Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 18

Thread: Poista & tulokset

Junior Member

Default Poista & tulokset

Kun käytät vBET4 pari kuukautta, kaikki tuntuu hyvä, mutta olet päättänyt, että haluan poistaa Omat foorumi.

Syistä:
    1. Oma erityinen palvelimen tietokanta on tullut erittäin valtava ja jokainen ominaisuus foorumi tulee hitaasti. Minulla oli minun palvelimen kiintolevy: ksi SSD niin, että kaikki tulee Normaali uudelleen. Uskon, että tämä on vain väliaikainen ratkaisu, ja kaikki tullut hidas uudelleen kun tietokannan koko kasvaa Lisää.
    2. On maksettava Google käynnistämisen kantamisen rahaa käyttää niiden API-v2.
    3. Se ei ole koskaan todella hyvä välimuistiin, jotta se samalta kuin teidän tuomioistuinvaltion on useita säikeitä suoritetaan automaattinen käännös. Olen käyttänyt suorittaa samanlaisia plugin Wordpress ja yksi päivä Google vain poistaa kaikki indeksit muunnetaan automaattisesti sivuille.

Edellä mainituista syistä ei ehkä ole oikea, mutta ne ovat minun syyt ja et halua toteuttaa kaikki riskit.

Koska vBET on hyvin ennakolta ja kehittyneitä plugin, olen varma, että poistamisen menee on helppoa, koska itse asennus ei joko erittäin helposti.

Minulla on 2 koskee nyt:
    1. Poista (tarjoat maksettujen "poistaa palvelun")
    2. 404 virheitä. Asennuksen, jälkeen on paljon 404 virheitä kääntää sivua poistamisen vuoksi. On olemassa silti tehdä komentosarjan automaattinen uudelleenohjaus moottorin hakurobottien ja vieraat takaisin alkuperäisen säikeen 301 pysyvästi siirretyn koodilla?

VBSEO, on vaihtoehto yleisasetukset > vBSEO asetukset. Ehkä joka auttaa?
    "Tiedostoa ei löydy" pyytää käsittely?
    Valitse, kuinka "Tiedostoa ei löydy" pyynnöt käsitellään:
    -Ohjata Kotisivu
    -Lähettää 404 HTTP-koodi ja Näytä "Sivua ei löydy"-sanoma
    -Sisällyttää mukautetun virhesivun. Huomautus: Tiedostonimi tulisi sisältää absoluuttinen polku. (Esimerkki: /home/user/public_html/error.php)

Junior Member

Päivitys.

Olen tehnyt seuraavasti:
    1. Vammaisten vBET
    2. Palauta .htaccess
    3. Functions_vbseo_createurl.php ja functions_vbseo_url.php palauttaminen

Kun yritän vierailevat käännetty säikeet, se näkyy tila: HTTP/1.1 301 siirretty pysyvästi ja ohjaa minulle alkuperäistä säiettä. Tämä on hyvä uutinen!

Kuitenkin vain käytöstä vBET mutta et poistaa sitä.
    Entä jos Poista se? 301 Siirretty pysyvästi mennyt kuin epäilen, tämä tapahtuu nykyään vBET uudelleenohjaus.

Joitakin muita asioita tarkastelemaan muita usergroups ja jne...

Eläkkeellä;)

Sen jälkeen poistaa asioita, kuten muita usergroups(luoma vBET) poistetaan tietokanta, myös juuri nyt se saatavilla beeta PHP-robotti, joka poistaa kaikki käyttäjän BBcode - myös linkkejä versio

Junior Member

Kiitos.

Kuka tahansa vahvistaa 301 siirretty pysyvästi otsikot ja uudelleenohjaus on tehty vBET?
    Jos se tehdään vBET, poistaa vain käytöstä sitä (ei poista) Koska Jos asennus poistetaan, se aiheuttaa paljon 404 ei löytynyt virheitä.

Michał Podbielski (vBET Staff)

No 301-uudelleenohjaukset eivät suorittaneet vBET - sinulla on poistettu käytöstä, joten se ei ole mitään vBET. Voit poistaa vBET.
    Huomaa, että voit määrittää .htaccess sääntöjä on uudelleenohjaukset - nyt se tapahtuu todennäköisesti vbseo.

Kerro, tarvitsetko lisäohjeita täällä?

PS.

Junior Member

On mielenkiintoista, että vBSEO tietää missä käännetty säikeen ohjaaminen alkuperäistä säiettä.
    I ajoittaa poistaa täysin vBET huomenna. Jätä tämä säie auki toistaiseksi.

Vaikka olen samaa mieltä kanssanne että vBET pystyy tekemään meidän monikielinen tuki keskustelufoorumilla, mutta valitettavasti Google ei välttämättä näy sen tällä tavoin.
    vBET on toistaiseksi edistyksellinen, koska se muuntaa URL-osoitteen ja sisällön ja Google ei vielä ole tietoinen siitä.
    Wordpress plugins paljon ei käännä URL-osoite ja ne kaikki olivat seuraamukset.
    Esimerkiksi vbet.com/blog/test, Venäjän käännetty SEO url olisi vbet.com/blog/test/ru tai vbet.com/blog/ru/test, joka tunnistaa helposti automaattisen käännetyn sivun.

Tasalla hyvää työtä, vaikka olen päättänyt lopettaa sen käyttämistä, mutta silti sanoisin, se on hyvä mod.

Michał Podbielski (vBET Staff)

vbseo tunnistaa säikeen tunnuksen, joka sisältyy URL-osoite, sitten tarkastusten URL on syytä ja jos ei-uudelleenohjaukset - sama asia tapahtuu, kun määrität kirjoitusvirheen URL-osoite.

Uskomme, että ilman kielellisiä kaiteita internet on tulevaisuudessa Ja se on suljettu joka kerta, kun käännös moottorit parantaa niiden käännöksen laatua. Muuttaminen vapaa API maksettava yhden hidastaa tämä mutta ei pysähtyy, se. Niin kauan kuin ihmiset haluavat tulla kuulluksi kaikkialla. Niin kauan kuin ihmiset haluavat toimitettava kaikkien kanssa. Tämä on mitä Internet on olemassa

Asennuksen aikana mahdollisesti ilmenevät ongelmat kyse vain Kirjoita tähän - me autamme sinua.

Junior Member

Toistaiseksi poistaa sakon. Lisää usergroups poistettiin onnistuneesti.
    Nyt roskapostiviesteistä vain otsikoita
    Löysin säiettä jonnekin komentosarjan tai SQL-komento poistaa sen. Kokeile siirtymistä.
    Viimeksi muokannut r.dziadusz; 11-10-11 at 06:10.

Eläkkeellä;)

Luulisin, näet "[langtitle =]" jne
    Kyllä komentosarjan, löydät täältä: http://www.vbenterprisetranslator.Co...HTML#post10556

Junior Member

Tämä säie olen kiehumakiviä, koska roskapostiviesteistä tuhansia Google-Verkkovastaavat virheitä, mukaan lukien, välimuistit tietokannasta siivotaan täydellinen asennuksen jälkeen.

Katso oheisen kuvan.

ID näiden käännetty URL-osoitteita ei saada pysyvästi sivulta alkuperäistä säiettä.

Asenna vBET näkyviin, jos ne ovat uudelleenohjaus oikein yrittänyt mutta ei voi asentaa, koska foorumin päättynyt kuin tyhjä sivu. Huomasin, että tämä tapahtuu heti, kun vBSEO-tiedostot on päivitettävä. .htaccess on ehdottomasti oikea, koska palautettu vanhempi versio, kun vBET oli vielä käynnissä.

Myös löysin uusimmat vBET ZIP ei sisällä 4.4.5 ladata-kerran kansioon.
    Joka on ehkΣ ongelman syy?
    Viimeksi muokannut raymond; 14-12-11 at 04:22.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •