Kun käännän sivun Näen tätä ilmoitusta. voi otat sen?
Kun käännän sivun Näen tätä ilmoitusta. voi otat sen?
Tällä hetkellä minulla manuaalisesti asetettu mainoksen mallin, suorita automaattinen lisäys prosessi, josta puhuin pm
ok, nyt voin toistaa sen teille foorumi. Se on kiinteä.
hello,
Olen todella tarvitsevat pääsyn
hello,
Huomaa se: Jos poistat vBSEO tämä lisätä toimii täydellisesti ja käännös toimii täydellisesti. Joten vBET toimii normaalisti, mutta vBSEO rikkoi tämän mainoksen.
Löysin sen: Jos poistat plugin global_complete vBSEO tämä mainos on hyvä, niin se tämä koukku on ristiriita.
Kun käytän print_log tehdä log näen, että kun vBSEO on mahdollistaa minun käännöstoiminto saan $ ulostulo tämän rikki ilmoituksesi. ilman plugin (global_complete) on toimii hyvin.
Meillä on siis integraatio ongelma.
Huomasin myös, että käytät vBSEO 351 PL1 mutta käytän vBSEO 351 ilman PL1 versio, joten minun täytyy päivittää tämä vBSEO on PL1 versioon.
Sen jälkeen aion vahvistaa sitä.
ehh, silti en voi toistaa sitä omassa testifoorumi, joten en vielä käsiksi foorumi. Thanks.
Poistin kaikki ilmoitukset by admincp-> mainostuloista-> Manager silti näen tässä ilmoituksesi your forum? miten voin poistaa sen? Onko sinulla tämä ilmoituksesi malleja?
Viimeksi muokannut kamilkurczak; 26-08-10 at 16:16.
ratkaistu.
Tämä on vBSEO kysymys, ei vBET. Tämä on kysymys global_complete hook vBSEO.
ratkaisu (jo tehty your forum)
1. Siirry admincp-> Plugins & Products-> plugin manager
2. löytää global_complete koukku vBSEO
3. asettaa täytäntöönpanomääräys on 1001
4. säästää
Testasin sitä ja vBSEO linkit toimivat hyvää ja kääntäminen tämän linkit toimii hyvältä.
Muista:
päivityksen jälkeen vBSEO sinun pitäisi aina asettaa tämän toteuttamiseen, Jotta 1001
Ole hyvä ja vahvista se.