Viimeksi muokannut vBET; 19-10-11 at 16:36. Syy: BBCode korjaus
Tässä käännöksen IMEE.
Ostin vbet 2 kopiot asti, tämä on minulle paljon rahaa. Kunnes joitakin viikkoja oli kunnossa, mutta nyt ei ole käännös enää, jopa API1, jonka olen ajatellut okei asentaa API2, mutta se voi vain käyttää luottokortilla, tähän Euroopassa kukaan ei ole luottokorttia ei voi käyttää vbet, mitä apua?
Moikka. Me tiedämme - se imee, että Google ei ole vapaa enää. Uskoa, us - on niin paljon tärkeitä meille jos ei suurempi (koska myymme vBET) on vapaa käännöksiä. Edelleen tämä ei ole väärinkäyttää niitä - se on kolmannen osapuolen käännöskieliversioita.
Tällä hetkellä voit edelleen käyttää Google v1: n ja Microsoft API. Booth ovat vielä vapaata. Booth on rajoituksia. VBET viimeisin versio on jopa tarjoajien jono - siten kun tulet yhden tarjoajan raja, sitten vBET siirtyy toiseen. Jotta voit edelleen käyttää maksutta käännökset.
Google v1 suljetaan 1. joulukuuta 2011.
Microsoft käännös API on ilmainen vain maaliskuuta 2012 saakka.
Microsoft lisää pian mahdollisuus käyttää maksettu Microsoft käännös API (ei tarkista vielä miten olemassa maksut - vapaasti tarkistaa).
Ratkaise ongelmaasi Google - meillä ei voi tehdä mitään Google v2 maksutapojen tietoja. EhkΣ jos he saavat riittävästi palautetta ne Lisää muita maksu vaihtoehtoja.
Henkilökohtaisesti on jotain mitä tekoja, kuten luottokortin mutta valmistettu luoton sitä ei. Minulla ei ole aavistustakaan, kuinka se on nimetty, mutta ulkopuolella on tunnistettu sama luottokortti. Euroopassa asuvien ja tiedän ihmisten kanssa luottokortteja, joten voidaan sanoa, että ne ovat käytettävissä. Pyydä pankistasi mitä mahdollisuuksia sinulla on. Se on alue, joka on meidän valvomiseksi. Emme voi muuttaa Google maksutavat. Microsoft ei voi ilmoittaa käyttäjälle mitä mahdollisuuksia sinulla on pankistasi.
Niin tällä hetkellä:
-Voit silti pysyä vapaa käännöksiä. Niille asettamat rajoitukset.
-Voit antaa Google v2 tuet menetelmillä. Jos et käytä Google v1 on suositeltavaa poistaa välimuistin käytöstä puhdistin - halua maksettu uudestaan saman käännös.
Tarvitsetko lisää apua täällä?![]()
Luottokorttiasi ei tarvita, joten älä osta yksi vain yksi palvelu. Google API1 ei toimi enää, koska viikkoa nyt! Aion nyt microsoft.
Okei Microsoft työskenteli noin 10 minuuttia, nyt ei uudelleen ole käännös. Jos tämä ei ole parempi until tomorrow halutaan tukea! (minun ensimmäisen!)