Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 10 de 15

Thread: Acentos non mostrar correctamente ...

Vista parcial

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Default Acentos non mostrar correctamente ...

Oi

Eu estou usando vBulletin 4,08.

Eu uso principalmente para vbet dúas linguas ... Inglés e francés. Eu teño o idioma por defecto foro o inglés. Con todo, cando un usuario posta francés, a tradución é exhibida correctamente en inglés. Con todo, en francés os acentos non se mostran. En vez diso, exhibe así:

Code:
    Dans quelle langue vous allez & #233;crire vos messages. Forum traduira automatiquement vos messages & #224; d'autres utilisateurs langues. En outre, il se traduira par des postes dans d'autres langues & #224; votre langue par d& #233;faut.
    Debe amosar así:

Code:
    Dans quelle langue vous allez écrire vos messages. Forum traduira automatiquement vos messages à d'autres utilisateurs langues.
    O meu foro está configurado para mostrar as dúas linguas como ISO-8859-1. Polo tanto, eu non estou usando UTF-8

Ademais, seguín as instrucións de instalación moi de preto.

A única modificación que fixen para vBet é que eu mudei as bandeiras estándar usando CSS-Sprite. Sen embargo, eu mirei para o código, e nada que eu fixen deben efecto o xeito que as cousas están sendo amosados.

Teño que converter o meu base de datos para UTF-8 para solucionar este problema?

Calquera consello será apreciado. Grazas.
    Último editado por freddie3218; 07-03-11 en 16:12. Motivo: Eu edite a cita orixinal, porque este foro aparece correctamente. Eu engade un espazo na "& # 233" campos.

Tags para este tema