Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 15

Thread: Acentos non mostrar correctamente ...

Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Default Acentos non mostrar correctamente ...

Oi

Eu estou usando vBulletin 4,08.

Eu uso principalmente para vbet dúas linguas ... Inglés e francés. Eu teño o idioma por defecto foro o inglés. Con todo, cando un usuario posta francés, a tradución é exhibida correctamente en inglés. Con todo, en francés os acentos non se mostran. En vez diso, exhibe así:

Code:
    Dans quelle langue vous allez & #233;crire vos messages. Forum traduira automatiquement vos messages & #224; d'autres utilisateurs langues. En outre, il se traduira par des postes dans d'autres langues & #224; votre langue par d& #233;faut.
    Debe amosar así:

Code:
    Dans quelle langue vous allez écrire vos messages. Forum traduira automatiquement vos messages à d'autres utilisateurs langues.
    O meu foro está configurado para mostrar as dúas linguas como ISO-8859-1. Polo tanto, eu non estou usando UTF-8

Ademais, seguín as instrucións de instalación moi de preto.

A única modificación que fixen para vBet é que eu mudei as bandeiras estándar usando CSS-Sprite. Sen embargo, eu mirei para o código, e nada que eu fixen deben efecto o xeito que as cousas están sendo amosados.

Teño que converter o meu base de datos para UTF-8 para solucionar este problema?

Calquera consello será apreciado. Grazas.
    Último editado por freddie3218; 07-03-11 en 16:12. Motivo: Eu edite a cita orixinal, porque este foro aparece correctamente. Eu engade un espazo na "& # 233" campos.

Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Ben .... Eu desactivar todos os plugins outros, e aínda teño o mesmo problema. Parece un erro no vbet

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola, usa UTF-8 foro e base de datos ou non?
    Se non - eu debería ter unha solución para vostede. I Wil prepara-lo e escribir aquí.

Se pode - por favor pegar aquí unha url para o segmento con esta cuestión.
    Grazas

Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Quote Enviado Orixinariamente por kamilkurczak View Post
    Ola, usa UTF-8 foro e base de datos ou non?
    Se non - eu debería ter unha solución para vostede. I Wil prepara-lo e escribir aquí.

Se pode - por favor pegar aquí unha url para o segmento con esta cuestión.
    Grazas
    Non, eu non uso un UTF-8 foro ou base de datos. Eu uso ISO-8859-1.

Podes ver o problema a través da visualización en directo neste tema:

$ 1 Este é un exame

Grazas.

Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Calquera noticia sobre o que está causando tanto?

Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

Estou probando isto no meu foro de proba (en non UTF) e eu non podo reproducir, pero podes probar esta solución.
    Teño unha cousa para ti:
    1. aberto, faga unha copia e editar esta imaxe:
    raíz foro / includes / vbenterprisetranslator_functions_utils.php
    2. nesta función atopar:
    PHP Code:
    function vbet_encodeToSafeUTF8(&$string) {

//TODO how to check does utf-8 is involved? how often this function is used?
    //        if (! ereg('[\200-\237]', $string) and ! ereg('[\241-\377]', $string)) 
    //        if (!preg_match('/[\200-\237]/', $string) and !preg_match('/[\241-\377]/', $string)) 
    //        if (!preg_match('/[\200-\237\241-\377]/e', $string)) 
    //            return $string; 

// decode three byte unicode characters 

$string preg_replace('/([\340-\357])([\200-\277])([\200-\277])/e',        

'\'&#\'.((ord(\'\\1\')-224)*4096 + (ord(\'\\2\')-128)*64 + (ord(\'\\3\')-128)).\';\'',    

$string); 

//decode two byte unicode characters 

$string preg_replace('/([\300-\337])([\200-\277])/e'

'\'&#\'.((ord(\'\\1\')-192)*64+(ord(\'\\2\')-128)).\';\''

$string); 

return 
    $string;
        } 
    3. e comentar todas as liñas sen retorno como este:
    PHP Code:
    function vbet_encodeToSafeUTF8(&$string) {

//TODO how to check does utf-8 is involved? how often this function is used?
    //        if (! ereg('[\200-\237]', $string) and ! ereg('[\241-\377]', $string)) 
    //        if (!preg_match('/[\200-\237]/', $string) and !preg_match('/[\241-\377]/', $string)) 
    //        if (!preg_match('/[\200-\237\241-\377]/e', $string)) 
    //            return $string; 

// decode three byte unicode characters 
          //  $string = preg_replace('/([\340-\357])([\200-\277])([\200-\277])/e',        
            //        '\'&#\'.((ord(\'\\1\')-224)*4096 + (ord(\'\\2\')-128)*64 + (ord(\'\\3\')-128)).\';\'',    
                //    $string); 

//decode two byte unicode characters 
            //$string = preg_replace('/([\300-\337])([\200-\277])/e', 
            //        '\'&#\'.((ord(\'\\1\')-192)*64+(ord(\'\\2\')-128)).\';\'', 
            //        $string); 

return $string;
        } 
    4. salva e proba!

que debe funcionar só para novas mensaxes. todas as mensaxes existentes, ten que editar manualmente.
    Non Shure que ten un ISO foro pero pode probalo. Se non é bo - por favor, substitúe estes cambios arquivo bu idade

Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Ola,

Que foi unha boa intento. Con todo, non funciona.

A saída agora mostra: ".. Ceci est un exame S'il vous Plaa ® t ignorar mensaxe ce"

A saída correcta debe ser: "Ceci est un exame S'il vous plaît ce ignorar mensaxes .."

Polo tanto, eu revertido.

Aquí está unha cousa que notei:

Cando mensaxe e edición, non exhibe correctamente. Con todo, se eu usar o botón editor WYSIWYG para entrar en "modo básico", a continuación, el ha amosar correctamente o editor WYSIWYG. Con todo, cando tratei de gardar, el volve a amosar incorrectamente novo. Parece que o editor WYSIWYG non é analizar as cousas correctamente antes de gardar cando está a usar VBET en lingua estranxeira, ou cando está a usar o [lang =] etiquetas. Con todo, se eu escribir unha frase estranxeira sen usar o [lang = fr] tags, el ha amosar correctamente cando gardar. Polo que parece, VBET non está permitindo que o editor WYSIWYG para analizar correctamente antes de gardar ... se isto fai algún sentido.

Rexistrado
    Maio 2010

tes ese problema cando quere publicar na páxina traducida ou non? describa o que eu debería facer para ter os mesmos resultados no meu foro de proba.

Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Quote Enviado Orixinariamente por kamilkurczak View Post
    tes ese problema cando quere publicar na páxina traducida ou non? describa o que eu debería facer para ter os mesmos resultados no meu foro de proba.
    Non sei se pode reproducir este no seu foro ou non. Con todo, iso é o que acontece:

VBulletin versión 4.08
    Eu teño dúas linguas no meu sitio: inglés e francés. Eu desactivar todos os outros idiomas, e todas as outras bandeiras.
    Todos inglés e francés é traducido en todo o sitio correctamente, cos acentos adecuados. A única vez que os acentos non se mostran correctamente é se alguén está a usar a lingua francesa e mensaxes en francés ... ter a "lingua francesa" elixido no seu perfil do usuario. Neste caso, VBET ha asignar as etiquetas BBcode adecuada automaticamente cando post. IE: "[lang = fr]" Non obstante, xa que presentan o seu post, os acentos no seu post non aparecerá correctamente. Premendo o "post edit" botón, eles van ver o seu posto no editor WYSIWYG avanzado exhibida indebidamente (eu teño todas as contas configuradas para usar o editor WYSIWYG, mesmo en resposta rápida, por defecto para que todos os usuarios poden engadir imaxes a partir de seu disco duro). No entanto, se cambiar o "switch editor Mode" adiante e cara atrás, eles van ver o post aparecer correctamente. Sen embargo, cando intentan gardar os cambios para o seu posto, el unha vez máis amosar indebidamente cando salvar o seu post.

Este problema só acontece cando o usuario está a usar o "Lingua Francesa" nas súas opcións de perfil de usuario e mensaxe en lingua francesa ... facendo vbet engadir o [lang = fr] á miña mensaxe automaticamente.

A miña lingua estándar foro é o inglés.

Se precisa un ollo no meu foro ... pm me, e eu vou enviar a información necesaria para comprobar miña configuración panel de administración.

Espero que esta información é útil.

Grazas.

Rexistrado
    Maio 2010

Si Podo confirmar que no meu foro de proba!
    Este é un erro vBET entón eu teño para mover este fío na sección de informes de erros.

Notei que hai un problema de codificación con letras con código ASCII baixo un

Podo reproducir-lo no meu foro de proba para que eu poida resolve-lo sen acceso ao seu foro

Vou tentar atopar a mellor solución para vostede.
    Último editado por kamilkurczak; 11-03-11 en 11:40.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema