Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: Ohhh non. VB 4.0.5 instalar ir mal

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Ohhh non. VB 4.0.5 instalar ir mal

Ola, eu instalar direccións vBET e seguiu o mellor que puiden. Algunhas son difíciles de entender. Eu editar functions_vbseo_createurl.php e functions_vbseo_url.php
    Utilizo VBSEO e editei a miña .htaccess Arquiva utilizar Esta páxina o mellor que puiden coas direccións. E agora o meu sitio é unha páxina en branco. Mirei na súa área de FAQ por 2 horas esta noite. O meu sitio está nun cartafol do sitio principal.
    exemplo: mainsite / foro
    Entón, eu inserir o meu URL foro, pero o meu sitio é páxina en branco. Calquera axuda apreciado. O meu sitio web enteiro está máis abaixo ...

Grazas
    Compras a versión completa

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Se ten páxina en branco que ten que comprobar que ten libriaries apropiado instalado. Ten que ter instalado CURL e iconv.
    Aquí tes para máis detalles:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1536

Por favor, para o maintime só definir vBulledin dissabled e comentar vBET. Htaccess regras, para que o seu foro vai funcionar. Ademais, envíanos o seu contido real completo do arquivo htaccess -. Imos comprobar as súas regras. Aínda máis probabelmente - vostede só non ten libriaries apropiado.

hai tamén un máis posible razón - se a vosa páxina está cargando e cargando e cargando - entón tes que control tes conexión con Google. Ás veces servers está bloqueando outgoing peticións - compracer nota que vBET require para ser deixado outgoing peticións a Google - traducións de marcas do Google. Podes comprobalo utilizando estas pistas: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ola, grazas pola consellos! Eu fixen google verificación e resultados foi>
    Iniciar proba de tradución
    Resultado da proba: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Erro de proba:

Entón, todo é bo alí. Eu podo ir á páxina de administración cpanel

CURL e iconv está instalado! Eu aínda estou confuso

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Penso que eu substituído código functions_vbseo_url.php e que eu debería de código engadido á súa fronte. Así que fixo iso. Pero o sitio non funciona. Está en branco. Que exemplo arquivo está en non subir do cartafol? Eu non vexo un exemplo. Htaccess.
    Último editado por El Caballo; 21-09-10 en 14:20.

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Agora podo ver o meu sentir e ten desactivado. Sei que non hai soporte 24 / 7. Pero será que estes tíos só responder por unha hora ao día? Por US $ 90 add on, as instrucións son ok. Pero, difícil difícil difícil de entender

Rexistrado
    Outubro 2009

Oi Vin a túa mensaxe anterior e describiu os próximos pasos que pousio - a súa descrición díxome que aínda está en marcha. Sentímolo - non descubrir que está pedindo máis axuda.

Primeiro de todo - ten agora desactivada vBET, comentou vBET htaccess e código de integración eliminado vBET de vBSEO.?
    Se é así eo seu foro é aínda caeu a continuación, a culpa non é vBET. Non pode ser culpa vBET se vBET non funciona.
    En tal caso, asegúrese de que está a traballar en arquivos orixinais vBSEO novo (copia ou sexa, aqueles dous cambiou de novo dende o paquete vBSEO).

Polo tanto, este é o primeiro paso - facer o seu foro dispoñible novo.

Próximo un é - marca vBET corrido. Primeiro - habilitalo, e para probas vínculos postos a linguaxe? tipo - que non require ningunha modificación htaccess .. Mover á seguinte etapa só cando as traducións son de traballo.

Next -. Cambiar a con SEO e editar o arquivo htaccess. Exemplo de regras están incluídas no paquete vBET, pero por favor lea atentamente a descrición en enlace en opcións vBET - ten que modificar as normas se o foro usa directorio no URL. Mover á seguinte etapa só cando as traducións son de traballo.

Integrar vBET con vBSEO acordo coas instruccións dadas a integración no arquivo readme.html.

Por favor facelo paso a paso. Comece desactivación vBET completamente. Diga cal paso fai problema e que este problema se trata.
    Último editado por vBET; 21-09-10 en 22:43.

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ola, eu desinstalar a cousa toda e eliminado código de integración vBET de vBSEO. Eu PM'ed sobre ti instalalo, eu simplemente non teño tempo para probar opcións diferentes sobre o tema. Só precisa dun vBET de traballo. Alguén me pode enviar ou PM me o que eu teño para dar a vós para que poida instalar?

Grazas
    Desculpe por diferenza de tempo.

Rexistrado
    Outubro 2009

Xa enviar PM. Porque comprou o servizo de instalación e imos tomar coidado coa súa instalación Estou pechando este fío.

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Grazas

Tags para este tema