Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 10 ja 24

Thread: Monet ongelmat asentaminen vbulletin 5

Kierteinen tarkastella

Edellinen Viesti Previous Post   Next Post Seuraava Viesti
    Junior Member

Exclamation Monet ongelmat asentaminen vbulletin 5

Hei, minulla on joitakin ongelmia asentaminen vbulletin 5
    Olen ladannut tiedostot, aseta google api-avain ja kaikki tarvittavat asetukset admincp

Kun yritin tuoda product-vbenterprisetranslator.xml sain virheilmoituksen:

[QUOTE]
    Tuonti-Tuote, Ole Hyvä Ja Odota...

[:]
    Varoitus: require_once(...//vbenterprisetranslator_functions_admin.php): failed to open stream: Ei tällaisen tiedoston tai hakemiston .../includes/adminfunctions_product.php(881) : eval()'d koodin line 2
    Kohtalokas virhe: require_once(): Epäonnistunut avaaminen tarvitaan '/home/forumsrv/public_html/core//vbenterprisetranslator_functions_admin.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') /home/forumsrv/public_html/core/includes/adminfunctions_product.php(881) : eval()'d koodin line 2
    [\QUOTE]

[\QUOTE]

joten lisäsin tämä rivi my "+core+kuuluu+config.php" decalre "['Go']['admincpdir']"
    [QUOTE]$config['Go']['admincpdir'] = 'admincp';[\QUOTE]
    vbulletin 5.1.9 ei ole tätä linjaa oletus.

Miten tämä xml-kysy muuttuja, joka ei ole läsnä??

Joka tapauksessa, kun se on asennettu. Menin vbet asetukset ja lisätty google api-näppäintä ja määritä kaikki tarvittavat asetukset.

Sen jälkeen olen muokannut minun .htaccess ja lisätään ensin tämä linjat (annetaan ei-ei-ladata+työkalut+uudelleenohjaus-säännöt):
    [QUOTE]RewriteEngine On
    Valinnat FollowSymLinks

RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\archive\index.php\(.*)?$ archive\index.php?\$2&kieli=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]
    [\QUOTE]

Ei toimi ollenkaan, kaikki kielen lippu olen valinnut kieli oli edelleen englanti

sitten lisäsin loput rivit .htaccess:
    [QUOTE]RewriteCond %{QUERY_STRING} !ohjataan=
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !do=
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|css|js|login|auth|ajax)
    RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?ohjataan=$1 [L,QSA][\QUOTE]

Toimi, kun napsautti kielen lippu se muuttaa foorumin kieli, MUTTA.. kuvan liitteet olivat ei näy ja minä en voinut sisäänkirjautumista-asetusta admincp,
    kun yritin kirjautua päälle admincp sain virheilmoituksen:
    [QUOTE] No input-tiedoston määritelty. [\QUOTE]

MUOKKAA 2-10-15:

Lue minun viime post tämän säikeen saada auttoi asennettaessa vbulletin 5.1.9
    Viimeksi muokannut rafail; 02-10-15 at 17:24.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •