Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 9 ja 9

Thread: Ohhh mitään. VB 4.0.5 asentaa Gone Bad

Junior Member

Default Ohhh mitään. VB 4.0.5 asentaa Gone Bad

Hei, Asensin vBET ja seuraa ohjeita niin hyvin kuin pystyin. Jotkut on vaikea ymmärtää. Muokkasin functions_vbseo_createurl.php ja functions_vbseo_url.php
    En käytä VBSEO ja olen muokannut minun .htaccess-tiedoston avulla Tämä sivu paras Voisin kanssa suuntiin. Ja nyt sivustoni on tyhjä valkoinen sivu. Katsoin teidän FAQ-osioon 2 tuntia tänään. Sivustoni on kansiossa pääsivuston.
    Esimerkiksi: mainsite / forum
    Joten Laitoin foorumini URL mutta sivustoni on tyhjä valkoinen sivu. Kaikki apu tervetullutta. Minun koko sivusto on alas ...

Kiitos
    Ostin täysversio

Michał Podbielski (vBET Staff)

Jos sinulla on tyhjä sivu sinun pitäisi tarkistaa onko sinulla sopiva libriaries asennettu. Sinulla on oltava asennettuna CURL ja iconv.
    Katso täältä tarkemmat tiedot:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1536

Ole hyvä ja maintime juuri perustanut vBulledin dissabled ja kommentoida vBET. Htaccess säännöt, joten foorumi toimii. Myös lähetä meille todellinen koko sisällöstä. Htaccess-tiedoston - me tarkistaa sääntöjä. Still todennäköisesti - juuri eivät ole asianmukaisia libriaries.

Siellä on myös yksi posible syy - jos sivu latautuu ja lastaus-ja lastaus - sitten sinun pitäisi tarkistaa, onko olet yhteydessä Google. Joskus palvelimet estävät lähtevät pyynnöt - huomaa, että vBET vaatii sallitaan lähtevän pyyntöjä Google - Google tekee käännöksistä. Voit tarkistaa sen käyttämällä tätä ohjetta: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729

Junior Member

Hei, kiitos vinkit! Tein google tarkistaa ja tulokset olivat>
    Alkaen käännöskoe
    Testitulos: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test virhe:

Joten kaikki on hyvä siellä. Voin mennä Admin cPanel sivulle

LENKKI ja iconv on asennettu! Olen edelleen hämmentynyt

Junior Member

Huomasin, että Vaihdoin koodin functions_vbseo_url.php ja minun pitäisi lisätyn koodin ennen sitä. Niinpä kiinteänä. Mutta sivusto ei silti toimi. Se on tyhjä. Mitä esimerkiksi tiedosto on Älä lataa kansioon? En näe esimerkki. Htaccess-tiedoston.
    Viimeksi muokannut El Caballo; 21-09-10 at 14:20.

Junior Member

Voin nyt nähdä minun istua ja olla sen käyttämättä. Tiedän ei ole 24 / 7 tukea. Mutta nämä kaverit vain vastausta tuntia päivässä? Saat 90 dollaria lisättävää, ohjeet ovat ok. Mutta kova kovaa vaikea ymmärtää

Hi. Minä näin teidän aiemmat viestit ja piditte seuraavia vaiheita sinun fallowed - kuvauksen kertoi minulle, että olet vielä kesken. Anteeksi - En huomaa että pyydät lisäohjeita.

Ensinnäkin - teillä on nyt poistettu käytöstä vBET, kommentoi vBET. Htaccess-tiedostot ja poistaa vBET integraatio koodin vBSEO?
    Jos kyllä ja teidän foorumi on vielä kaatui silloin se ei ole vBET vika. Sitä ei voi vBET vika jos vBET ei toimi.
    Tällöin varmista, että olet työskennellyt alkuperäinen vBSEO tiedostot uudestaan (eli kopioi ne 2 muuttui jälleen vBSEO paketti).

Joten tämä on ensimmäinen askel - Tee foorumi taas käytettävissä.

Seuraava sellainen on - tehdä vBET ajaa. Ensimmäinen - jotta se, ja testit asettaa linkkejä kieli? tyyppi - tämä ei vaadi. htaccess muutoksia. Siirry seuraavaan vaiheeseen vasta kun käännökset toimivat.

Next - vaihda SEO linkkejä ja muokata. Htaccess-tiedoston. Esimerkki säännöt sisältyvät vBET paketti, mutta lue tarkkaan kuvaukseen alla linkkiä vBET vaihtoehdoista - sinun täytyy muokata sääntöjä, jos foorumi käyttää hakemiston URL. Siirry seuraavaan vaiheeseen vasta kun käännökset toimivat.

Integroi vBET kanssa vBSEO mukaan integraatio annettujen ohjeiden readme.html tiedostoon.

Tee se askel askeleelta. Aloita invalidisoivan vBET täysin. Kerro mikä askel tekee teistä ongelma ja mikä tämä ongelma on kyse.
    Viimeksi muokannut vBET; 21-09-10 at 22:43.

Junior Member

Hei, olen poistanut koko jutun ja poistaa vBET integraatio koodin vBSEO. Minä PM'ed sinusta sen asentamista, en vain ole aikaa testata eri asetuksia tästä. Tarvitsen vain työ vBET. Voiko joku lähettää minulle tai PM minulle mitä minun pitää antaa teille kaverit, jotta voit asentaa?

Kiitos
    Anteeksi aikaero.

Jo lähettää PM. Koska olet ostanut asennuspalvelu ja ryhdymme välität asennuksen olen sulkeminen tätä säiettä.

Junior Member

Kiitos

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •