Kiitos vastauksesta sir.
Lähetin sinulle kaikki minun VB Admin CP ja FTP pääsy yksityiskohtia PM ja tarkista se.
kiitos
Kiitos vastauksesta sir.
Lähetin sinulle kaikki minun VB Admin CP ja FTP pääsy yksityiskohtia PM ja tarkista se.
kiitos
Kyllä - juuri näin ja tarkastettu. Acces on OK, mutta en löydä siitä FTP your forum directnory eikä. Htaccess-tiedoston (katso PM). Ole hyvä ja PM minulle tarkat sijainnit.
Kiitos vastauksesta sir.
tarkista uudelleen minun PM (lähetetään sinulle).
kiitos
Sinulla oli säännöissä:
Pitäisi olla:ohjataan = forum / ja ohjataan = forum / 2 dollaria
Syy löytyi ja korjattu, joten käännössivujen tuottavat nyt.ohjataan = / forum / ja ohjataan = / forum / 2 dollaria
Nyt sinulla on vielä yksi kysymys - tyylit eivät toimi.
Kiitos paljon apua.
Löysin parempi ratkaisu on, että poistin vBET minun foorumi ja nyt palvelimen kuormitusta ja Tietokantavirhe molemmat ovat ratkaistu coz kun tahansa kehon auki sitten käännetty linkkiä foorumini joten se kestää hyvin paljon aikaa olla auki ja kun yhteys on niin se osoita mitään tyylejä käännössivujen.
joten nyt vain till minut lopettamaan Google uudelleenohjaus käännetty linkit tarkoittaa kun poistin vBET Google jatkaa hakua käännetty lenkki foorumini.
hyvin olen hyvin kiitollinen joka auttaa minua tässä asiassa.
kiitos
Sääntö, joka ohjaa kaikki käännetty sivua ei ole käännetty yksi:
Ole hyvä ja hyväksyttävä se teidän erityinen tapaus ja testata sitä.Code:RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2 [L,QSA]