | hr | cs | da | nl | en | et | tl | fi | fr **********.. .
    A miña lingua foro é inglsh así que eu debería estar removendo "en" para que se parece iso?
    RewriteRule ^ / (af? | Cadrados | ar | BE | BG | ca | zh-CN | hr | cs | da | nl | et | tl | fi | fr **********.
    Se eu eliminar o "en" e podo ver a miña páxina do foro ou páxina de índice fóra do foro noutro idioma say / gl / ganas do traballo / en / bandeira para me levar de volta a ve-lo foro na lingua estándar?

Saúdos,
    Simon

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

O seu código de linguaxe principal debe estar no. Htaccess, por suposto bandeira Inglés funcionará sen este código en. Htaccess.

Por que quere borrar este código. Htaccess?

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Non necesariamente quere borrar, eu estaba comprobando a cantidade de consultas que eu teño cando as cargas meu foro (23!) E notei que estaba usando as táboas de linguaxe i. .... En / short ********** en / medio .. etc, cando en realidade non debe ser a caché de todas as táboas de linguas para min como a miña lingua foro é o inglés, o meu navegador está configurado para inglés e a miña lingua foro é o inglés, entón eu penso que quizais teña algo incorrecto.

Estou tentando reducir meu carga do servidor e consultas.

Saúdos,
    Simon

Rexistrado
    Maio 2010

podes desactivar o sistema de caché para algúns idiomas (inglés, por exemplo) a usar esta opción:
    AdminCP-> vBET Cache-> Base de Datos Cache-> persoas con mobilidade detalles caché

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ok, grazas , I teñen implementado iso tamén http://www.vbenterprisetranslator.co...-new-post.html como posta por Michal

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Kamil, i en desactivado na caché da base de datos e caché de invitado, a continuación, foi limpador de caché (que eu non fago) e ten todos eses erros?
    Limpeza de caché do banco
    Mesas apurada a: en
    Feito. Limpo: 3 táboas nun segundo (3 táboas caché por cada lingua)

Arquivos de limpeza de caché do cliente

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-3_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-6_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-13_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-14_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-15_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-16_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-17_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-18_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-22_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-23_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-24_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-27_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-29_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-31_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

********************... Includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_showgroups_php9.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39
    Arquivos liberado a: en
    Feito. Eliminado: 199 arquivos en 2 segundos

Linguaxe limpa 1 (s)
    Limpeza rematou
    Os que non son todos os erros, eu non podería publicala conxuntamente aquí como o límite de caracteres non permitiría iso e eu non podería mesmo subir un arquivo de texto simple, xa que o seu sistema de fixación non funciona.

Rexistrado
    Maio 2010

ok,

por favor, comprobe a súa chmod en arquivos dentro vbet_guestcache cartafol
    por favor, lea chmod de vbet_guestcache / gl / cartafol (debe ser 777)

en segundo lugar, por favor, lea (e pegar aquí) situación vbet_guestcache no seu servidor. Verifique que dentro vbet_guestcache / en / arquivos aínda existen ou non (e comprobar chmod dos arquivos dentro - debe ser 777)

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Todos os ficheiros dentro vbet_guestcache foron chmod 755, pero agora son 777, o arquivo está situado aquí / public_html / forumz / vbet_guestcache e / public_html / forumz / vbet_guestcache / en está baleiro, pero sería como i realizado un caché limpo como o indicado máis arriba.

Son estes agora correcto?

Edit: Na verificación ficheiro vbet_guestcache (ser) eu creo que todo dentro desa carpeta é chmod 644

Rexistrado
    Maio 2010

Debe feita en chmod 777 para todas as carpetas caché e subdirectorios dentro (use 'chmod 777-R vbet_guestcache').

e proba-lo novo.

en segundo lugar - temos: Ningún ficheiro ou directorio, Por que vou comprobar o camiño do directorio

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Todas as carpetas e sub vbet_guestcache agora son 777 eu vou pm acceso detalles para que poida comprobar

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema