Iniciar sesión

Ver Versión Completa: Só confirmando o procedemento de actualización

Lee G
01-10-10, 15:30
Eu só teño aclarar o procedemento de actualización en VBet

Im actualmente executando VB3.8.1, con vBSEO 3.5.2 e 2.3.10 vbet
Eu estarei a actualizar a vbet 336 (dar ou tomar un punto aquí e alí)

De acordo coas instrucións

Matar a reescribir as regras no htaccess
Desinstalar 2.3.10

Arquivos de actualización vBSEO cos editados (será os foros seguen a funcionar á vez isto ocorre)
Cargar todos os arquivos vbet
Produtos de importación e cambiar que corresponda

Aínda precisamos da clave de Google API?

En calquera fase da actualización anterior os foros deixan de funcionar ata que os cambios están completas ou será que vai funcionar durante todo o tempo o proceso de actualización

Cara a unha versión das regras de reescrita Htacess, usan con vBSEO?

Outra cuestión. Se eu definir un usuario ata por defecto de lingua española
Podo tomar RSS feeds de xornais locais, publicala conxuntamente por ese usuario e ter as mensaxes aparecen no meu idioma por defecto no foro como o inglés

Sentímolo a ser unha dor co anterior, só que ter as cousas claras na miña mente, ademais de Im sufrindo coa gripe home, que non axudan o funcionamento do cerebro plenamente: D

vBET
02-10-10, 23:34
Primeiro desinstale completamente versión libre (incluíndo a eliminación. Regras htaccess). Entón, por favor instalar un pago. E despois integrar con vBSEO. Así, a integración vBSEO conxunto ao final.

Google API clave nunca foi obrigada, pero Google apreciará cando usalo. Así, aconsellamos a usalo. Ten en conta que cando desinstalar a versión libre toda a configuración será o seu pasado. Así, pode copiar pase súa clave de Google API para algún ficheiro temporal.

Foro debe funcionar o tempo. Por suposto, as conexións traducida non funcionará, nese medio tempo entre a desinstalación versión antiga e completa instalar e integrar un novo. Aínda páxinas normal será ben:)

Regras para a versión de pago vai atopar no paquete vBET. Tamén na descrición do parámetro de conmutación para conectar SEO atoparás con esas regras (hai que modificar, se foro usa sub-directorio, polo que debes só pousio as instrucións contidas alí).

Neste momento vBET soporta única tradución de canles de saída de RSS. Nós xa temos pedido de recurso para apoiar tamén a tradución de canles de entrada RSS e como eu me lembro é aceptado (aínda sen data de lanzamento prevista para este).

Espero que a gripe vai rápido: D Só ten que preguntar en calquera momento. Todo está ben descrito e imos responder a preguntas cando os viñeron. Logo, pode usar o noso soporte gratuíto online, ou incluso só o servizo de instalación orde (http://www.vbenterprisetranslator.com/installation-service.php) por US $ 30 e deixar o traballo para nós:)

Lee G
03-10-10, 14:09
Cheers a Michael.
A forma como lida era facer o código vBSEO primeiras cambios ou nada ía funcionar, incluíndo AdminCP
A continuación, a carga e instalación de vbet
Polo tanto, o seu caso de instalar vbet, entón os cambios vBSEO antes de facer calquera conectar de bits

Grazas pola axuda e poñendo-me fronte deste

vBET
03-10-10, 17:19
Que era un procedemento de idade - vBSEO primeiro cambios despois da instalación vBET. Atopamos un xeito de cambiar isto, porque moitos clientes non leu as instruccións de instalación;) un real é máis seguro:)

Lee G
06-10-10, 16:53
Uploaded todos os arquivos, feito vBSEO etc cambios
Cando facer que o produto, fico sen mostrar o texto sobre os foros en todos os
En cp admin, tentar gardar os cambios, escriba o número de serie do produto, etc e non salva.
Fai clic en gardar e obter unha pantalla en branco

Tiven que desactivar o produto á hora

Lee G
06-10-10, 18:09
Descubriu que eu tiña que desactivar o produto, salve os cambios. Establecer etc idiomas
A continuación, re activar o produto para obter todo funcionando
Todo parece estar funcionando ben agora, pero

vBET
06-10-10, 23:08
Foi porque probablemente estaba usando o Admin CP baixo conexión traducida - observe que vBET non se preocupan traducións do CP CP Admin ou Moderador - que non teñen sentido, xa que os administradores, moderadores deben coñecer a linguaxe foro orixinal de calquera maneira:) Polo tanto, se vai traducir esas pode ter un comportamento inesperado.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1