Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 12

Thread: Jokin tapa nähdä, kuinka paljon tarvitaan lisää käännetty?

Senior Member

Default Jokin tapa nähdä, kuinka paljon tarvitaan lisää käännetty?

2 kysymykset kuin minä olen maksava erittäin suuria summia rahaa joka kuukausi google-kääntäjä juuri nyt.

Ei vbet kääntää koko sivun? kuten olen valikot ja siten, että ilmeisesti ei tarvitse olla käännetty 35000 kertaa.

Voin tarkistaa vakuuttaa välimuisti toimii correclty ja esimate, kuinka monta sivua välimuistissa jo vs kuinka monta exsist?

Kiitos
    Chris

Myös jopa oma kotisivu ei ole täysin käännetty kunkin kielen? Ennen en spenf 50K tänä vuonna käännökset haluan olla todellinen varma, että se toimi niin kuin sen pitäisi.

Banned

Vähentää käännöskustannusten ota katsoa täältä: Http://www.vbenterprisetranslator.co...e-cheaper.html ja tässä: http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html. Varmista, että välimuisti on kirjoitettu tietokantaan, ja vieraat välimuisti-tiedosto on luotu. Tärkeintä on käyttää tietokanta välimuisti, vieraat välimuisti, ilmaisia kääntäjiä ja älä poista tietokanta välimuisti.
    Sivua ei voi täysin käänsi uupumus raja-käännökset.

Senior Member

Mutta ei ole mitään keinoa tarkistaa nämä asiat tai katso mitä jää kääntää?

Banned

Ei. Jos käytettävissä ei ole kääntäjiä vBET sitten automaattisesti näyttää alkuperäisen tekstin. Voit manuaalisesti kääntää tekstiä, joka ei ole käännetty käännetty sivulle http://www.vbenterprisetranslator.Co...nslations.HTML.

Senior Member

OMG .. Kuinka monta päivää välimuistissa olevat käännökset on olemassa cache ennen kuin se on automaattisesti poistettu (ajoitettu tehtävä). Set-0 poistaa käytöstä.

Tämä asetus on 5, joten kaikki minun käännökset beiong poistaa jälkeen 5 päivää******

Jos niin, ovat kaikki välimuistin alla olevista vaihtoehdoista poistaa käytöstä samoin, jos tämä asetus on 0 ?

Kerro minulle asap koska minulla on pieni fortuine sijoitettu käännökset jo, että ajattelen juuri parhaillaan heitetään pois

Banned

Voit poistaa pesu tietokanta välimuisti set:
    • AdminCP->vBET Cache->Tietokannan Välimuisti->Cache Time To Live (TTL) että 0
    • AdminCP->vBET Cache->Tietokannan Välimuisti->Välimuistin tyhjentäminen strategia että Ei käytössä

Tietoja tietokannan avulla välimuisti on kuvattu tässä: Käytä tietokannan välimuistin ja tässä: Älä poista tietokanta välimuisti.
    Viimeksi muokannut Marcin Kalak; 10-10-15 at 10:27.

Senior Member

Kirjaimellisesti tuhansia dollareita poistettu.. en ole koskaan ollut onnea saada mitään ilmainen käännökset

Banned

vBET aina ensin käyttää ilmaisia kääntäjiä, jos se on asetettu, käytettävissä ja tukea tätä kielipari. Lisätietoja: Käyttää useita konekääntäminen tarjoajat (API).

Senior Member

Olen kokeillut useita kertoja apertium mutta aina saat virheilmoituksen, yritä myöhemmin uudelleen tai kokeile toista nimeä?

Banned

Apertium palvelimet ovat valitettavasti aina ole käytettävissä.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •