Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: Preguntas antes de comprar VBET versión 3.x

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2010

Default Preguntas antes de comprar VBET versión 3.x

1) só instalei o produto libre despois de seguir o voso fío de produto en vb.org Para un tempo longo. Mais son incómodo de ter a ligazón atrás ao voso sitio no fondo. Canto teño que doar para tirar a ligazón na versión libre? Se non queres compartir este detalle aquí, PM me.

2) Está a usar a versión 3.8.x vBulletin e non planea facer unha actualización no futuro próximo. Eu entendo que eu teño que instalar VBET versión 3.x.
    ¿Canto pensa ofrecer soporte a esta versión?

3) O meu foro é en inglés. Cando un visitante dun país estranxeiro (din que a Rusia) Visitas páxina traducida Ruso, fai o Viewcount para o aumento tema?

By the way, a bandeira Malay está mal. Pode querer cambialo.

Grazas

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

1) A doazón é unha doazón. Así, en versión gratuita pode doar calquera cantidade. Despois da doazón que lle responder coas instrucións.

2) Non Ten que instalar a versión 2.3.x vBET. Este é un libre. vBET 3.x é pagado un. E nós imos apoia-lo por moito tempo - moitos dos nosos clientes aínda están a usar vBulletin 3.

3) Si, vai. Para vBulletin será xeración idade só normal. vBET traduce tras vBulletin xeración da páxina de destino.

Sobre a bandeira Malay - imos comprobar iso - grazas por aviso

Goza vBET!

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2010

Información sobre bandeira confírmase (ver este tema)

Tags para este tema