Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 12

Thread: mukautetun mallin kotisivu linkkejä

Jäsen

Default mukautetun mallin kotisivu linkkejä

Hei,

Minulla on ollut luoda mukautettu malli tyhjästä (minun Hallitus on räätälöityjen).

Kaikki toimii hienosti, paitsi kun käyttäjä seuraa linkkiä osa-kieli, linkkejä pääkielen (so. domain.com) päivitetään olevan etusivulle kyseisen kielen, (so. domain.com / es /).

Miten voin ohittaa uudelleenkirjoittamisen linkin, jotta voin säilyttää linkin alkuperäiseen kieli (englanti), pitäen pääsivuston logo käyttäen uutta linkkiä maakohtaiset etusivulle?

kiitos

MOGmartin

Jäsen

jos tarvitset esimerkiksi

1) mene minun board @ MOGmartin n SEO foorumin VAPAA SEO Työkalut & SEO Blog@seoforums.org
    2) Valitse päälle toisella kielellä
    3) Napsauta Takaisin englanti (ensimmäisen lipun).

Minun täytyy asettaa, jotka viittaavat mennä juuri kotisivuille pääsivuston.

kiitos

Michał Podbielski (vBET Staff)

Näen sen. Mitä muutoksia teit tehty vBET malliin lippuja sukupolvi. Myös - Oletko tehnyt mitään vBET koodimuutoksia?

Jäsen

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Näen sen. Mitä muutoksia teit tehty vBET malliin lippuja sukupolvi. Myös - Oletko tehnyt mitään vBET koodimuutoksia?
    ei muutoksia ollenkaan, olen juuri luonut kova koodattu mallin HTML kielellä halusin, ja osoitti ne oikeaan hakemistoon:

eli. Espanjan lippu = linkki / es /
    Ranskan lipun = linkki / fr /

Ei logiikkaa käytetään.

Jäsen

Quote Alkuperäinen kirjoittaja MOGmartin View Post
    ei muutoksia ollenkaan, olen juuri luonut kova koodattu mallin HTML kielellä halusin, ja osoitti ne oikeaan hakemistoon:

Ei logiikkaa käytetään.
    mitään? kolahtaa? Apua???

jne.

Ei logiikkaa käytetään.
    Olet muuttanut niin täysin liput sukupolven tavalla. Huomaa, että vBET luo liput URL-osoitteen yleensä, ei käännetty sivut ja kääntää sivua käyttötarkoituksiin etuliite vbet_flag- joka on poistettu aikana käännös seuranta (tunnistamaan lippuja linkkejä ja saa lisätä siellä kielen koodi). Muutit sen ja siksi teidän lippu on lisännyt kielikoodin.

Joten palaa mallin vBET ja muokata sitä, jos tarvitset tai koodissa valintaruudun olemassa $_REQUEST [kieli] ja tässä tapauksessa lisätä vbet_flag- alussa lippu URL (ei kuvaa - linkki kiertää kuvan).

Jäsen

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Olet muuttanut niin täysin liput sukupolven tavalla. Huomaa, että vBET luo liput URL-osoitteen yleensä, ei käännetty sivut ja kääntää sivua käyttötarkoituksiin etuliite vbet_flag- joka on poistettu aikana käännös seuranta (tunnistamaan lippuja linkkejä ja saa lisätä siellä kielen koodi). Muutit sen ja siksi teidän lippu on lisännyt kielikoodin.

Joten palaa mallin vBET ja muokata sitä, jos tarvitset tai koodissa valintaruudun olemassa $_REQUEST [kieli] ja tässä tapauksessa lisätä vbet_flag- alussa lippu URL (ei kuvaa - linkki kiertää kuvan).
    Hei, kiitos vastauksesta.

Otin tarkastella koodisi viime yönä, couldnt selvittää, miten ne voivat mukauttaa sitä ... kai se sukeltaa taas.

vikaa oletusmalli on, että jostain syystä kaikki korkeudet ja leveydet ovat nolla, joten liput vain näkyvät pisteinä.

Tiedätkö miksi näin on?

kiitos!

Martin
    Viimeksi muokannut MOGmartin; 16-09-10 at 16:41.

Jäsen

edited edellä post sisällyttää ongelma Oletuspohjat,

html Minulla on tällä hetkellä tilanne on se height = "0" ja width = "0" kaikkien lippujen .... ??

Jäsen

OK - löytyi ongelma.

käytät clear.gif yhdyssiteenä tiedostonimi, tämä on ristiriidassa clear.gif että vb käyttää samoin.

Olen täysin setup kaikki kuvakoon attribuutteja vBSEO, joten se luo tämän ristiriidan.

Suosittelen muutat nimeä clear.gif tulevissa versioissa.

edited edellä post sisällyttää ongelma Oletuspohjat,

html Minulla on tällä hetkellä tilanne on se height = "0" ja width = "0" kaikkien lippujen .... ??
    Leveys ja korkeus ovat kovakoodatuilla numeroina: width = "16" height = "11"
    Joten se ei voi vBET vika - ehkä joku muu modi on jäsentämiseen kuviasi.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •