Kun käytät vBET4 pari kuukautta, kaikki tuntuu hyvä, mutta olet päättänyt, että haluan poistaa Omat foorumi.
Syistä:
1. Oma erityinen palvelimen tietokanta on tullut erittäin valtava ja jokainen ominaisuus foorumi tulee hitaasti. Minulla oli minun palvelimen kiintolevy: ksi SSD niin, että kaikki tulee Normaali uudelleen. Uskon, että tämä on vain väliaikainen ratkaisu, ja kaikki tullut hidas uudelleen kun tietokannan koko kasvaa Lisää.
2. On maksettava Google käynnistämisen kantamisen rahaa käyttää niiden API-v2.
3. Se ei ole koskaan todella hyvä välimuistiin, jotta se samalta kuin teidän tuomioistuinvaltion on useita säikeitä suoritetaan automaattinen käännös. Olen käyttänyt suorittaa samanlaisia plugin Wordpress ja yksi päivä Google vain poistaa kaikki indeksit muunnetaan automaattisesti sivuille.
Edellä mainituista syistä ei ehkä ole oikea, mutta ne ovat minun syyt ja et halua toteuttaa kaikki riskit.
Koska vBET on hyvin ennakolta ja kehittyneitä plugin, olen varma, että poistamisen menee on helppoa, koska itse asennus ei joko erittäin helposti.
Minulla on 2 koskee nyt:
1. Poista (tarjoat maksettujen "poistaa palvelun")
2. 404 virheitä. Asennuksen, jälkeen on paljon 404 virheitä kääntää sivua poistamisen vuoksi. On olemassa silti tehdä komentosarjan automaattinen uudelleenohjaus moottorin hakurobottien ja vieraat takaisin alkuperäisen säikeen 301 pysyvästi siirretyn koodilla?
VBSEO, on vaihtoehto yleisasetukset > vBSEO asetukset. Ehkä joka auttaa?
"Tiedostoa ei löydy" pyytää käsittely?
Valitse, kuinka "Tiedostoa ei löydy" pyynnöt käsitellään:
-Ohjata Kotisivu
-Lähettää 404 HTTP-koodi ja Näytä "Sivua ei löydy"-sanoma
-Sisällyttää mukautetun virhesivun. Huomautus: Tiedostonimi tulisi sisältää absoluuttinen polku. (Esimerkki: /home/user/public_html/error.php)

Vastaa lainauksella