Når jeg oversætter en side, jeg kan se denne annonce. kan du aktivere det?
Når jeg oversætter en side, jeg kan se denne annonce. kan du aktivere det?
i det øjeblik jeg manuelt indsat annonce i skabelonen, skal du følge auto indsættelse proces, som jeg nævnte i PM
ok, nu kan jeg gengive det på dig forum. Det vil blive rettet.
hej,
Jeg har virkelig brug for denne adgang
hej,
Bemærk det: Hvis du deaktiverer vBSEO denne tilføjelse virker perfekt og oversættelse fungerer perfekt. Så vBET fungerer normalt, men vBSEO brød denne annonce.
Jeg fandt det: Hvis du deaktiverer plugin global_complete af valgte denne annonce vil være godt, så er det denne krog er en konflikt.
Når jeg bruger en print_log at lave en log jeg kan se, at når vBSEO er muligt at min oversættelse funktion jeg får en $ output med denne brudt annonce. uden dette plugin (global_complete) er arbejder godt.
Så vi har en integration problem.
Jeg bemærkede også, at du bruger vBSEO 351 PL1, men jeg bruger vBSEO 351 uden PL1-version, så jeg må opdatere denne vBSEO til PL1 version.
efter at jeg vil bekræfte det.
ehh jeg stadig ikke kan gengive det på min test-forum, så jeg stadig skal have adgang til dit forum. Thanks.
Jeg har deaktiveret alle annoncer fra admincp-> adverting-> Manager ved at jeg stadig kan se denne annonce på dit forum? hvordan jeg kan deaktivere den? har du denne annonce i skabeloner?
Senest redigeret af kamilkurczak; 26-08-10 på 16:16.
løst.
Dette er dyr, spørgsmål, ikke din. Dette er spørgsmålet i global_complete hook af dyr.
løsning (der allerede er gjort på dit forum)
1. Gå til admincp-> Plugins & Products-> plugin manager
2. find global_complete krog i dyr,
3. indstillet Udførelse Bestil til 1001
4. spare
Jeg testede det, og vBSEO links job godt, og oversættelse af dette links virker også godt.
Husk:
efter opdatering dyr, bør du altid sætte denne Udførelse For at 1001
Venligst bekræfte det.