Oi
Eu estou usando vBulletin 4,08.
Eu uso principalmente para vbet dúas linguas ... Inglés e francés. Eu teño o idioma por defecto foro o inglés. Con todo, cando un usuario posta francés, a tradución é exhibida correctamente en inglés. Con todo, en francés os acentos non se mostran. En vez diso, exhibe así:
Debe amosar así:Code:Dans quelle langue vous allez & #233;crire vos messages. Forum traduira automatiquement vos messages & #224; d'autres utilisateurs langues. En outre, il se traduira par des postes dans d'autres langues & #224; votre langue par d& #233;faut.
O meu foro está configurado para mostrar as dúas linguas como ISO-8859-1. Polo tanto, eu non estou usando UTF-8Code:Dans quelle langue vous allez écrire vos messages. Forum traduira automatiquement vos messages à d'autres utilisateurs langues.
Ademais, seguín as instrucións de instalación moi de preto.
A única modificación que fixen para vBet é que eu mudei as bandeiras estándar usando CSS-Sprite. Sen embargo, eu mirei para o código, e nada que eu fixen deben efecto o xeito que as cousas están sendo amosados.
Teño que converter o meu base de datos para UTF-8 para solucionar este problema?
Calquera consello será apreciado. Grazas.![]()