Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Cachés e utilizar bases de datos

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Cachés e utilizar bases de datos

Ola, mirando para o meu banco de datos hoxe observo que eu teño moitas e moitas novas táboas, existen 3 tipos diferentes de caché vbet, normal, medio e curto, por que eu teño 3 tipos diferentes de táboas? Eu teño todas esas táboas?

Entendo que está tomando 1.3GB de espazo ******, eu crin que a caché é limpa, moitas veces:
    Use cache = Si
    Tempo Cache To Live (TTL) = 5
    Use Cache Full File para os hóspedes (BETA!) = Non
    Estratexia de limpeza de caché (Cache de Base de Datos) = Normal
    Limpeza de caché timelap (Cache de Base de Datos) = 0
    Pare de ollar tras fallos x (Cache de Base de Datos) = 15

Todas as bandeiras están habilitados.

Saúdos,
    Simon

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Si, ten que deste táboas. Isto é para optimizar vBET.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

O meu caché crece a máis de 20GB ao longo dunha semana (este é o meu TTL no momento), e eu estou seguro que a proporción de accesos a falta é moi grande

Eu tería unha suxestión, con todo, sería bo se houbese unha opción para mover as táboas de caché para unha base de datos externa, de xeito que é máis fácil facer unha copia de seguridade DB sen ter que borrar a caché.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Nós xa temos pedido de modificación de tales Eu non me lembro agora é-o en en consideración estado ou aprobado, Pero imos traballar niso.

Ademais, se o seu servidor poderá ter máis caché aconsellamos para definir TTL maior. El ha acelerar a súa xeración páxina traducida, xa que o contido agora máis frecuentemente traducido deben ser tomadas a partir de Google. Sabemos que o caché pode ter tamaño completo - é normal cando ten foro de gran porte e, agora, multiplicar o seu contido 52 veces

Temos de caché spitted para tantas mesas, porque está traballando moito máis rápido, entón é máis seguro e limpeza (fai capaz de dar servidor algún tempo para descansar entre cada táboa). Isto todo é en propósito e fomos a ese punto pola experiencia con enfoques anteriores. Polo tanto, agora é solución madura.

Ademais, se non sufrir con falta de espazo HD, aconséllase que conectar de caché convidado. Vai levar aínda máis espazo, pero non será en HD na base de datos e permitirá que a resposta de inmediato para os hóspedes (sen consultas de bases de datos).

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Como funciona a caché do invitado? Actualmente está a usar o 3.3.3 con algunhas modificacións código para corrixir erros, e aínda non actualizou para o ben da estabilidade. Só curioso! San páxinas enteiras caché, ou simplemente os ficheiros conteñen un dicionario de palabras e as súas traducións a esta páxina?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por moman View Post
    Como funciona a caché do invitado? Actualmente está a usar o 3.3.3 con algunhas modificacións código para corrixir erros, e aínda non actualizou para o ben da estabilidade. Só curioso! San páxinas enteiras caché, ou simplemente os ficheiros conteñen un dicionario de palabras e as súas traducións a esta páxina?
    Páxinas enteiras caché no disco duro e transmitido polo navegador como arquivos HTML estáticos (despois de comprobar que é petición caché).

Tags para este tema