Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 3 123 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 28

Thread: Proba: Todo o texto está escrito en francés

Default Proba: Todo o texto está escrito en francés

Ce texte est écrit en français et je le Voir devrais en anglais.

Je repite:

Ce texte est écrit en français et je le Voir devrais en anglais.

Por que aínda ver o texto en francés por riba, cando miña lingua foro é o inglés aquí neste foro? Eu debería ver o texto en inglés coas bandeiriñas non?
    Último editado por Cybershaolin; 14-11-09 en 18:10. Motivo: Erro de escritura

En relación a miña pregunta, é máis sobre saber se o código BBCode poden ser engadidos automáticamente ou non? Teño dificultade para entender o concepto. Eu observei noutro segmento que estaba dicindo que o código BBCode poden ser engadidos manualmente ou automaticamente. Entón, automaticamente, non significa que eu debería ver as bandeiras pouco en post # 1 e # 2? Non entendo pena e eu lin o seu post en: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    Último editado por Cybershaolin; 14-11-09 en 19:42.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Cybershaolin View Post
    Por que aínda ver o texto en francés por riba, cando miña lingua foro é o inglés aquí neste foro? Eu debería ver o texto en inglés coas bandeiriñas non?
    ¿Por que non "dicir" que é en francés Aquí tes manual de rápida e fácil como facelo: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    En poucas palabras - pode definir o idioma por defecto no usuario CP, ou manualmente describir mensaxe lang BBCode

Se quere, pode incluso modificar as súas mensaxes anteriores e engadir alí este código BBCode e maxia vai pasar

Rexistrado
    Outubro 2009

En relación a miña pregunta, é máis sobre saber se o código BBCode poden ser engadidos automáticamente ou non? Teño dificultade para entender o concepto. Eu observei noutro segmento que estaba dicindo que o código BBCode poden ser engadidos manualmente ou automaticamente. Entón, automaticamente, non significa que eu debería ver as bandeiras pouco en post # 1 e # 2? Non entendo pena e eu lin o seu post en: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    lang BBCode se engade automaticamente segundo o idioma por defecto do usuario. Se non é definir ou é a mesma linguaxe de foro, así que nada está definido.

Google ten a posibilidade de recoñecer a linguaxe de acordo coa mensaxe, pero por mor da razón de execución que non fagas iso - tampouco foi investigada este recurso Google. Se pensas que podería ser útil, por favor, escribir sobre el aquí Solicitudes de recursos - vBulletin Empresa Translator (vBET) - Podemos sempre engadir esta característica coa posibilidade de apagar e acender
    Último editado por vBET; 14-11-09 en 23:52.

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    lang BBCode se engade automaticamente segundo o idioma por defecto do usuario. Se non é definir ou é a mesma linguaxe de foro, así que nada está definido.
    Pero ese é o problema.

OK mira, aquí no seu propio foro, a miña lingua é o inglés ... por iso o meu texto en Posts # 1 e # 2 (é, é en francés) son diferentes do que a linguaxe do foro (na miña userCP). Entón, por que é o meu texto aínda en francés? Está dicindo que eu teño que engadir BBCode man? Entón, se é o caso, por que está falando BBcode sendo engadidos automaticamente?

Eu non podería comprende-lo correctamente, pero eu fun ao enlace que está referíndose e esta é a forma que eu puiden. Pensei, esta foi xestionada automaticamente sen ter que escribir o BBcode min.

Rexistrado
    Outubro 2009

Pero ese é o problema.

OK mira, aquí no seu propio foro, a miña lingua é o inglés ... por iso o meu texto en Posts # 1 e # 2 (é, é en francés) son diferentes do que a linguaxe do foro (na miña userCP). Entón, por que é o meu texto aínda en francés? Está dicindo que eu teño que engadir BBCode man? Entón, se é o caso, por que está falando BBcode sendo engadidos automaticamente?

Eu non podería comprende-lo correctamente, pero eu fun ao enlace que está referíndose e esta é a forma que eu puiden. Pensei, esta foi xestionada automaticamente sen ter que escribir o BBcode min.
    Si súas mensaxes # 1 e # 2 son en francés, pero dixo que o sistema está en inglés. Isto é porque non é traducido.

Ten dúas formas de xestionar mensaxes en diferentes linguas.
    Primeiro é a creación no seu idioma por defecto do usuario CP para o seu perfil. Neste caso vBET ha asumir que as súas mensaxes nesta lingua e vai engadir lang BBCode automaticamente. Aínda así terá a posibilidade de contar vBET para non facelo por mensaxe específica (en cada editor de nova mensaxe aparecerá a opción de engadir BBCode ou non - como estándar definido para yes).
    Segundo é engadir manualmente.

Está confuso por mor doutro artigo, por favor, lea con atención unha vez máis, está escrito:
    "marcar automaticamente mensaxe de usuario que definir o idioma por defecto deles distinto do idioma por defecto foro"

Se pensas que unha parte está claro, por favor, apunta-e imos resolve-lo para facelo máis claro

Text automatically translated from: French to: Galician
    Translated text
    Este é outra proba en francés.
    Original text

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Si súas mensaxes # 1 e # 2 son en francés, pero dixo que o sistema está en inglés. Isto é porque non é traducido.
    Ahhhhh! Agora eu entendín alto e claro. Que é a parte que eu non entendía. Agora eu mudei a miña lingua para o francés en Usercp e escribiu outra mensaxe de proba en francés. Funciona perfectamente aquí. Agradecementos para tomar o tempo para explicalo para min dunha forma sinxela.

Pero no meu propio foro, a miña lingua foro é en francés, eu tamén (opcional como dixo) definir o meu UserCP en francés, e intento escribir mensaxes en árabe e italiano. O resultado mostrou en árabe e italiano, sen tradución nada. É por iso que eu non entendo. Parece que non estea traballando no meu foro.

Tamén, dígame: o addon da linguaxe (ver imaxe) para BBCode (elección ou non) cando escribir unha mensaxe e resposta rápida, así, iso é un addon na versión 3.1.2 porque eu aínda non actualizou aínda e eu non telo en 3.1.1?
    Último editado por Cybershaolin; 15-11-09 en 20:13.

Páxina 1 de 3 123 PasadoLast

Tags para este tema