Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 11

Thread: Onko sisältö takautuvasti käännetään?

Jäsen

Default Onko sisältö takautuvasti käännetään?

Michał Podbielski (vBET Staff)

Ei - vBET ei automaattisesti 52 käännökset jokaisen viestin. Tämä on kielletty Google TOS. vBET kääntää kysyntään ja tietenkin käyttää välimuistia, jos tulokset ovat jo välimuistissa.
    vBET kääntää kaikki sisältö - vanhan ja uuden, koska kääntäminen on kysyntää. Voit tuntea ei noin Sivua on jo käännetty, koska ensimmäinen käännös vie enemmän aikaa (koska meidän täytyy odottaa Googlen tulokset) jälkeen, että se on paljon nopeampi. Sinun ei tarvitse pakottaa virkistävää sisältöä - käännetty sivu on eri URL.

Jäsen

OK, nyt ymmärrän. Luulen Olin hämmentynyt kuvaus, joka näkyy vBET kotisivuilta kun se sanoo, "vBET hetkessä tekee foorumi on 52 kertaa enemmän sisältöä, 52 kielellä! Se tarkoittaa 52 kertaa enemmän URL viestiketjut joka nyt vierailee käyttäjä hakee sisältöä omalla äidinkielellään. "
    Tietäkää, että olen erittäin tyytyväinen tuloksiin olen jo sunnuntaina alkaen vBET. Kuitenkin kuvaus siitä, miten vBET toimii tarkoittaa, että jos joku, esimerkiksi Espanjassa, tulee Googlen hakulausekkeen espanjaksi jotain, joka on merkitty Englanti sivustoni he eivät voi löytää? Jälleen mielestäni vBET on vallankumouksellinen ja loistava esimerkki hyvästä ohjelmoinnin käytäntöjä. Haluan vain olla varma että ymmärrän sen täysin toimii. Aivan kohta minun nykyinen resurssi Jos olet jo kertonut tämän. Kiitos!

Google ja muut robotit indeksoida juuri nyt sinun kääntää sivua ja indeksit se asianmukaisilla kielillä. Joten jos joku Espanjasta asettaa Google kyselyn espanjaksi, hän voi löytää käännettyä sisältöä

Jos sinulla on kysyttävää - ota kysykää

Jäsen

Ei googles vapaa kääntäjä tehdä saman?

Quote Alkuperäinen kirjoittaja hotslot View Post
    Ei googles vapaa kääntäjä tehdä saman?
    No Google vapaa kääntäjä ei anna sinulle 52 kertaa enemmän URL n joka on indeksoitu ja tuo lisää liikennettä. Google ei käännä URL-osoitteita. Google ei anna käyttäjille kirjoittaa viestejä eri kielillä. Google kääntää vain. vBET tukee monikielistä yhteiskuntaa ja tuottaa paremman SEO.

Jäsen

Olen samaa mieltä, tulen ostamaan hyvin pian.

Kuitenkin olin ystäväni juuri ostaa "4 päivää sitten", ja hän on vielä näe mitään indeksoidut sivut eri kielille jopa Googlen eri maassa hakukoneita.
    Viimeksi muokannut hotslot; 18-04-10 at 02:37.

Jäsen

Quote Alkuperäinen kirjoittaja hotslot View Post

Kuitenkin olin ystäväni juuri ostaa "4 päivää sitten", ja hän on vielä näe mitään indeksoidut sivut eri kielille jopa Googlen eri maassa hakukoneita.
    Dude, että yleensä kestää viikkoja, jopa kuukausia. Sen yleisesti tiedossa ihmisiä, jotka ovat osaksi hakukoneoptimoinnin.

Olen myös henkilökohtaisesti olisi edes suosittelen lataamista tämä ellet ole vBSEO samoin. vBSEO tekee URL hakukoneen ystävällinen .... ja vBET tekee foorumi luettavissa kaikilla kielillä ja indeksoi myös niitä monia muita hakukoneita ympäri maata.

Kun Hakukone tunnistaa sisältöä sivuille ovat hyväksyttäviä niiden hakukoneita (kieli), ne vie heidät sisään

Quote Alkuperäinen kirjoittaja mikeinjersey View Post
    Olen myös henkilökohtaisesti olisi edes suosittelen lataamista tämä ellet ole vBSEO samoin. vBSEO tekee URL hakukone ystävällinen ....
    vBulletin 4.x on Tiedote URLit toiminnallisuus - et tarvitse vBSEO siihen enää. Tietenkin välillä on eroja kokoonpanon mahdollisuuksia natiivi vBulletin URLit ja vBSEO URL.

Jäsen

Quote Alkuperäinen kirjoittaja mikeinjersey View Post
    Dude, että yleensä kestää viikkoja, jopa kuukausia. Sen yleisesti tiedossa ihmisiä, jotka ovat osaksi hakukoneoptimoinnin.

Olen myös henkilökohtaisesti olisi edes suosittelen lataamista tämä ellet ole vBSEO samoin. vBSEO tekee URL hakukoneen ystävällinen .... ja vBET tekee foorumi luettavissa kaikilla kielillä ja indeksoi myös niitä monia muita hakukoneita ympäri maata.

Kun Hakukone tunnistaa sisältöä sivuille ovat hyväksyttäviä niiden hakukoneita (kieli), ne vie heidät sisään
    En usko että on totta. Sivustoilla on korkea PR rating ja on ollut online jo 10 vuotta.

Im melko varma että piti Googlen.

Lämpimin terveisin

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •