Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12
Tulokset 11 että 20 ja 20

Thread: Päivityksen jälkeen rankbadges saa ottaa pois.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Koko koodi noin Käyttäjäryhmät sinulla on tiedoston / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php.

On vain yksi toiminto, jota käytetään reaktio vBulletin logiikka (Koukkuun: userdata_presave) Ja toiminnon nimi on vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php (7 ottelua).

Muut 2 toiminnot tiedosto joka tekee muutoksia käytetään poistamalla vBET Käyttäjäryhmät aikana vBET YK-asennus eikä missään muualla.

Joten jos se johtuu vBET väärin, se voi olla pelkästään toiminto vbet_changeDefaultLanguageGroup. Mikään muu ei voi tehdä muutoksia, on käyttäjäryhmiä.

Joten jos haluat poistaa sen, sitten Helpoin tapa on vain poistaa "Aseta sopivan oletuskielen Group" plugin. Mutta tämä automaattisen kahva vBET käyttäjäryhmiä. Joten jos haluat ne myös poistaa vain poistaa sen Admin CP.

Suosittelemme vain poistaa plugin ensin. Jos huomaat ongelman katoaa, niin voimme tarkistaa sen uudelleen (tarkistimme sen jo kahdesti), silti meillä sama juttu - emme tiedä kuinka toistaa ongelma.

Voit myös tarkistaa muut laajennukset koukku userdata_presave ja suoritusjärjestys suoritetaan ennen/jälkeen vBET plugin.
    Viimeksi muokannut vBET; 06-06-11 at 20:41.

Senior Member

Kun olet poistanut että plugin, ja käynnissä ilman sitä noin 48 tuntia nyt, minulla ei ole ollut tätä asiaa uudelleen. Joten mielestäni se olisi turvallista olettaa, että se johtuu vBET lisätty ja lisää käyttäjäryhmän ja jos sinulla on muutama jo jostain syystä toiset saa ottaa pois joitakin cron käynnissä. lol, että kuulostaa hieman epämääräinen tiedän, mutta ilman plugin se kaikki hyvä taas.

OK niin - voimme tarkastaa uudelleen. Tämä oli ainoa muutos teit - poistamalla plugin? Onko vBET Käyttäjäryhmän edelleen your forum tai poistit ne? Mikä on tarkan versionumeron vBulettin (haluamme katsoa lähelle ei vain meidän koodi mutta myös koukku ympäristössä)?

Senior Member

Kyllä, tämä on ainoa muutos tein. Ja otin punkit pois käyttäjäryhmiä varten vBET. Mutta ne ovat edelleen olemassa vaikka. Onko helppo tapa poistaa ne? Koska se vie paljon tilaa.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Taurus View Post
    Ja otin punkit pois käyttäjäryhmiä varten vBET.
    Mitä se tarkoittaa tarkalleen? Mitä sinä teit?

Poistamisesta vBET ryhmille - voit tehdä sen Admin CP vBulletin Etuosto-oikeus tai suorittamalla toiminto vbet_removeDefaultLanguageGroups alkaen / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php

Huomaa, että jos poistat ne me ei ale tarkastella lähemmin kysymystä, koska se tapahtuu vain omassa foorumissa.

Senior Member

Mitä se tarkoittaa tarkalleen? Mitä sinä teit?
    Olen valittu Käyttäjäryhmät vuodesta vBET. Kuten Kun valitset käyttäjän AKT sillä on rasti / merkki sanotaanko "Espanjan" ylimääräisenä käyttäjäryhmään. Tämä olen valittu.

Kuten kirjoitin teille PM emme vieläkään tiedä mikä on syynä olevasta asiasta your forum. Silti olen tehnyt joitakin muutoksia vBET koodia tässä asiassa. Juuri nyt vBET hoitaa Käyttäjäryhmät vasta kun joillain käyttäjäryhmä muuttunut tai kun käyttäjä oletuskieli chanes. Joten koukku on lisätty ehto:
    PHP Code:
    if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) { 
    Minulla ei ole aavistustakaan se auttaa ongelmaasi, koska emme tiedä, mikä aiheuttaa sen. Joka tapauksessa on mahdollista, että se auttaa. Kuten kirjoitin teille PM, omassa muutokset historiassa usein Käyttäjäryhmät jo ennen sarakkeessa raivattiin - ehkä siksi ne, joissa ei ladataan tietokannasta ollenkaan. Tämä edellytys tällaisissa tapauksissa vBET tee mitään, koska Booth tapauksissa, kun käyttäjä muuttaa tietoja User CP tai admin Admin CP, sitten Käyttäjäryhmät ladataan.

Tähän sisällytetään seuraava versio, joten tarkista se. Jos se ei toimi niin et poistaa koukku uudestaan ja olemme tehneet tutkimuksen uudelleen.

Vahvista päivityksen jälkeen se auttaa.

EDITED - se on vahvistettu. Saat hätäratkaisu ota:
    1. Siirry Admin CP -> Plugins & tuotteet -> Plugin Manager
    2. Etsi koukku nimetty Aseta sopivan oletuskielen Group Koukkuun userdata_presave ja napsauta Muokkaa sitä
    3. Lisää alussa koodi:
    PHP Code:
    if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) { 
    4. Lisää lopussa koodi:
    PHP Code:

5. Tallenna se
    Viimeksi muokannut vBET; 01-07-11 at 01:27.

Senior Member

OK, olen päivittänyt nyt, ja tarkistaa jos olen vielä tätä ongelmaa. Annan teidän tietää. Thanks.

Senior Member

Kun ajetaan päivityksen yli 2 päivän ajan, ja häiritsemättä että plugin tai jotain muuta, en ole ollut tätä asiaa uudelleen. Joten mielestäni on turvallista sanoa, että teidän korjata teki tempun. Kiitos vielä kerran Michal. Todella iso kiitos! Tiedän, että tämä kysymys oli vain läsnä foorumiini, ja olen vilpittömästi arvostan venymään menit auttamaan minua tässä!

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

Kiitos tästä vahvistuksesta

Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •