PDA

View Full Version: Ratkaistu Olen Lähetä uusi säie tai vastata lanka tai poista viestin se ohjaa minua tyhjän sivun ...

dsav90
11-08-10, 04:32
kun Lähetä uusi säie tai vastata lanka tai poista viestin se ohjaa minua tyhjän sivun ... (Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua) Onko ideoita ...

tässä on minun. htaccess

# Kommentti seuraava rivi (Lisää "#" alussa)
# Poistaa mod_rewrite toimintoja.
# Huomaa: sinun pitää vielä poistaa hakata vuonna
# VBSEO ohjauspaneelista lopettaa url uudelleenkirjoittaminen.
RewriteEngine

RewriteRule ^ ((URL-osoiteluettelon | sitemap_) .* \\. (Xml | txt) (\\. Gz)?) $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php? Sitemap = $ 1 [L]

# VBET Begin

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / forum / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkisto /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}! ^ (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | Kuvat) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

# VBET End

# VBSEO
# Jotkin serverit vaativat Rewritebase direktiiviä voidaan
# Käytössä (poista '#' alussa aktivoida)
# Huomaa: Kun käytössä, sinun on sisällytettävä polku
# On pääkäyttäjän vB kansio (eli RewriteBase / forums /)
# RewriteBase /

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkisto /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}! / (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | Kuvat) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

vBET
11-08-10, 18:42
Ensimmäinen päivitä viimeisin julkaisu (ei se vBET 3.3.5, mutta me tehdään julkistus tänään / tommorow pieniä Bug korjauksia joten ei kiireellistä sitten odota 3.3.6 nad päivittää sitten) ja vahvista se vielä tapahtuu - jos kyllä sitten Kamil kysyy noin lisätietoja, koska emme pysty lisääntymään siinä foorumissa (jos voit Huomaa meille, miten se tarkalleen).

Voit myös dissable vBET hetkeksi ja tarkista se ongelma vielä olemassa olla varma, että se liittyy vBET. Jos ongelma on edelleen olemassa kanssa vBET poistettu käytöstä, Isse on jossain muualla - Voit tarkistaa sen tilapäistä dissabling muita modeja yksi kerrallaan ja katsoa, kun asia katoaa.

Sinun htaccess näyttää OK.

dsav90
13-08-10, 19:32
Päivitys ei korjaa sitä .. Poistin vBET ja ongelma oli yhä olemassa .. Se näyttää olevan chages että vBET ohjeet sanovat tehdä vBSEO tiedostoja. Olen undid heitä ja ongelma meni pois .. Re tekivät heille ja se tuli takaisin .. Kanssa tai ulos vBET käytössä .. Käytän vBSEO 3.5.1 PL1

vBET
14-08-10, 12:13
OK niin - tämä on erittäin tärkeä tieto meille - me testattiin vBET on vBSEO 3.5.1 ei vBSEO 3.5.1 PL 1. Kamil on tehty testejä, Pystymmekö toistaa ongelma. Jos kyllä me ratkaisemme sen ja antaa sinulle pikaisen korjauksen ongelmaan, ennen kuin uusi versio tulee. Jos homma ei onnistu kysyy käsiksi foorumi voi tarkistaa ja ratkaista se siellä.

dsav90
14-08-10, 22:22
OK .. haluaisin tietää ...

Olen tekemättä muutoksia vBSEO tiedostot ja kaikki näyttää toimivan hyvin **********

vBET
14-08-10, 23:00
Se toimii, mutta ei kaikkea - linkkejä ei ole käännetty juuri nyt. Ne integraatio muutoksia tarvitse kääntää linkkejä. Kuten kirjoitin - Tarkistamme asian ja ratkaista niin että et voi käyttää kaikkia ominaisuuksia vBET:)

dsav90
15-08-10, 00:17
Mahtavaa ... Kiitos .. Olette kannatetaan paljon!:)

Taurus
17-08-10, 04:19
Koska päivittämistä 3.3.6 I pitää saada nämä samat valkoiset sivut. Se tapahtuu satunnaisesti. Kuitenkin kun estän vBET se ei tapahdu ollenkaan. Ilmoitathan!

kamilkurczak
17-08-10, 10:12
Tarkistin sen vBSEO 3.5.1 PL1 versio meidän testi foorumi ja I cant jäljitellä sitä. Aion kirjoittaa siitä Michal.

kamilkurczak
18-08-10, 10:09
Hello,

Nyt meidän tärkein foorumi on työn alla uusin vBSEO 3.5.1 PL1. En voi löytää tästä asiasta, joten:
1. Voitko toistaa sen tärkein foorumi? Yritä löytää asiasta tällä foorumilla ja liitä tässä tuloksia.
2. Jos et voi löytää asiasta ota PM minulle your forum admincp, FTP ja vBSEO cp yksityiskohdat ja löydän tämän ongelman ja korjata sen omalla foorumilla.

Thanks.

kamilkurczak
20-08-10, 19:35
Voisitko lukea Edellinen viesti ja vastata täällä. On tarpeen.

vBET
22-08-10, 22:37
Koska päivittämistä 3.3.6 I pitää saada nämä samat valkoiset sivut. Se tapahtuu satunnaisesti. Kuitenkin kun estän vBET se ei tapahdu ollenkaan. Ilmoitathan!

Olen teidän foorumi, ja en osaa toistaa ongelma. Kerro se vielä tapahtuu. Myös - mukaan lokit johon PM minulle se näytti et oli päivittänyt tuotteen tiedosto, mutta vBulletin php tiedostot oli vanha (nykyinen toiminto ei näkynyt). Se voisi olla palvelimen välimuistin ongelma (ei vBET cache) - jossa uusia tiedostoja ei ollut näkyvissä ja palvelin oli edelleen käytössä vanhat tiedostot. Niin, että voisi olla syy.

Pian: En voi jäljentää your forum - osaatko? Onko se vielä tapahtuu tai ei? Jos kyllä - kuvailkaa tarkasti, miten voin kopioida sen omalla foorumilla.

Taurus
22-08-10, 22:49
Tämä on pulmallinen. Se tapahtuu satunnaisesti. Joten en myöskään tiedä, milloin se tapahtuu tai ei. Kuitenkin aika vBET oli poistettu käytöstä se ei tapahdu ollenkaan. Tulen sinuun yhteyttä, jos voin saada joitakin lisätietoja.

kamilkurczak
24-08-10, 13:09
Hello,

Huomasitko tätä asiaa uudelleen vai ei? Olin your forum ja tein monta viestiä ja en ole löytänyt tätä kysymystä. Voitteko vahvistaa sen?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1