Olen asennettu muoti NLP-er - automaattinen kierre Tagger ja vBET ilmainen versio. Koska Asensin vBET huomannut että tippui Google indeksoimaan tägien peruskielitaito (puola). Mistä voin nähdä se teidän foorumi se indeksoidaan vain 50 Tags: Anna sivusto: osoite foorumin Google, koska en voi en liitä linkki. Ehkä tämä johtuu siitä, että virheitä Sitemapie (niin ne sanovat minulle Verkkovastaavan työkaluihin)? Erityisesti he viittaavat siihen, että jotkut linkit johtavat samaan paikkaan. Ehkä aika ajatella tänä NLP-er? Vierailujen määrä päivää kohden laski minua 13-10000 se, että tunnisteet on tippunut indeksi.
Ole hyvä tarjonta linkki sivuston, voimme nähdä, mitä tapahtuu, onko ohjaukset tai yhteydet sinänsä toimivat hyvin. Mitä portaali on yksinkertainen-NLP antaa väärän tiedon, joka on tällä hetkellä ensisijainen kieli Google ryömi noin 275 tulosta siellä, ja uskon, että ne ovat kaikki tagit joita esiintyy foorumiin (on alle 120, mutta jotkut ovat muutaman sivun tuloksissa) . Helppo todentaminen - heittää kyselyn Google: Code: site:forum.simple-nlp.pl/tags/ Samassa yhteydessä virhe teidän, epäilen että voisi myös olla jokin virhe on indeksoitu koodit oma foorumi - upload linkki, joka tarkistaa ensin. Kirjoitat virhe - antaa yksityiskohtia. Emme pysty vastaamaan määrittelemätön virheistä tai auttaa ilman erityisiä tietoja. Täysin marginaalissa - vBET ei muokata sivuja luonnollisella kielellä (antamaan lisätty liput) joten jos todellakin tageja katoavat indeksi, ehdotan tutkiakseen, ovatko ne joskus olleet estetty robots.txt-tiedostoissa Lähetä tarvittavat tiedot.
site:forum.simple-nlp.pl/tags/
Viimeksi muokannut vBET; 18-05-11 at 20:14.
Näytä Tag Cloud
Foorumin säännöt