Saan tyhjän sivun, kun katselen tahansa käännetty RSS-syötteitä, mitään ideoita miksi?
kiitos.
Saan tyhjän sivun, kun katselen tahansa käännetty RSS-syötteitä, mitään ideoita miksi?
kiitos.
Millaisen RSS olet testaus - lähetä koko URL. Onko se tapahtuu alkuperäisen RSS myös tai pelkästään käännetty yksi?
Vain käännetty RSS, normaali RSS on hieno, olet foorumini URL, voit testata sitä siellä.
OK - Näen sen teidän foorumi. Valitettavasti emme voi jäljentää meidän foorumeilla.
Parasta olisi, jos saamme käsiksi foorumi ja tarkistaa sitä - se voi olla myös koeversio / kopio - se vain on käyttäytyä samalla tavalla. Sellaisenaan toistamatta kysymys emme voi käsitellä sitä. Voisitteko PM minulle käyttöoikeustiedot sinun Admin CP ja FTP? Kuten kirjoitin se voi olla jokin koeversio - Minun täytyy vain käytös ei sisältöä. Tai ainakin Onko sinulla virhelokit RSS? ...
Kuten voitte tarkistaa täältä ja tällä foorumilla RSS toimivat hyvin. Meidän testi keskustelualueet. Tällä hetkellä olet ainoa, joka on ongelma ja teidän foorumi on ainoa paikka missä voimme tarkistaa sen.
Olen vain admin foorumini, antakaa minulle ohjeita vianetsintään.
Pelkään, että se on liian monimutkainen ja edellyttää vuorovaikutusta - meidän on löydettävä ongelman syyn. Olisin voinut antaa sinulle pikaratkaisua ohjeita jos tietäisin, mitä siellä tapahtuu ja kyettävä lisääntymään se minun puolellani. Tietämättä missä vika on meillä yksinkertaisesti ole aavistustakaan siitä, miten, mitä ja tehdä korjata sen (se voi johtua konflikti muulla mod, vääriä määrityksiä ...). Ilman mahdollisuutta jäljitellä sitä emme tiedä eikä meidän muutoksia korjaa ongelman. Ja sinä olet ainoa, joka on ongelma. Siksi olisi parasta jos meillä on käytössämme - jopa teidän testifoorumi. Kuten olen jo kirjoittikin En tarvitse teidän foorumin sisältöä Tarvitsen vain sen käyttäytymistä. Ymmärrän, että et halua jakaa käsiksi todelliseen foorumi. Onko sinulla testi esimerkiksi jos sama asia tapahtuu?
Tällä hetkellä on yksinkertaisin ohjeet avatkaa tiedosto / Includes / vbenterprisetranslator_functions_external.php ja määrittää, missä koodi pysähtyy arvioida laittamalla echo 'TEST 1 "; (Ja vaihtava numero kunkin kaiun) välillä koodi riviä. Jos tiedät mitä binary search sitten käyttää tätä algoritmia. Arviointi alkaa toimia vbet_translateExternal.
Jos luulet, että voit määrittää, missä ongelma on sitten voimme tehdä sitä tällä tavalla, mutta se vie paljon enemmän aikaa - etenkin puolellasi, mikä ei ole välttämätöntä, koska teillä on meidän tukemme. Tietenkin ymmärrämme, että et halua täyden tukemme, joten yritetään tehdä se omalla tavallasi.
Getting myös aiheena Computer Juice - Site Spy
Näyttää skripti ei saa CSS-tiedoston oikein ja etsii väärään paikkaan kuvia ...
- Yritän mitä sanoit muille asiasta.
Ei - En koskaan kirjoittanut mitään sellaista. Minulla ei ole aavistustakaan miksi edes ajatella, että ...
Ne jossa vihjeitä sinulle, koska ne missä helpointa kuvata. 1. - et kohta noin binary search. 2. - olemme tapoja tehdä tätä ilman ulostulo muuttuu ja me voimme tehdä tämän nopeasti, aiheuttaa tunnemme koodi ja on paljon kokemusta löytämään bugeja tai ristiriidassa muiden plugins.
Anyway - kysymyksesi ei anna sinulle mitään askeleen lähemmäksi ratkaisua. Tarjoamme sinulle täyden tukemme. Voit hyväksyä sen, mitä olet maksanut, tai voit kieltäytyä siitä. Kunnioitamme teitä päätöksestä ja yrittää auttaa sinua vaikka kieltäytyä tukeamme. Silti hyvä keskittyä kysymys - haluatko yrittää tehdä sitä itse, ota kesannolla meidän vihjeitä. Haluat meidän turvallinen aikaa, ota meihin sisään Huomaa, että kaikki aikomukset on auttaa sinua.
Aivan, ja kohta Teen on voin noudattaa ohjeita, niin antakaa minulle ohjeita.
En halua antaa sinulle pääsyn sinulla ei ole online maine, vain ihmiset annan pääsy minun foorumit ovat minua, vBulletin ja vBSEO, koska en voi luottaa heihin.
Olet minulle uutta, niin, en haluaisi olla ohjeet, ei täyttä tukea.
Thanks.