Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 14

Thread: CMS artikkeleita ei kääntää

Jäsen

Default CMS artikkeleita ei kääntää

Foorumit ja blogit näyttävät toimivan hyvin, mutta CMS artikkeleita ei kääntää kun lisätään yksi vieraalla kielellä. Lisäämällä [lang =] [/ Lang] tageja käsin ei tee eroa myöskään.

Jäsen

Olen myös huomannut ei ole mahdollista lisätä kommentteja CMS artikkeleita. Toinen kysymys on osa tekstistä tuntuu katoavan kun katselet muilla kielillä. Esimerkki:
    Code:
    http://saabworld.net/pl/content/saab-usa-president-i-coo-timothy-colbeck-mówienie-w-motor-press-guild-sierpnia-śniadanie-627/
    Viimeksi muokannut vBET; 22-01-14 at 10:50. Syy: BBCode korjaus

Senior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Wulf View Post
    Olen myös huomannut ei ole mahdollista lisätä kommentteja CMS artikkeleita.
    Hei Wulf, sinulla ehkä Dragonbyte Techin Viesti Malline mod edelleen käytössä? Minulla oli sama ongelma Ei kommentteja, jotka olivat mahdollisia. Kun olet poistanut että mod se toimi jälleen.

Jäsen

Härkä, kiitos ehdotus, mutta minulla ei ole, että asennettuna.

Saan tämän Firefox Virhekonsoli kun yrittää lisätä kommentin:

document.getElementById ("vbet_addbbcodes") on null

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Olen vain tarkistanut yksi CMS artikkeleita, meni käännetty sivu, ja se on käännetty hyvin.

Huomaa, että [Lang] ei tueta CMS artikkeleita, koska sillä ei ole järkeä - CMS artikkeleita ei ole jotain, mitä jokainen voi kirjoittaa (kuten viestit, blogit) - nämä artiklat on kirjoitettu hyvin pieni ryhmä ihmisiä, jotka tulisi tietää Foorumin kieli. Haluatko todella CMS artikkeleita kirjoitetaan muilla kielillä? Ja tarkoitan kirjoittanut - Tiedän, että haluat letku käännetty ja olet sen kääntänyt

Jäsen

Oikeastaan, että on tärkeä meidän CMS mahdollistaa useita kieliä. Meillä on jo CMS jaksoon ja artikkeleita on kirjoitettu eri kielillä. Esimerkiksi:

SaabWorld - Nederlands
    SaabWorld - Français

Olemme ovat World Forum ja haluaisi pitää paikallisten artikkeleita eri maista omalla kielellään. Tärkeää blogeja myös CMS artikkeleita.

Esimerkiksi tämä saksalainen artikkeli pitäisi mennä kotisivulla CMS artikkeli mutta alkuperäinen saksankielinen teksti pitäisi pysyä.
    Code:
    http://saabworld.net/blogs/frank-wulfers/runway-terminal-337/
    Viimeksi muokannut vBET; 22-01-14 at 10:51. Syy: BBCode korjaus

OK niin - Ymmärrän tarpeitasi. Tällä hetkellä sitä ei tueta. Pyrimme tukemaan [Lang] myös CMS artikkeleita. Oletan Jonkin verran asiaa ennen ja lähdimme sitä ei tarvita, mutta aion tarkistaa sen uudelleen ja mitä siellä tapahtuu

PS.
    Ole hyvä ja avaa uusi viestiketju teidän viimeinen lenkki kysymys. Näen, että alkuperäinen testi ei sisälly siellä. Myös kuvailkaa on se globaali kysymys tai vain blogeja, tai juuri tähän nimenomaiseen blogimerkinnän.
    Viimeksi muokannut vBET; 09-08-11 at 18:46.

Jäsen

Se olisi mahtavaa saada tämä mahdollisuus CMS artikkeleita. Kiitos sitä tutkitaan.

Kaikki ajatukset kommentointi ongelma CMS artikkeleita?

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Wulf View Post
    Olen myös huomannut ei ole mahdollista lisätä kommentteja CMS artikkeleita. Toinen kysymys on osa tekstistä tuntuu katoavan kun katselet muilla kielillä. Esimerkki: SaabWorld (Polska) - Saab USA prezes i dyrektor Timothy Colbeck mówić na lounas sierpnia silnika Prasa Gildii
    Pidä yksi kysymys kohden säiettä. Muuten me menetetään keskusteluun. Ole hyvä ja avaa uusi viestiketju per jokaisesta numerosta. Myös kuvailkaa parempi asia - mitä puuttuu ...
    Tätä keskustelua on noin tukeva [Lang] artiklassa. Pahoittelemme häiriötä - lopussa se auttaa meitä kaikkia

Jäsen

Anteeksi, luulin niitä ongelma liittyi. Sain testata uudestaan ja nyt kommentit toimivat hienosti! Aika outoa se vain kiinteä itse niin minä syyttää siitä minun käyttäjän virheen .. Ole hyvä sivuuttaa

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •