Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 20

Thread: Despois rankbadges actualización é levado aínda.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Exclamation Despois rankbadges actualización é levado aínda.

Agora estou a ter problemas enormes con meus membros. Desde a actualización a todos continúa a perder a súa rankbadges extra. Estes se engade a man, como grupos de usuarios adicional. Pero no momento en que o cron roda para actualizar a todos filas perde os inseridos man. Iso non sucedeu antes deste update.

Escriba aquí!

Grazas.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Oi Antes desta actualización vBET non usa en todos os grupos. vBET4.3.0 versión é oficialmente considerado beta inestable, para que os problemas de functionalisies novo pode ocorrer. Pena de problemas, imos traballar para resolvelo.

Por favor dea máis información sobre rankbadges. É función vB nativa ou dalgún mod? En casos cabina - onde atopar? Cal tarefa cron elimina-lo? Ela afecta outros grupos de usuarios adicional ou só aquelas relacionadas coa rankbadges? É o que pasa cando a tarefa do cron será realizada co vBET dissabled?

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

É só un conxunto de grupos de usuarios vBulletin estándar. Filas, etc mod N º Realmente non entendo por que agora usa vBET grupos de usuarios?

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Cal tarefa cron elimina-lo? Ela afecta outros grupos de usuarios adicional ou só aquelas relacionadas coa rankbadges? É o que pasa cando a tarefa do cron será realizada co vBET dissabled?

Se este é vB opción estándar - por favor, escriba cales opcións eu teño para definir a repoduce-lo meu foro de proba? Se describilos-lo para min - eu vou tentar facer os mesmos resultados coma ti.

Grazas

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

A actualización de postos de usuario e cron títulos elimina-lo. VBET con discapacidade é bo.

Como explicar isto? hmmmmm

Eu creei un bo Grupos algúns adicionais, e estes tamén recibe un rankbadge (que son asociadas ao Grupos) Agora parece que cando hai máis dun ou dous grupos de usuarios adicional engadidos (man) para un membro, cando o cron executa, leva os engadidos manualmente de distancia.

Espero que entenda.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Este está facendo un gran problema para min. Teño máis de 50 000 membros, e ten que entender que eu teño que engadir manualmente estes grupos en todos os días nesta fase. Non hai un xeito para eu desactivar a man este vBET Grupos engade agora? Eu nin sequera entendo por que fixo iso!?

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Taurus View Post
    É só un conxunto de grupos de usuarios vBulletin estándar. Filas, etc mod N º Realmente non entendo por que agora usa vBET grupos de usuarios?
    Esta foi solicitado en: http://www.vbenterprisetranslator.co...each-user.html

Eu entendo que é gran problema para ti. Para facelo máis rápido posible, por favor, só PM me os seus datos de acceso ao Admin CP e FTP. Tamén por favor me diga exactamente o que eu creo grupos de usuarios aquí e que é exactamente tarefa cron (polo nome) eu teño que correr para ver a cuestión. Vou comprobar e resolve-lo no lugar - que vai dar resultados máis rápidos. Eu vou tratar con isto persoalmente e facelo hoxe, se me enviar detalles rápido abondo (I estará dispoñible para máis de 4-5 horas de hoxe, cunha hora de intervalo agora). Se non queres compartir os seus datos de acceso, entón aínda teño detalles como configurar o noso foro de proba para ver o efecto.

Tamén unha pregunta para entender correctamente o tema - grupos de usuarios son eliminadas (grupo de usuarios para desaparecer do foro) ou só usuario asignación para grupo de usuarios desaparece. Entón tes que engadir grupos de usuarios ou asignar usuario Grupo de usuarios de novo?

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Grazas Michal. PM enviada.

O que eu vexo quedando levado por cron é o meu "Legend" e "Xtreme" Grupos / categorías. Realmente non sei como explicar iso. Eu espero que se pode ver no meu foro. Eu tampouco son exactamente correcto que cron. Pero todos os días, despois de engadir estes a man, eles sumiron de novo. Polo tanto, estou supondo que ten que ser o cron actualización usertitles e filas.

Grazas pola axuda!

Rexistrado
    Outubro 2009

Como escribín no AM - Eu verifiquei todas as tarefas cron diariamente no seu foro e non atopou nada. Neste momento non somos capaces de reproducir o problema, polo que non son capaces de traballar sobre ela. Ademais, como eu lle escribín realmente doupt que é cuestión vBET - tes problema de que só algúns usuarios especiais perden a grupos de usuarios e outros non solta mesmo grupos de usuarios - se sería algo automaticamente, moi probablemente, iso afectaría a todos os usuarios con este grupo de usuarios . Eu Comprobe o código vBET para Grupos de novo e eu non atopei nada que podería causar ese problema. Talvez por iso é causada por algunhas accións realizadas por aqueles usuarios - por favor, falar-lles un descubrir houbo algunha acción común toma.

Pouco - Eu non creo que a culpa é vBET, aínda estou disposto a comprobar os detalles cando nos dá información sobre como reproducir o problema. Eu dobre comprobado todas as tarefas cron diariamente no seu foro e non atopou nada. Por favor, nos dea información detallada sobre a reproducir o problema.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

OK, por dous días, volvín a vBET de idade. Non un problema nestes dous días. Onte á noite fixen unha actualización, e esta mañá eu tiven que volver engadir grupos de usuarios adicionais, polo menos, 10 membros. Debe ter algo que ver co vBET Grupos adicional agora tamén engade. Entón, por favor me diga como eliminar eses completamente vBET pois non podo seguir así. Grazas.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema