View Full Version: Käyttäjiä lähettämistä eri kielillä
Simon Lloyd
30-09-10, 20:03
Hei Voisitteko kertoa minulle, jos käyttäjä viestejäsi sanoa hollanti nähtyään foorumi hollanniksi kun näen viesti tulee tapahtumaan englanti?
Myös kuinka paljon tietokanta käytöstä tai tietokantataulukoihin ovat siellä?
Onko ylimääräistä kuormaa palvelimelle?
Onko SEO turvallinen?
Voiko kaikki käännökset olla automaattisia, eli kaikki espanja aina nähdä sen espanjaksi kaikki Venäjän aina nähdä sen Venäjän ********** jne?
Terveisin,
Simon
Hei, vBET voi tunnistaa viestin kielen (konfiguroitavissa). Joten jos käyttäjä kirjoittaa HIE viesti millään tuettu kieli, sitten vBET tunnistaa sen kieli (Google) ja sitten automaattisesti läpinäkymätön se tarkoituksenmukaista bbcodes.
vBET luo uusia välimuisti taulukoita, mutta ei tehnyt muutoksia natiivi vBulletin taulukoita.
Tietenkin siellä on ylimääräistä kuormaa - se ei ole käännetty maagisesti;) Still ylimääräistä kuormaa on vain kääntää sivua - normaaleille sivuille vBET vain mainoksia lippuja.
Se on SEO turvallinen. vBET tukee URL käännökset. Joten jos sinulla on VB3 ja vBSEO, tai vB4 (jossa vBSEO tai käyttämällä vB4 URLit), sitten URL käännetään:)
Koko käännös on automaattinen:)
Simon Lloyd
01-10-10, 14:08
Testi: Nimeni on Simon, en ole tyhmä:)
Simon Lloyd
01-10-10, 14:14
Luulen sitten im pyytää näin voi ajaa ilman lippua ylhäällä tai kielen valinta avattavasta?
Haluan kävijöitä sivustolleni automaattisesti nähdä sivuston omalla kielellään (olettaen niiden selaimet on asetettu maansa standardi) kanssa ei tarvitse napsauttaa painikkeen tai mitään koska en halua saada lippuja tai avattavan mutta jälkeisessä on hyötyä, minulla on myös mukautettu koodi BB thats jäsentää erillisen PHP-tiedoston avulla regex tämä olla ongelma?
Simon Lloyd
01-10-10, 14:15
Testi 2: Nimeni on Simon, en ole tyhmä! Muokkaa Dual kielikoePidin tätä testiä:)
Simon Lloyd
02-10-10, 09:09
Vaikka pidän mod (hyvin testeissä ive tehnyt) Pelkään tukea vasteaika on erittäin huono, olen lähetetty eilen klo 14:14 (GMT) ja vielä ilman vastausta 19 tuntia myöhemmin!
Se ei anna minulle luottamusta ostaa.
Simon Lloyd
02-10-10, 20:09
Tulkaa kaverit 30hrs nyt koska vastausta, haluatko myydä tätä kamaa vai ei?
Simon Lloyd
02-10-10, 22:40
Luulen sitten im pyytää näin voi ajaa ilman lippua ylhäällä tai kielen valinta avattavasta?
Haluan kävijöitä sivustolleni automaattisesti nähdä sivuston omalla kielellään (olettaen niiden selaimet on asetettu maansa standardi) kanssa ei tarvitse napsauttaa painikkeen tai mitään koska en halua saada lippuja tai avattavan mutta jälkeisessä on hyötyä, minulla on myös mukautettu koodi BB thats jäsentää erillisen PHP-tiedoston avulla regex tämä olla ongelma? Viime kerralla ja kysytään sitten i tapana vaivaudu ostamaan tätä mutta asentaa yksinkertainen Google kehittäjät jQuery versio yksinkertaisesti kääntää sivua!
Vastatkaa minun querie yläpuolella ja seuraavat mahdollisuuksien mukaan:
Olen vBSEO ja vBSEO sivukartta Onko mitään ylimääräistä minun täytyy tehdä ostamisen jälkeen mod (koska en koskaan saa vastausta täällä) varmistaa, että kaikki toimii?
Hello. Huomaa, että palvelu ei ole 24 / 7. Työpäivinä olemme päivittäin. Viikonloppuisin yleensä liian, silti se voi olla niin usein. Myös meillä on asiakkaita koko maailma, joten joskus vasteaika vaikuttavat aikaero (yleensä nukumme yöllä;)).
Anteeksi tämä myöhäinen vastaus. Huomaa, että Kamil (henkilökuntamme kaveri) juuri palannut lomalta, joten alkaen maanantaina menemme takaisin parempi vasteaika:)
Myös tässä tapauksessa - olen vain menetä kysymys, koska se oli fallowed kokeellisesti viesti. Kun tulin tänne näin vain testi, eikä laittaa huomiota viestin ennen sitä (molemmat oli lähettää minuutin jälkeen minuutti). Anteeksi - se oli minun vikani. Nytkin olin hämmentynyt, mistä on kyse ja oli tullut takaisin alkuun tämän keskustelun selvittää miksi kirjoitat noin noin 30 tuntia, kun olin täällä eilen, eikä mikään osoitettu minulle. Nyt tiedän, ettei mikään, mitä olen huomannut - Kaipaan viestisi johtaa harhaan tyhjillään testiviesti. Kerran vielä ota anteeksi.
Kysymykseen voi poistaa kokonaan käytöstä lippuja ja aseta vaihtoehto, johon käyttäjät ohjataan automaattisesti niiden kielten perustaa heidän selainasetuksensa (vBET käyttää otsikoita Lähetä selain että). Silti tämä ei ole suositeltavaa:
1. Oletusarvoisesti Google ei näe lisäsivuja. Se jos lisäät ne osaksi sivustokartan. Jos et tee tätä, niin näillä sivuilla ei indeksoida, joten et saa ylimääräistä liikennettä uusia paikkoja - ihmiset eivät yksinkertaisesti tietää, että
2. Käyttäjät voivat tulla ei heidän tietokoneensa. Eli jos joku on Puolasta, mutta menee your forum jostain nettikahvilassa Englannissa, sitten selain kertoo vBET että kieli on Englanti. Poistamalla liput, et anna käyttäjän mahdollisuutta vaihtaa kieltä.
Custom bbcodes ei pitäisi olla ongelma, jos ne ovat todella bbcodes. Meillä oli jo asiaa yhdellä modi joka oli omilla "bbcodes", mutta kysymys oli, koska hän ei todellakaan käyttää BBCode - vain teksti jossa ne jäsennetään itse. Huomaa, että BBCode ei ole vain tekstiä [] jäsentää sen säännöllinen lauseke. BBCode on erityinen merkki, joka on rekisteröity vBulletin moottori ja se jäsennetään vBulletin moottori (Sinun plugin asianmukaiseen koukut). Jos et käytä sitä sillä tavalla, niin et todellakaan ole BBCode aivan erityinen merkki tunnistavat koodin. Tällöin voit olla kysymys. Koska tällaisessa tapauksessa ei ole BBCode, niin se ei jäsentää vBulletin ja milloin Lang BBCode on jäsennetty, se saa tekstin kääntää teidän erikoismerkkejä, joita ei bbcodes vaikka sisällä [] (koska vBulletin ei tehnyt t tunnistaa niin jätä se) - joten tämä teksti tulee lähettää kääntää, ja Google voi rikkoa erikoismerkkejä (eli laittamalla välilyönti ennen sulkemista]).
Viime kerralla ja kysytään sitten i tapana vaivaudu ostamaan tätä mutta asentaa yksinkertainen Google kehittäjät jQuery versio yksinkertaisesti kääntää sivua!
Vastatkaa minun querie yläpuolella ja seuraavat mahdollisuuksien mukaan:
Olen vBSEO ja vBSEO sivukartta Onko mitään ylimääräistä minun täytyy tehdä ostamisen jälkeen mod (koska en koskaan saa vastausta täällä) varmistaa, että kaikki toimii?
Olin vain vastaamalla kysymykseen, kun kirjoitit tämän yhden:)
Tietoja vBSEO - kyllä sinulla on integroida. Se on hyvin kuvattu README. Tämä integraatio on velvollisuus pystyä kääntämään URL:)
Voit myös integroida Sitemap Generator, on URL-osoitteita käännössivujen sisältyy sivukartta. Tämä ei ole tarpeen (jos sinulla on liput, Google löytää ne sivut silti, silti se voi viedä enemmän aikaa tällaisessa tapauksessa).
Simon Lloyd
02-10-10, 22:55
Kiitos vastattaessa ja selittää, tulee sinun julkaisee päivitetyn version lähiaikoina joka huolehtii vBSEO & Sivukartta automaattisesti?
Jos minulla on näyttää liput saada google indeksointi Voinko silti olla automaattinen kieli muuttuu?
Omasta custom BBCode minulla on ollut lisätä php tiedostoja CODE BBCode minun version mukana extra tiedoston koodia muistella sillä on edelleen <pre> Tunnisteet ... jne. Tässä on esimerkki kierre Vaihda VBA-koodin tulostettaessa valitun sivun Luuletko, että olisi ongelmia käyttää vBET sivustossani?
Emme luovuta vBET versio joka kakkuja välitä vBSEO ja sivukartta integrointi automaattisesti. Tämä ei ole mahdollista, koska ne modit eivät sallii että (ei ole mitään koukkua). Siksi integrointi edellyttää yksinkertaista koodimuutoksia - se on kuvattu erittäin hyvin readme-tiedostossa Etsi-korvaa tasolle - niin se on enought osata käyttää tekstieditoria bo tehnyt.
Sinulla ei saa olla lippujen Google Jos integroida sivukartta generaattori. Silti meillä neuvoja on liput mukana (jo selvittänyt, miksi). Vaihtoehdot liput hallintaan sekä suuntaamalla erotetaan. Joten voit olla se missä tahansa sonfiguration haluamasi. Se menas että voit olla liput ja automaattisen uudelleenohjauksen perustuu Browser kieliasetukset:)
Jos erityinen merkki (kuten kirjoitin, mukaan vBulletin arkkitehtuuri bbcodes rekisteröidään erityinen vBulletin koukku, tai myös Admin CP - enkä ole vieläkään varma se tapahtuu sillä tavalla) käytetään vain sisällä KOODI bbocde sitten näen Ei ongelmaa - sisältöä koodia, PHP-ja HTML bbodes ei ole käännetty:) vBET tekee sen tarkoitus - ei ole mitään järkeä kääntää koodia ja se murtuu vain sisällöstä niiden bbcodes.
Simon Lloyd
02-10-10, 23:27
Ok Viimeinen kysymys, jos ostan ja se hajoaa minun custom BBCode (joka on yksi eniten ominaisuuksia sivuistani) voin poistaa ja saada palautusta Sanotaan 10 päivää?
Juuri nyt minulla on Google-kääntäjä (mikä on ydintä mod), joka kääntää kaiken (paitsi facebook) mukaan lukien BBCode CODE, jos mod toimii tarkoitetulla tavalla ilman kääntämistä BBCode mielelläni pitää sen.
Jos näyttää siltä, että vBET kääntää sisältöä KOODI BBCoden your forum tämä katsotaan bugi ja pyrimme korjaamaan sen. Emme anna palauttaa, koska bug, me vain korjata sen:)
Joten jos se on kuten te ja teidän erityinen merkki on käytössä vain sisällä KOODI BBCode voit rentoutua ja olla rauhallinen siitä. Voit kirjoittaa joitakin testiviestejä foorumissa joten näet että sisällön CODE BBCode ei käännetä vBET (ja tekstin ympärillä on). Katso täältä:
This is inside code bbcode and will not be translated if you click any flag. Because of that no text inside of brackets will be changed
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):