Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 20

Thread: Päivityksen jälkeen rankbadges saa ottaa pois.

Senior Member

Exclamation Päivityksen jälkeen rankbadges saa ottaa pois.

Olen nyt on valtavia ongelmia minun jäsentä. Koska päivityksen jokainen pitää siitä vaarantuvat extra rankbadges. Nämä saavat tuoma manuaalisesti ylimääräisenä käyttäjäryhmiä. Mutta hetki cron kulkee päivittää riveissä jokainen menettää käsin tuli niistä. Näin ei käynyt ennen tätä päivitystä.

Ilmoitathan!

Thanks.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi. Ennen tätä päivitystä vBET ei käyttänyt ryhmiä ollenkaan. vBET4.3.0 versio on oficially pidetään epävakaa beta-versio, joten ongelmia uuden functionalisies voi tapahtua. Anteeksi ongelmia, pyrimme ratkaisemaan sen.

Antakaa lisätietoja rankbadges. Onko se natiivi vB toiminnallisuus tai joidenkin mod? Vuonna Booth - jos löytää? Mitkä cron tehtävä poistaa se? Se vaikuttaa muita ylimääräisiä käyttäjäryhmien ja vain ne, jotka liittyvät rankbadges? Onko se tapahtuu, kun ajastettu tehtävä suoritetaan kanssa vBET dissabled?

Senior Member

Se on vain oletusasetuksena vBulletin käyttäjäryhmiä. Riveissä, jne. Ei mod. En todellakaan ymmärrä, miksi vBET käyttää nyt käyttäjäryhmät?

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

Mitkä cron tehtävä poistaa se? Se vaikuttaa muita ylimääräisiä käyttäjäryhmien ja vain ne, jotka liittyvät rankbadges? Onko se tapahtuu, kun ajastettu tehtävä suoritetaan kanssa vBET dissabled?

Jos tämä on vB oletusvalinta - Kirjoittakaa mitä asetuksia minun pitää asettaa repoduce se minun testifoorumi? Jos kuvata sen minulle - Yritän tehdä samat tulokset kuin sinä.

Kiitos

Senior Member

Päivitys käyttäjien joukkoon ja otsikot cron poistaa sen. Kanssa vBET poistettu käytöstä, se on hienoa.

Miten selittää tämä? hmmmmm

Loin melkoisesti ylimääräistä käyttäjäryhmiä, ja nämä myös saa rankbadge (jotka ovat assosioituneet Käyttäjäryhmät) Nyt näyttää siltä, että kun on enemmän kuin yksi tai kaksi ylimääräistä Käyttäjäryhmät lisätty (manuaalisesti) ja jäsen, kun cron toimii, se vie ne manuaalisesti lisätty niistä pois.

Toivon, että ymmärrätte.

Senior Member

Tämä on tulossa valtava ongelma minulle. Olen yli 50 000 jäsentä, ja sinun on ymmärrettävä, että minun täytyy lisätä käsin nämä käyttäjäryhmät arkipäivän tässä vaiheessa. Eikö tapa minulle manuaalisesti poistaa tämän Käyttäjäryhmät vBET lisää nyt? En edes ymmärrä, miksi teit tämän!??

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Taurus View Post
    Se on vain oletusasetuksena vBulletin käyttäjäryhmiä. Riveissä, jne. Ei mod. En todellakaan ymmärrä, miksi vBET käyttää nyt käyttäjäryhmät?
    Tämä oli pyytänyt tässä: http://www.vbenterprisetranslator.co...each-user.html

Ymmärrän se on valtava ongelma sinulle. Voit tehdä sen mahdollisimman nopeasti kiitos vain PM minulle pääsy yksityiskohtia Admin CP ja FTP. Kerro myös minulle, mikä tarkalleen käyttäjäryhmän voin lisätä tänne ja joka juuri cron tehtävän (nimen) pitää juosta nähdä asia. Aion tarkistaa ja korjata se paikka - tämä antaa nopeimmat tulokset. Minä hoidan tämän henkilökohtaisesti ja tehdä se tänään, jos lähetät minulle tietoja tarpeeksi nopeasti (I on saatavilla 4-5 useamman tunnin tänään, 1 tunnin tauko nyt). Jos et halua jakaa käyttöoikeustiedot, niin silti minun täytyy yksityiskohtia miten määrittää meidän testifoorumi nähdä vaikutus.

Myös yhden kysymyksen ymmärtänyt asian oikein - ei Käyttäjäryhmät poistetaan (niin käyttäjäryhmän katoavat foorumi) tai vain toimeksianto käyttäjän käyttäjäryhmään katoaa. Joten sinun täytyy lisätä Käyttäjäryhmät uudelleen tai siirtää käyttäjän käyttäjäryhmään uudestaan?

Senior Member

Thanks Michal. PM lähetetty.

Mitä näen päästä otettu pois cron on minun "Legend" ja "Xtreme" Käyttäjäryhmät / riveissä. En todellakaan tiedä, miten selittäisin sen. Toivon näet foorumini. En myöskään ole aivan varma, mikä cron. Mutta joka päivä, sen jälkeen kun nämä manuaalisesti, he ovat menneet uudelleen. Joten olen arvaamaan se on cron päivittämistä usertitles ja riveissä.

Kiitos avusta!

Kuten kirjoitin PM - Tarkistin kaikki päivittäiset cron tehtävät your forum ja löytänyt mitään. Tällä hetkellä emme voi toistaa ongelma, joten emme voi käsitellä sitä. Myös kirjoitin teille todella doupt että se on vBET kysymys - sinulla on ongelma, että vain jotkut erityiset käyttäjille menettävät Käyttäjäryhmät ja toiset eivät löysä sama Käyttäjälista - jos se olisi jotain automaattisesti todennäköisesti se vaikuttaa kaikkiin käyttäjiin tämän käyttäjäryhmän . Tarkistin vBET koodi Käyttäjäryhmät uudelleen ja en löytänyt mitään, mitä voisi aiheuttaa tämän ongelman. Joten ehkä se on aiheuttanut joidenkin suorittamat toimet niille käyttäjille - keskustele niistä selville oli siellä joitakin yhteisiä toimista.

Pian - En usko, että se on vBET vika, silti olen valmis tarkistamaan yksityiskohtia kun annat meille tietoa kuinka toistaa ongelma. Olen kaksinkertainen tarkistanut kaikki päivittäiset cron tehtävät your forum ja löytänyt mitään. Antakaa meille tarkempaa tietoa kuinka toistaa ongelma.

Senior Member

OK, 2 päivää, menin takaisin vanhaan vBET. Ei yksi ongelma näissä 2 päivää. Viime yönä on päivitetty, ja tänä aamuna jouduin jälleen lisätä Käyttäjäryhmät vähintään 10 jäsentä. Sen täytyy olla jotain tekemistä sen kanssa ylimääräisiä Käyttäjäryhmät vBET nyt myös lisää. Joten kerro minulle, kuinka poistaa nämä kokonaan vBET sillä minä en voi jatkaa näin. Thanks.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •