Nyt minulla ei ollut näytti ennen tein muuta, mutta kun se tulee näyttämään niin odotettu! Minä huomaan nyt jostain syystä, kun chat-foorumilla ja siirry ulkopuolista sivu kieli muuttuu takaisin englanti
Nyt minulla ei ollut näytti ennen tein muuta, mutta kun se tulee näyttämään niin odotettu! Minä huomaan nyt jostain syystä, kun chat-foorumilla ja siirry ulkopuolista sivu kieli muuttuu takaisin englanti
näyttää siltä, että sisällä foorumeilla ei re-direct-silmukka, kun avaat forum.. voin vahvistaa näin ei tapahdu, ennen kuin tein viimeisen päivityksen
Jos teksti on käännetty näyttää sitten käännös. Jos teksti ei ole käännetty ja tulee olemaan loppuun rajat sitten näytä alkuperäinen teksti.
Pidä yksi asia yksi säie.
Ohjaa silmukka johtunee virheellinen asetus vBET, .htaccess ja ei tue DBSEO. Asetukset AdminCP->vBET->Main olet asettanut vBulletin linkitmutta säännöt .htaccess olet vBSEO. Lisäksi käyttäjä ei saa käyttää vBSEO mutta DBSEO. DBSEO ei todennäköisesti ohjata muita yhteyksiä kuin vBET ja siellä on silmukka.
Viimeksi muokannut Marcin Kalak; 21-07-15 at 18:37.
oli oikein, kun olen asentanut DBSEO.. anna minulle säkissä noin joitakin
Yritä asettaa AdminCP->vBET->Main->Linkki Tyyppi että vBSEO linkit.
Viimeksi muokannut Marcin Kalak; 23-07-15 at 09:01.
Joka tuntuu olevan korjattu ongelma! kiitos
En avaa toinen kierre on mahdollista antaa sekä
Olen iloinen, että voisin auttaa sinua.