Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 10 ja 10

Thread: Jos kierre otsikko ylittyy lisäämällä langtitle asioita break

Senior Member

Default Jos kierre otsikko ylittyy lisäämällä langtitle asioita break

Huomasin, että jos joku kirjoittaa kierre toisella kielellä, joka on vajaat min merkkiä Ketjun otsikko, ja langtitle Tunnisteet mennä yli tämän rajan, tämä ruuveja ylös näyttö kierre forumdisplay, hakutuloksissa, ja kierre sivu itse. Sama pätee jos Ketjun otsikko on käännetty, joku vastaa lanka, ja "Re:" lähettää viestin otsikossa yli sen merkin rajoitus.

En voi näyttää esimerkkiä, sillä olin korjata sen foorumiini. Olen varma, jos voidaan toistaa, jos annat otsikko vajaat Ketjun otsikko merkin rajan, joka on käännetty oletuskieli.

Eläkkeellä;)

Voisitteko näyttää meille ongelma, koska en voi tuskin ymmärtää, kun ongelma tulee

Senior Member

Ongelmana on kun "langtitle" työnnetään Ketjun otsikko, se ei tunnista Ketjun otsikko merkkiä. Jos tunniste katkeaa ja ei ole suljettu kunnolla, se rikkoo sivulle, jossa otsikko näkyy.

Eläkkeellä;)

Ok, mutta en voi toistaa tätä ongelmaa minun testifoorumi, minun [langtitle] ei ole koskaan leikattu.
    Voisitteko lähettää minulle tietoa tästä ongelmasta. Mikä on langtitle pituusrajan, ja kuinka kauan tittelin pitäisi olla (millä kielellä) murtaa linja?
    Viimeksi muokannut r.dziadusz; 17-09-11 at 09:26.

Senior Member

Oma otsikko pituus raja oli 85, mutta lisäsivät sitä 100. Niinpä esimerkiksi, jos käyttäjä lisätty otsikko, joka oli 95 merkkiä, niin sitten langtitle tageja lähettäisi sen yli rajan. Järjestelmä katkaistu sulkemalla langtitle tunniste, joiden tulokset rikkomaan layout.

Eläkkeellä;)

Ok pystyimme toistamaan tämän ongelman, ja nyt työn alla
    Viimeksi muokannut r.dziadusz; 20-09-11 at 07:45.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Moikka. Olen voinut jäljentää se. Oli todella kova jäljentää ja tein sen parissa vahingossa jotain muuta. Se oli kova, koska se on vBulletin ohjelmavirhe. vBulletin-funktiota vBET vbchop, Mikä kai leikata merkkijono mukaan haluttu pituus turvallisesti (pitäen mielessä koodattuja merkkejä). Valitettavasti vBulletin on bugi siellä ja viestit, jotka on koodattu turvallisia UTF-8 (hahmot kuten & # koodi antaa virheellisiä tuloksia.

Lähetämme vikailmoituksesta vBulletin (vBulletin bug) ja quick fix luotu vBET puolella. Niin juuri nyt vBET havaitsee, jos vbchop palautti pidempi tuloksen ja leikkaa haluamasi. Lisäksi meillä on yksinkertainen tunnistaminen tarkistamaan does kirjeen koodattu muodossa & #CODE; oli keskellä leikattu ja jos Kyllä, sitten viimeinen sana on myös cut (yksinkertaisesti etsiminen viimeisen tilaa). Katso quick fix alla.

Quick Fix:
    • Avoinna / Includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php
    • Etsi:
      PHP Code:
      $title vbchop($title$vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12).'[/langtitle]'
    • Korvautuvat:
      PHP Code:
      $desiredLength $vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12;
      $title vbchop($title$desiredLength);
      if (
      strlen($title) > $desiredLength) {
      $title substr($title0$desiredLength);
      $lastOpen strrpos($title,'&');
      $lastSpace strrpos($title' ');
      $lastClose strrpos($title,';');
      if (
      $lastOpen!==false && $lastSpace!==false && $lastClose!==false && ($lastSpace $lastOpen) && ($lastOpen $lastClose)) {
      $title substr($title0$lastSpace);
      }
      }
      $title .= '[/langtitle]'

Tähän sisällytetään seuraavaan julkaisuun.
    Viimeksi muokannut vBET; 20-09-11 at 23:00.

Huomaa, että edellinen viesti oli muokattu tarjoamaan entistä kehittyneempiä pikaratkaisua (ratkaista kysymys leikata keskellä kirjeen muodossa & # koodi. Joten jos jo hakea aiemmassa ratkaisussa voit harkita käytetään todellisia yhden, tai vain odottaa uusi versio

Senior Member

Thanks Michal - Tiesin jotain ylös. Onko pikaratkaisua myös osuus vastauksista samoin? Joskus "Re:" lähetti sen yli rajan.

Emme tarkistaa. Jos huomaat, että ongelma on edelleen olemassa tällaisessa tapauksessa, ota yhteyttä täällä ja me käsittelemme tätä

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •