Mesmo cando os membros definiron as súas linguaxes de patrón, non está a recibir traducido nos posts. Nada, só a lingua orixinal estranxeiros.
Cando rompe as etiquetas de linguaxe en torno ao texto a man funciona.
O que está mal?
Grazas
Mesmo cando os membros definiron as súas linguaxes de patrón, non está a recibir traducido nos posts. Nada, só a lingua orixinal estranxeiros.
Cando rompe as etiquetas de linguaxe en torno ao texto a man funciona.
O que está mal?
Grazas
Que estratexia está a usar para determinar idioma de mensaxe? Por favor, vai ás opcións vBET Google e confía.
Eu só entender que é un problema de compatibilidade. Parece que este [New Version 2010/03/01] MARCO1 Ocultar todo con permiso Grupos - Mensaxes Manager - Foro vBulletin.org mod ten o efecto sobre vBET. Cando desactivalo lo, vBET funciona ben novo. Sabe de algo para resolve-lo, quizais?
Moitas grazas!
Edit: O que quere dicir? Está referíndose "Detección de Lingua Google"?
Que se define como "Always usuario confianza"
Se sempre a confianza do usuario, debería ser ofuscado segundo o usuario configuración de idioma por defecto.
Gran que atopou a razón. É un problema de integración. Non sabemos agora o que é exactamente responsable por iso. vBET fai opaca usando gancho newpost_process - Comprobe fai MARCO1 plugin utiliza-lo tamén. Se é así - por favor, ténteo de cambiar a orde de execución, así que el executa antes / despois vBET - só facelo fronte a unha real. Podería ser o suficiente - se non imos buscar outras solucións.
MARCO1 non usa este plugin.
OK así. Por favor, detalles de acceso para PM Admin CP e FTP. Vou comprobar iso no lugar e buscar solución. Tamén pode contactar co autor do mod outras suxestións para que non quere enviar datos de acceso. Autor do mod sempre sabe mellor como funciona.
Tamén - por favor, verifique para estar seguro de que o mod realmente influír proceso opaquing vBET.
Grazas Michal. Estou deixando MARCO1 produto está desactivado polo de agora. Tampouco é facer o que quero que faga. Entón se podo facelo funcionar correctamente, entón eu vou activa-lo de novo, e podemos ir máis adiante. Grazas!
Como podo entender, neste momento, non precisa de máis apoio nesta cuestión e pode ser pechado. Se non - por favor dea máis información![]()