Foorumit ja blogit näyttävät toimivan hyvin, mutta CMS artikkeleita ei kääntää kun lisätään yksi vieraalla kielellä. Lisäämällä [lang =] [/ Lang] tageja käsin ei tee eroa myöskään.
Foorumit ja blogit näyttävät toimivan hyvin, mutta CMS artikkeleita ei kääntää kun lisätään yksi vieraalla kielellä. Lisäämällä [lang =] [/ Lang] tageja käsin ei tee eroa myöskään.
Olen myös huomannut ei ole mahdollista lisätä kommentteja CMS artikkeleita. Toinen kysymys on osa tekstistä tuntuu katoavan kun katselet muilla kielillä. Esimerkki:Code:http://saabworld.net/pl/content/saab-usa-president-i-coo-timothy-colbeck-mówienie-w-motor-press-guild-sierpnia-śniadanie-627/
Viimeksi muokannut vBET; 22-01-14 at 10:50. Syy: BBCode korjaus
Härkä, kiitos ehdotus, mutta minulla ei ole, että asennettuna.
Saan tämän Firefox Virhekonsoli kun yrittää lisätä kommentin:
document.getElementById ("vbet_addbbcodes") on null
Olen vain tarkistanut yksi CMS artikkeleita, meni käännetty sivu, ja se on käännetty hyvin.
Huomaa, että [Lang] ei tueta CMS artikkeleita, koska sillä ei ole järkeä - CMS artikkeleita ei ole jotain, mitä jokainen voi kirjoittaa (kuten viestit, blogit) - nämä artiklat on kirjoitettu hyvin pieni ryhmä ihmisiä, jotka tulisi tietää Foorumin kieli. Haluatko todella CMS artikkeleita kirjoitetaan muilla kielillä? Ja tarkoitan kirjoittanut - Tiedän, että haluat letku käännetty ja olet sen kääntänyt![]()
Oikeastaan, että on tärkeä meidän CMS mahdollistaa useita kieliä. Meillä on jo CMS jaksoon ja artikkeleita on kirjoitettu eri kielillä. Esimerkiksi:
SaabWorld - Nederlands
SaabWorld - Français
Olemme ovat World Forum ja haluaisi pitää paikallisten artikkeleita eri maista omalla kielellään. Tärkeää blogeja myös CMS artikkeleita.
Esimerkiksi tämä saksalainen artikkeli pitäisi mennä kotisivulla CMS artikkeli mutta alkuperäinen saksankielinen teksti pitäisi pysyä.
Code:http://saabworld.net/blogs/frank-wulfers/runway-terminal-337/
Viimeksi muokannut vBET; 22-01-14 at 10:51. Syy: BBCode korjaus
OK niin - Ymmärrän tarpeitasi. Tällä hetkellä sitä ei tueta. Pyrimme tukemaan [Lang] myös CMS artikkeleita. Oletan Jonkin verran asiaa ennen ja lähdimme sitä ei tarvita, mutta aion tarkistaa sen uudelleen ja mitä siellä tapahtuu
PS.
Ole hyvä ja avaa uusi viestiketju teidän viimeinen lenkki kysymys. Näen, että alkuperäinen testi ei sisälly siellä. Myös kuvailkaa on se globaali kysymys tai vain blogeja, tai juuri tähän nimenomaiseen blogimerkinnän.
Viimeksi muokannut vBET; 09-08-11 at 18:46.
Se olisi mahtavaa saada tämä mahdollisuus CMS artikkeleita. Kiitos sitä tutkitaan.
Kaikki ajatukset kommentointi ongelma CMS artikkeleita?
Pidä yksi kysymys kohden säiettä. Muuten me menetetään keskusteluun. Ole hyvä ja avaa uusi viestiketju per jokaisesta numerosta. Myös kuvailkaa parempi asia - mitä puuttuu ...
Tätä keskustelua on noin tukeva [Lang] artiklassa. Pahoittelemme häiriötä - lopussa se auttaa meitä kaikkia![]()
Anteeksi, luulin niitä ongelma liittyi. Sain testata uudestaan ja nyt kommentit toimivat hienosti! Aika outoa se vain kiinteä itse niin minä syyttää siitä minun käyttäjän virheen ..Ole hyvä sivuuttaa