Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: vBET significaba que as miñas marcas caeron fóra do indesku Google!

Membro Junior
    Rexistrado
    Maio 2011

Default vBET significaba que as miñas marcas caeron fóra do indesku Google!

Text automatically translated from: Polish to: Galician
    Translated text
    Eu teño instalado na súa moda PNL-er - tagger fío automático e vBET a versión gratuíta.

Dende que instalar vBET entender que caeu do índice de Google miñas marcas coa linguaxe básica (polaco).

Do que podo velo no seu foro é indexada só 50 tags: entrar no sitio web: dirección dun foro en Google, porque eu non podo pegar unha ligazón.

Quizais iso é porque hai erros na Sitemapie (para que me din a ferramentas de webmaster)? En concreto, eles indican que algúns enlaces levan ao mesmo sitio.

Quizais o tempo para pensar sobre iso PNL-er? Número de visitas por día caeu-me do 13-10000 polo feito de que as etiquetas teñan caído fóra do índice.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Text automatically translated from: Polish to: Galician
    Translated text
    Por favor engada un enlace á páxina web, podemos ver que pasa se hai algún redireccións ou enlaces se funciona ben.
    Como para o portal é un simple-NLP proporcionar información falsa, que actualmente é o idioma principal de Google arrastrou uns 275 resultados alí, e eu creo que estas son todas as marcas soportados nese foro (hai menos de 120, pero algúns teñen algunhas páxinas no resultado) . Doado verificación - xoga-lo nunha consulta a Google:
    Code:
    site:forum.simple-nlp.pl/tags/
    En conexión con iso un erro da súa parte, eu sospeito que tamén podería haber un erro, por tags indexada no seu propio foro - subida enlace que pode comprobar primeiro.

Vostede escribe erro - dar máis detalles. Non somos capaces de responder a erros non expresados ou axudar, sen información específica.

Completamente á marxe - vBET non modifica páxinas en linguaxe natural (dar bandeiras engadido) para que de feito as etiquetas desaparecen do índice, entón eu suxiro que, para comprobar que, ás veces, non fose bloqueado en arquivos robots.txt

Por favor, envíe a información necesaria.
    Original text
    Último editado por vBET; 18-05-11 en 20:14.

Tags para este tema