Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: vBET está lento

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default vBET está lento

instalado, pero vBET parece estar a funcionar moi lento no meu sitio.
    Ás veces, a páxina simplemente deixar alí ou mostrou erro interno do servidor despois de varios minutos.

Eu só traducir dúas linguas e intentaron diferentes opcións sen éxito. Por favor, me axude. Realmente quero ese mod para o traballo.

Grazas

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Primeiro de todo comproba suxestións noso rendemento: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Máis importantes son:
    1. Bloquear páxinas spam polo robots.txt (Como páxinas de membro, calendario, etc.). Compracer nota que aquelas páxinas desaparecerán desde índice - e tería que ser - é mellor para os vosos SEO desde aquelas páxinas teñen mínimo de contido e normalmente é considerado por Google como duplicación de contido (99% é mesmo - layout, e só poucos información diferente como username).
    2. Desactivar algunhas linguas no inicio. Compracer nota que primeiro tempo de tradución non é enriba de tu vBET, mais até Google. Google está facendo traducións e despois de que primeiro un vBET caches o. Traducións tan próximas serán máis rápidas. Algúns foros poden arrancar con 52 linguas sen calquera asuntos. Para algúns é mellor de arrancar con 2-3 linguas e engadir novo un de cando en vez. Porque cache encherá dentro, o voso server será capaz de manexar outras linguas após poucos días.

Tamén pode comprobar se o seu servidor ten problemas coa conexión de Google. Aquí tes suxestións: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

sen resposta resolto. Se non, por favor escriba aquí e vou abrir este fío novo.

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por kamilkurczak View Post
    sen resposta resolto. Se non, por favor escriba aquí e vou abrir este fío novo.
    Grazas

Eu reinstalar o meu foro eo problema está resolto.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Grazas pola confirmación.

Tags para este tema