Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 10 ja 28

Thread: Testi: Tämä teksti on kirjoitettu ranskaksi

Hybridi-näkymä

Edellinen Viesti Previous Post   Next Post Seuraava Viesti
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Cybershaolin View Post
    Mitä kysymykseeni, kyse on enemmänkin tietää, jos BBCodes voidaan lisätä automaattisesti vai ei? Minun on vaikea ymmärtää käsitteen. Huomasin toisen säikeen että olit sanomalla, että BBCodes voidaan lisätä manuaalisesti tai automaattisesti. Joten, automaattisesti ei tarkoita, että olisin nähnyt pikku liput post # 1 ja # 2? En saa sitä anteeksi ja luin viestisi täällä: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    Lang BBCode lisätään automaattisesti mukaan käyttäjien oletuskieli. Jos se ei ole asetettu tai on sama kuin foorumi kieltä, niin mikään ei ole asetettu.

Google on mahdollisuus tunnistaa kielen viestin, mutta koska suorituskykyä syystä emme tee tätä - myös emme tutkimaan Google ominaisuus. Jos luulet se voisi olla avuksi, niin kirjoita siitä täällä Feature Requests - vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) - Voimme aina lisätä tällainen ominaisuus on mahdollisuus kytkeä päälle ja pois
    Viimeksi muokannut vBET; 14-11-09 at 23:52.

Jäsen

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Lang BBCode lisätään automaattisesti mukaan käyttäjien oletuskieli. Jos se ei ole asetettu tai on sama kuin foorumi kieltä, niin mikään ei ole asetettu.
    Mutta se on ongelma.

OK näyttää, täällä oma foorumi, minun kieli on asetettu Englanti ... niin minun tekstiä Viestejä # 1 ja # 2 (on on ranskaksi) ovat erilaiset kuin foorumin kieli (minun userCP). Joten miksi minun teksti vielä ranskaksi? Väitätkö minun on lisättävä BBcode manuaalisesti? Sitten jos se asia, miksi sinä puhut BBcode lisätään automaattisesti?

En ehkä ymmärrä oikein, mutta en mene linkin johon viittaat ja tämä on tapa sain sen. Ajattelin, tämä hoidettiin automaattisesti ilman kirjoittaa BBcode itseäni.

Mutta se on ongelma.

OK näyttää, täällä oma foorumi, minun kieli on asetettu Englanti ... niin minun tekstiä Viestejä # 1 ja # 2 (on on ranskaksi) ovat erilaiset kuin foorumin kieli (minun userCP). Joten miksi minun teksti vielä ranskaksi? Väitätkö minun on lisättävä BBcode manuaalisesti? Sitten jos se asia, miksi sinä puhut BBcode lisätään automaattisesti?

En ehkä ymmärrä oikein, mutta en mene linkin johon viittaat ja tämä on tapa sain sen. Ajattelin, tämä hoidettiin automaattisesti ilman kirjoittaa BBcode itseäni.
    Kyllä viestejäsi # 1 ja # 2 ovat ranskaksi, mutta kerroit, joita se on Englanti. Thats vuoksi ei ole käännetty.

Sinulla on 2 tapaa käsitellä viestejä eri kielillä.
    Ensimmäinen on perustamassa oman User CP oletuskieli profiiliisi. Tällöin vBET olettaa, että viestejäsi tällä kielellä ja lisää Lang BBCode automaattisesti. Silti sinulla on mahdollisuus kertoa vBET ja tehdä tätä varten erityinen viesti (jokaisen editori Uusi viesti ilmestyy lisäksi mahdollisuus lisätä BBCodes tai ei - oletuksena määritetty Kyllä).
    Toinen on lisätä sen manuaalisesti.

Olet hämmentynyt, koska muita tarvikkeita, lue se uudelleen huolellisesti kirjoitettu on:
    "merkitä automaattisesti viestin käyttäjälle, joka asettaa omansa oletuskielen muuta kuin foorumi oletuskielellä"

Jos epäilet, että jokin osa on epäselvä, ota kohta se ja me korjaamme sen, jotta se olisi selvästi

Jäsen

Text automatically translated from: French to: Finnish
    Translated text
    Tämä on toinen testi ranskaksi.
    Original text

Jäsen

Kyllä viestejäsi # 1 ja # 2 ovat ranskaksi, mutta kerroit, joita se on Englanti. Thats vuoksi ei ole käännetty.
    Ahhhhh! Nyt sain sen selvästi. Se on osa en ymmärtänyt. Nyt vaihdoin kielen ranskaa Usercp ja kirjoitti toisen testiviesti ranskaksi. Se toimii täydellisesti tässä. Kiitos, että otit selittää sen minulle yksinkertaisella tavalla.

Mutta omasta foorumi, foorumini kieli on ranska, olen myös (valinnainen kuten sanoit) asetan UserCP ranskaksi, ja yritin kirjoittaa viestejä arabiaksi ja italiaksi. Tulos oli arabiaksi ja italiaksi ilman kääntää mitään. Siksi en vieläkään ymmärrä. Se ei näytä toimivan foorumiini.

Kerro myös minulle: kieli addon (katso kuvakaappaus) on BBCode (valitse tai ei), kun kirjoitat viestin ja nopean vastauksen samoin, on tämä addon versiossa 3.1.2, koska en vieläkään ole päivitystä vielä, ja minä ei se 3.1.1?
    Viimeksi muokannut Cybershaolin; 15-11-09 at 20:13.

Ahhhhh! Nyt sain sen selvästi. Se on osa en ymmärtänyt. Nyt vaihdoin kielen ranskaa Usercp ja kirjoitti toisen testiviesti ranskaksi. Se toimii täydellisesti tässä. Kiitos, että otit selittää sen minulle yksinkertaisella tavalla.

Mutta omasta foorumi, foorumini kieli on ranska, olen myös (valinnainen kuten sanoit) asetan UserCP ranskaksi, ja yritin kirjoittaa viestejä arabiaksi ja italiaksi. Tulos oli arabiaksi ja italiaksi ilman kääntää mitään. Siksi en vieläkään ymmärrä. Se ei näytä toimivan foorumiini.

Kerro myös minulle: kieli addon (katso kuvakaappaus) on BBCode (valitse tai ei), kun kirjoitat viestin ja nopean vastauksen samoin, on tämä addon versiossa 3.1.2, koska en vieläkään ole päivitystä vielä, ja minä ei se 3.1.1?
    Se kaikki toimii kuten on suunniteltu. Se tarkoittaa - mod lisää Lang BBCode vain, kun olet asettanut käyttäjän oletuskielen ja vain tällä kielellä. Jos se ei ole tarkoituksenmukaista, voit vain kertoa olla lisäämättä sitä editorilla.

Kaikissa muissa tapauksissa sinun täytyy lisätä Lang BBCode manuaalisesti. Joten kirjoitit viestejä kahdella muulla kielellä ja kerrot mod että ne ovat ranskaksi, mutta ne eivät ole ja siksi ne eivät ole käännetty.

Kääntäminen viesti kirjoitettu toisella kielellä tapahtuu vasta kun lang BBCode on lisätty. Muuten Google hämmentyä ja palaa aivan sama teksti (se on kuin menet ranska-Englanti kääntäjä ja antaa hänelle tekstin Puolalainen - hän vain antaa sinulle tämän tekstin takaisin, koska hän ei ymmärrä sitä). Joten lisäämällä Lang BBCoden viesti kertoo mod jonka kääntäjä hänen pitäisi mennä käännettäväksi.

Pyydämme myös huomaamaan, että vaihtoehtoja toimittajille lisätään vain jos käyttäjä on asettanut hänen oletuskieli muut että foorumi oletuskieli. Muuten sillä ei ole järkevää, koska se tarkoittaa, että käyttäjä kirjoittaa foorumiin kieli eikä Lang BBCode lisätä. Joten testi-vain vaihtaa oletuskielen muille että foorumi kieli ja näet, että vaihtoehtoja näkyvät editors

Jäsen

Se kaikki toimii kuten on suunniteltu. Se tarkoittaa - mod lisää Lang BBCode vain, kun olet asettanut käyttäjän oletuskielen ja vain tällä kielellä. Jos se ei ole tarkoituksenmukaista, voit vain kertoa olla lisäämättä sitä editorilla.

Kaikissa muissa tapauksissa sinun täytyy lisätä Lang BBCode manuaalisesti. Joten kirjoitit viestejä kahdella muulla kielellä ja kerrot mod että ne ovat ranskaksi, mutta ne eivät ole ja siksi ne eivät ole käännetty.

Kääntäminen viesti kirjoitettu toisella kielellä tapahtuu vasta kun lang BBCode on lisätty. Muuten Google hämmentyä ja palaa aivan sama teksti (se on kuin menet ranska-Englanti kääntäjä ja antaa hänelle tekstin Puolalainen - hän vain antaa sinulle tämän tekstin takaisin, koska hän ei ymmärrä sitä). Joten lisäämällä Lang BBCoden viesti kertoo mod jonka kääntäjä hänen pitäisi mennä käännettäväksi.

Pyydämme myös huomaamaan, että vaihtoehtoja toimittajille lisätään vain jos käyttäjä on asettanut hänen oletuskieli muut että foorumi oletuskieli. Muuten sillä ei ole järkevää, koska se tarkoittaa, että käyttäjä kirjoittaa foorumiin kieli eikä Lang BBCode lisätä. Joten testi-vain vaihtaa oletuskielen muille että foorumi kieli ja näet, että vaihtoehtoja näkyvät editors
    OK sain, että osa liian ... Vain yksi kysymys:

Kun sanoit tämä on viesti # 6:
    Annetaanpa esimerkki:

-Foorumini kieli on ranska
    Käyttäjän oma kieli on espanja, mutta ei määritä se Usercp
    -Käyttäjä kirjoittaa post espanjaksi

Tässä on esimerkki asetuksista yllä:

Tarkoittaako se, että jos käyttäjä ei ole asettanut on oma käyttäjän kieli (Let sanoa se espanjaksi, mutta minun, foorumi olettaa se on Ranskan, koska se on tarkoitus käyttää foorumia kieltä, kun sitä ei asetettu) ja että foorumin kieli on ranska ...? jos käyttäjä kirjoittaa espanjaksi, meillä on tarkoitus nähdä BBCode kanssa käännetyn tekstin ranskaksi. Onko se?

Sillä jos se ei ole ja teksti espanjaksi ei käännetä ollenkaan tässä esimerkissä, tämä menee takaisin minun pyynnöstäni tässä: http://www.vbenterprisetranslator.co...-language.html :

Todella mukava tuote. Kiitos tästä hakata.

Tarvitsisin apua tai pyyntö tehdä. Uusille käyttäjille foorumi, se on ok, koska ne ovat kentän valita heidän oletuskielen mutta kaikille nykyisille käyttäjille, ei ole asetettu arvo, vaan vaarannetaan "Ei asetettu". Voisitteko antaa minulle kyselyn toteuttaa, jotta automaattisesti laittaa oletuskielen sijaan "ei asetettu" (minun tapauksessani se on ranskaksi oletusarvo)? Tämä johtuu siitä, vaikka laittaa lanka foorumi kertoa käyttäjille mennä muuttamaan tietoja, joista monet eivät lue, että säiettä.

Olisi mukavaa jos voin muuttaa automaattisesti myös vanhaan käyttäjille.

Thanks.
    Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Jos tämä ei ole mahdollista tehdä sitä kyselyä, ainakin pitäisi olla vaihtoehto admincp admin-pelaajille, jotka haluaisivat muuttaa tietyn käyttäjän kielen haluttu kieli ...
    Viimeksi muokannut Cybershaolin; 16-11-09 at 06:23.

Thats oikea. Se toimii tällä tavalla.

Joten olettaen haluat lisätä voi määritellä käyttäjän oletuskielen Admin CP - eikö?

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •