Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: Stats por favor?

Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Default Stats por favor?

Todas estas historias de alimentos son brillantes, pero eu teño feitos para facer unha decisión, así que se alguén me podería axudar, introducindo as seguintes

Versión VB:
    VBSEO: Número da versión / data da instalación:
    VBET Versión / data de instalación:

E os seguintes gráficos do google servizos ...
    Gráfico de índice de páxinas, antes e despois (webmaster)
    Sitio web gráfico de velocidade antes e despois (webmaster)
    Motor de búsqueda visitas antes e despois (análise)
    Taxa de rexeitamento antes e despois (análise)
    Hits de contry nativas antes e despois (análise)

Sei que é pedir moito ... pero eu creo só con toda esa información que eu podería facer unha boa decisión informada aout comprar este producto ...

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola. Desafortunadamente non temos eses datos - este foro ten vBET instalado desde o inicio polo que non houbo ningún "antes". Unha información son presos polos nosos usuarios neste foro sub: Historias vBET Good - vBulletin Empresa Translator (vBET)

Tamén algúns dos nosos clientes autorizados a incluír ligazóns seu foro que pode atopar en: http://www.vbenterprisetranslator.com/links.php para que poida comprobar en Google tantas páxinas traducidas son indexados por algún sitio web específico e da linguaxe.

Se guiar-nos como obter este de Google Analytics, podemos proporcionar-lle resultados porcentaxe de entrada para o noso foro páxinas traducidas.

Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Eu sería feliz en facer un estudo de caso con todas as funcións no meu sitio usando a versión gratuíta (parte do meu traballo do día está a achegar a documentación analítica, polo que sería fácil de facer / entender ).... Entón se isto funciona eu mercar a versión Pro ....

Pero podo eliminar a marca e calquera outlinks crea mentres eu estou facendo isto? A medida que estes terían un impacto nos resultados

Esta é a única cousa que iso é poñer-me fora dándolle un ir

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Se queres eliminar ligazón de crédito na versión gratuita é suficiente se enviar calquera doazón (ver detalles na páxina versión gratuita). Por favor, versión de pago ten máis recursos (como tradución URL) e é moito máis optimizado (a próxima versión apoiaremos tamén caché de memoria por implementacións máis utilizados). Entón, se vai gusta versión gratuita, despois pagou un vai sempre algo que lle gusta e

Ao lado de enlace de crédito non hai máis nada, entón eu creo que pode realizar para el Se ten algunha dúbida é só pedir por favor futuro - teremos o pracer de axudar

Tags para este tema