Ce texte est écrit en français et je le Voir devrais en anglais.
Je repite:
Por que aínda ver o texto en francés por riba, cando miña lingua foro é o inglés aquí neste foro? Eu debería ver o texto en inglés coas bandeiriñas non?
Último editado por Cybershaolin; 14-11-09 en 18:10. Motivo: Erro de escritura
En relación a miña pregunta, é máis sobre saber se o código BBCode poden ser engadidos automáticamente ou non? Teño dificultade para entender o concepto. Eu observei noutro segmento que estaba dicindo que o código BBCode poden ser engadidos manualmente ou automaticamente. Entón, automaticamente, non significa que eu debería ver as bandeiras pouco en post # 1 e # 2? Non entendo pena e eu lin o seu post en: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
Último editado por Cybershaolin; 14-11-09 en 19:42.
¿Por que non "dicir" que é en francésAquí tes manual de rápida e fácil como facelo: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
En poucas palabras - pode definir o idioma por defecto no usuario CP, ou manualmente describir mensaxe lang BBCode
Se quere, pode incluso modificar as súas mensaxes anteriores e engadir alí este código BBCode e maxia vai pasar![]()
lang BBCode se engade automaticamente segundo o idioma por defecto do usuario. Se non é definir ou é a mesma linguaxe de foro, así que nada está definido.
Google ten a posibilidade de recoñecer a linguaxe de acordo coa mensaxe, pero por mor da razón de execución que non fagas iso - tampouco foi investigada este recurso Google. Se pensas que podería ser útil, por favor, escribir sobre el aquí Solicitudes de recursos - vBulletin Empresa Translator (vBET) - Podemos sempre engadir esta característica coa posibilidade de apagar e acender![]()
Último editado por vBET; 14-11-09 en 23:52.
Pero ese é o problema.
OK mira, aquí no seu propio foro, a miña lingua é o inglés ... por iso o meu texto en Posts # 1 e # 2 (é, é en francés) son diferentes do que a linguaxe do foro (na miña userCP). Entón, por que é o meu texto aínda en francés? Está dicindo que eu teño que engadir BBCode man? Entón, se é o caso, por que está falando BBcode sendo engadidos automaticamente?
Eu non podería comprende-lo correctamente, pero eu fun ao enlace que está referíndose e esta é a forma que eu puiden. Pensei, esta foi xestionada automaticamente sen ter que escribir o BBcode min.
Si súas mensaxes # 1 e # 2 son en francés, pero dixo que o sistema está en inglés. Isto é porque non é traducido.
Ten dúas formas de xestionar mensaxes en diferentes linguas.
Primeiro é a creación no seu idioma por defecto do usuario CP para o seu perfil. Neste caso vBET ha asumir que as súas mensaxes nesta lingua e vai engadir lang BBCode automaticamente. Aínda así terá a posibilidade de contar vBET para non facelo por mensaxe específica (en cada editor de nova mensaxe aparecerá a opción de engadir BBCode ou non - como estándar definido para yes).
Segundo é engadir manualmente.
Está confuso por mor doutro artigo, por favor, lea con atención unha vez máis, está escrito:
"marcar automaticamente mensaxe de usuario que definir o idioma por defecto deles distinto do idioma por defecto foro"
Se pensas que unha parte está claro, por favor, apunta-e imos resolve-lo para facelo máis claro![]()
Ahhhhh! Agora eu entendín alto e claro. Que é a parte que eu non entendía. Agora eu mudei a miña lingua para o francés en Usercp e escribiu outra mensaxe de proba en francés. Funciona perfectamente aquí. Agradecementos para tomar o tempo para explicalo para min dunha forma sinxela.
Pero no meu propio foro, a miña lingua foro é en francés, eu tamén (opcional como dixo) definir o meu UserCP en francés, e intento escribir mensaxes en árabe e italiano. O resultado mostrou en árabe e italiano, sen tradución nada. É por iso que eu non entendo. Parece que non estea traballando no meu foro.
Tamén, dígame: o addon da linguaxe (ver imaxe) para BBCode (elección ou non) cando escribir unha mensaxe e resposta rápida, así, iso é un addon na versión 3.1.2 porque eu aínda non actualizou aínda e eu non telo en 3.1.1?
Último editado por Cybershaolin; 15-11-09 en 20:13.