Ole hyvä seurata palvelimen suorittimen ja muistin käyttö alueella ja mitkä resursseja tarvitaan.
Muista noin käytöstä joitakin kieliä, jos palvelin ei voi tehdä sille kaikki (alkaa muutaman, ja lisää ajoittain jos palvelin pitää sen).
Myös - Näen meidän tietokantaan, ettet koskaan ladannut mitään vBET alla lisenssin. Mistä tiedät, että palvelin ei riitä vBET? ...
Olen pahoillani - se on minun vikani. Tarkistin tietokantaamme jossa näemme mitkä tiedostot latasi asiakkaillemme. Juuri nyt olen tarkistanut tilauksesi, ja näen että olet ostanut asennuspalvelu - siksi en nähnyt mitään ladattua tiedostoa.
Jälleen kerran - erittäin pahoillani. Olin tarkkailun se, mitä on your forum URL ja mikä versio vBET teillä on käynnissä.
Voisitteko lähettää your forum URL ja kertoa mikä vBET versio käytät.
Viimeksi muokannut vBET; 22-04-10 at 20:35.
Autamme sinua mielellään. Voit tehdä, että tarvitsemme lisätietoja. Ole hyvä vastaus minun viime kysymyksiin. Myös version vBET käytät?
Näen, että käännökset ovat melko nopeasti. Still ...
Juuri nyt voidaan lopullisesti kerron sinulle että olet menettämistä suorituskyvyn paljon koska kaksinkertainen uudelleenohjaukset, jotka ovat jo poistaneet uusin vBET versio. Päivitä uusin vBET versiota ja tee vBSEO-integrointi uudelleen (täällä on tietoja uuden integrointivaiheet: http://www.vbenterprisetranslator.co...provments.html
Jos et tunne hyvin päivityksiä ja integraatiot, voimme tehdä sen sinulle - tarvitsee vain yo ostaa päivittää palveluun.
Vielä yksi asia - Näen, että sinulla on vakava ongelma käännetty URL. Palvelimellesi eivät toimi linkit, joilla on erityiset kirjeet.
Eli: tämä yksi puolalainen toimii, koska ei ole mitään erityistä kirjaimet:
Nowa definicja magnetyzm
Ja tämä on erityisiä kirjaimia (az) ja se ei toimi:
Szkoły - Tags Forum przez Zoints
Tämä on erittäin tärkeää - juuri nyt kielet kuten arabian tai Japanin (ja jotkut muut) eivät toimi ollenkaan palvelimella, koska on olemassa vain erikoismerkkejä niille.
Viimeksi muokannut vBET; 23-04-10 at 03:11.
Emme kerää hakea tietoa käyttäjiltämme turvallisuussyistä. Myös ne voidaan muuttaa milloin tahansa. Siksi pyydämme aina varsinaiseen pääsy tietoihin.
Kiireellinen: Tutustu sähköpostiviestien tiedot.